abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:54:47 #1
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_39942496
Dat ze dat dekselse kindergespuis niet eens binnenhouden. Ze fietsen maar heen en weer, kijken niet uit en maken rare racegeluiden.
Het is verdikkeme toch geen nationale straatspeeldag vandaag.
Je kunt zo niet eens fatsoenlijk met de auto wegscheuren. Nou ja, het zou wel kunnen, ware het niet dat bij een botsing zoeen kinderfietsje dusdanige schadeveroorzaakt aan m'n auto. Om over het bloed op de lak maar te zwijgen.
  Moderator dinsdag 18 juli 2006 @ 15:56:16 #2
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_39942542
Inderdaad! kinderen zouden niet buiten mogen spelen ..... snel naar binnen met die koters en achter de pc of tv!
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:58:17 #3
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_39942600
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 15:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Inderdaad! kinderen zouden niet buiten mogen spelen ..... snel naar binnen met die koters en achter de pc of tv!
Zoals het de huidige generatie kindermensen betaamt.
Normale kinderen horen de ganse dag binnen te playstationen of gare tekenfilms te kijken.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 18 juli 2006 @ 16:06:47 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_39942828
Ik had er daarnet ook bijna een onder mn auto Ik scheur een straatje in, en wil achteruit rijden om te keren en daarna de auto voor mn huis te zetten. Knalt er ineens een jochie de weg op op zn fietsje Het is dat ie een oranje vlaggetje achterop zn fietsje had, anders was ie nu dood geweest
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_39944693
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had er daarnet ook bijna een onder mn auto Ik scheur een straatje in, en wil achteruit rijden om te keren en daarna de auto voor mn huis te zetten. Knalt er ineens een jochie de weg op op zn fietsje Het is dat ie een oranje vlaggetje achterop zn fietsje had, anders was ie nu dood geweest
Je bedoelt zeker het is dat ie geen oranje vlaggetje op zn fiets had?
pi_39944952
Rij ze allemaal maar over!
Ich bin der Führer.
pi_39945395
Kheb de oplossing gevonden!
Rijd ze aan!
I know this sounds insane. But this is an insane world.
pi_39945571
Ga zelf ook lekker fietsen en laat die vervuilende stinkbak van je thuis staan

ik rij uiteraard zelf ook auto, maar de OP komt zo overdreven ongeloofwaarig over dat ik deze opmerking gewoon even moest maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')