aanvraag voor een permban (hopelijk).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:38 schreef Dejes het volgende:
En vraag 2 is?
Mooi, heeft ie meteen tijd genoeg voor dat kutbaantje van 'em.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:40 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
aanvraag voor een permban (hopelijk).
waarom woon ik in zuid-limburg waar dus geen andere banen zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:38 schreef Dejes het volgende:
En vraag 2 is?
Kijk eens over het schotje heen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:40 schreef lugia het volgende:
lol
jullie hebben allemaal gelijk, en uhm T_T_T ??
ik ken jou toch ergens van
sorry ik zal het opnieuw formulerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:41 schreef Dejes het volgende:
Dat is geen vraag, dude.
waarom 3x mbo....Je had beter 1x mbo en 1x hbo kunnen doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:42 schreef lugia het volgende:
[..]
sorry ik zal het opnieuw formuleren
waarom woon ik in zuid-limburg waar dus geen andere banen zijn ???
3 MBO diploma's? Sorry hoor, maar buiten Limburg heb je al niks aan 1 MBO diploma, laat staan 3. Was het niet bij je opgekomen om een HBO diploma te gaan halen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:37 schreef lugia het volgende:
waarom ga ik op een helpdesk werken met 3 mbo diploma's op zak?
twenty4help zekerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:37 schreef lugia het volgende:
waarom ga ik op een helpdesk werken met 3 mbo diploma's op zak?
en waarom woon ik in zuid-limburg waar dus geen andere banen zijn........................
ow dat is misschien antwoord op vraag 1
tja...
limburg hè..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:56 schreef Nosh het volgende:
Sinds wanneer kan je op het MBO ook je veterstrik- en basiszwemdiploma halen?
die mbo diploma's heb ik eigenlijk niet om gevraagd, ik was van plan die mbo opleiding te doen en daarna idd een HBO ofzo maar na 4 jaar op een school ter hebben gezeten die totaal niks aan mij kon leren heb ik geen zin meer om door te gaan met school. MAAR ik wil vanaf volgend jaar beginnen met een opleiding. ben op dit mometn bezig met een nieuw koophuisquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
3 MBO diploma's? Sorry hoor, maar buiten Limburg heb je al niks aan 1 MBO diploma, laat staan 3. Was het niet bij je opgekomen om een HBO diploma te gaan halen?![]()
ff toevoeging wat betreft die mbo diplomasquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:04 schreef lugia het volgende:
[..]
die mbo diploma's heb ik eigenlijk niet om gevraagd, ik was van plan die mbo opleiding te doen en daarna idd een HBO ofzo maar na 4 jaar op een school ter hebben gezeten die totaal niks aan mij kon leren heb ik geen zin meer om door te gaan met school. MAAR ik wil vanaf volgend jaar beginnen met een opleiding. ben op dit mometn bezig met een nieuw koophuis
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:05 schreef lugia het volgende:
[..]
ff toevoeging wat betreft die mbo diplomas
ik ging voor 1 diploma en op eens kreeg ik een diploma in mijn handen geduwd in het derde jaar en 2 andere diplomas in het 4de jaar
geen idee maar het slaat nergens op, je kunt nog 40 diplomas hebben, maar na die mijn diplomauitreiking heb ik 5 maanden zonder werk en geld gezeten... daarna dacht ik... hey kom ik wordt helpdeskwedewerker nu in afwachting van de perfecte baan of andere opleidingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |