Stoer man, je speelt op .com, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:22 schreef hipkiller het volgende:
typisch is voor .nl
eigenlijk ben ik wel blij dat .nl bestaat, moet je nagaan dat al die gasten op .com zouden spelen![]()
Je bent in ieder geval tot mooie tijden onlinequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stoer man, je speelt op .com, gefeliciteerd.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:26 schreef jorryt het volgende:
Hutsefluts, wil je een babyhomepage kopen? xD
Wat moet ik met die informatie doen? Respect geven ofzo?quote:You were busted out of jail by ------
Gewoon wegkeilen, who caresquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:23 schreef XiChico het volgende:
Mijn eerste $73 zojuist verdiend (in 3 keer) met kindergartens overvallen.
Rank Progress: 80%
Verder zag ik dat een andere user mij vannacht uit je jail heeft geholpen:
[..]
Wat moet ik met die informatie doen? Respect geven ofzo?
Nou ik niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
18% Chief.
Kent iemand nog een .nl-chick die wilt trouwen met een geile rijke Chief?.
Alweer offlinequote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jep, RuffRyder187 is m'n nick daar.
Ik ben d'r nogsteeds hoor?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Alweer offline
Ruffryder kon ik wel whoissen, kon jij dat zijn?
RuffRyder187 No such nick/channelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben d'r nogsteeds hoor?![]()
Ik ben nu shoplifter, het enige wat ik nu kan doen zijn crimes toch, ik kan ook wel gaan gokken, maar daar ben ik al een keer $5000 mee kwijt geraaktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:16 schreef DaFan het volgende:
Zal nog wel ff pimpen, was uurtje terug:
You have been promoted to Bruglione.
Nou killen is meestal gewoon voor de lolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:27 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ik ben nu shoplifter, het enige wat ik nu kan doen zijn crimes toch, ik kan ook wel gaan gokken, maar daar ben ik al een keer $5000 mee kwijt geraakt. En wat is het nut van mensen killen precies? Wat krijg je ervoor, en wanner gaan mensen mij killen?
Pimpen met je verslavingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:16 schreef DaFan het volgende:
Zal nog wel ff pimpen, was uurtje terug:
You have been promoted to Bruglione.
Jammer dat jij geen tiener meer bent hea!quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik doe het hier, jij op http://teengays.forum.nl ....
Ieder zn meug.
Sittardquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:37 schreef jorryt het volgende:
Ok, wie had er in Sittard een Vaffanculo-shirt aan?
Damn, daar gaat het samen rangen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is dus vanaf nu weer officieelomerta
tijd!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 06:43 schreef Gabez het volgende:
kom maar niet in #vaffanculo zolang je .nl speelt
34% chief o/
Ben al bijna Associatequote:Op zaterdag 2 september 2006 13:31 schreef DeHovenier het volgende:
Trek het je maar niet aan jongen.....ooit word je wel beter
Gelukkig zijn we sterk genoeg om te overleven.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:19 schreef DaFan het volgende:
Er zijn wel lekker veel wars de laatste tijd op .com![]()
Heb je met de vijand geheuld?quote:
Eh?quote:Op donderdag 7 september 2006 07:21 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Heb je met de vijand geheuld?
Aah, ik pakte de term MOL iets anders op.quote:
Nee mol als in dood. Je moet vaker met Djekko en consorten pratenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:02 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Aah, ik pakte de term MOL iets anders op.
I.p.v. onder de grond, MOL als spion.
Ik denk al mollen () die vent
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |