Ze kunnen alleen een blokkade zien als die er door een medewerker op is gezet of als de pas vervangen is en daardoor de oude geblokkeerd is. Als je zélf je pas, bedoeld of onbedoeld, blokkeert, kunnen ze dat niet zien in het systeem. Met die info schiet je dus niets opquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef dndiek het volgende:
de optie met de 2 doet het niet en bij de Postbank staat mijn chippas niet als geblokkeerd in het systeem
Dat is balen... Na twee werkdagen is het wel te zien in de postbanksystemen. Ik denk dat je dus even moet wachten en dan even bellen. Dan kan het zo nagekeken worden...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef dndiek het volgende:
de optie met de 2 doet het niet en bij de Postbank staat mijn chippas niet als geblokkeerd in het systeem
Dat hoorde ik dagenlijks .. "HET KAN NIET!!!! JULLIE FOUT JULLIE FOUT" .. .en dan zie je dag later .. geblokkeerd 3 pin pogingen Internet bankieren ...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:28 schreef dndiek het volgende:
Lezen is nog best moeilijk voor bepaalde mensen....
3x de verkeerde pincode kan niet
ik bel maandag wel weer naar de klantenservice en als dat het geval is ga ik naar een andere bankquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:12 schreef Cappy het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dagenlijks .. "HET KAN NIET!!!! JULLIE FOUT JULLIE FOUT" .. .en dan zie je dag later .. geblokkeerd 3 pin pogingen Internet bankieren ...![]()
dus vandaar .. we lezen wel maar we negeren het![]()
welke ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik bel maandag wel weer naar de klantenservice en als dat het geval is ga ik naar een andere bank
Hmmz, en ik wilde het nog niet hardopzeggen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:12 schreef Cappy het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dagenlijks .. "HET KAN NIET!!!! JULLIE FOUT JULLIE FOUT" .. .en dan zie je dag later .. geblokkeerd 3 pin pogingen Internet bankieren ...![]()
dus vandaar .. we lezen wel maar we negeren het![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:58 schreef BoKo het volgende:
Hmmzzz... Ik hou mij wijselijk stil...
My bad! Ik dacht dat jij dat script had geschreven haha, maar dat was je helemaal niet. Excuus!! Maareuh, was ie nou geblokkeerd??quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:19 schreef BoKo het volgende:
[..]
My bad! Ik dacht dat jij dat script had geschreven haha, maar dat was je helemaal niet. Excuus!! Maareuh, was ie nou geblokkeerd??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |