Ik heb vorige week een kwartier bij de tandarts gezeten, 5 verdovingen erin, 1 verstandskies eruit en ik kon weer gaan.quote:
Zeker weten. Mijn tandarts komt echt niet met zijn boor in de buurt van mijn gebit als ik niet verdoofd ben.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:44 schreef Sanderrrr het volgende:
verdoven met vullen?
Bokkum. Je bent gewoon kleinzerig man. Nee, serieus, bij mij doen die dingen het echt geweldig. Zelfs een wortelkanaalbehandeling ga ik glimlachend tegemoet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:57 schreef Xcept het volgende:
nou ken niemand die is overleden alleen werkt die schijtverdoving nooit echt naar behoren... Vlieg telkens tegen het dak aan... en geloof me dat is lastig vullen voor een tandarts.
maar ja... 22 juli zijn we weer de lul!
Da's idd niet echt plezierig, vooral omdat het jou tand is... Blegh, maar hij is er uit en 'de krater' (als je er met je tong langs/in gaat) is al bijna dicht.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:48 schreef 525TDS het volgende:
[..]
Ze moesten alleen eens wat vinden tegen het geluid bij kiezentrekken.![]()
![]()
Lekker sterk gebit heb jij dan.. bij mij werden de eerste boringen gedaan op 20 jarige leeftijd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:59 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik liet vroeger mijn gaatjes altijd boren zonder verdoving, en toen was ik 8 ofzo, mietje
Ja.. waarschijnlijk doen we er eentje per keer.. ik heb de tijd.. en de gaatje zijn niet dermate ernstig dat het ala minuut moet gebeuren..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:43 schreef Sasandra het volgende:
Maar je moet nu dus nog terug voor die andere 2 gaatjes?
Euh ja.. dat doen ze toch ook..? Dan lak aanbrengen.. en dan de vulling volgens mij..?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:10 schreef Mr.Chippie het volgende:
Het leek net alsof ze door me kies/tand heen gingen boren tot aan me zenuwen
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:05 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
Voor diegene die zich nog bedenken om naar de tandarts te gaan. Hiervan ga je spontaan flossen.. of overgeven.
Ik kick op naalden, zeker als je er 2 boven je voortanden in het tandvlees worden gestoken. En dan niet van de kleine naaldjes, nee echt van die dingen waar je de tranen bij in de ogen springen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:26 schreef hamkaastosti het volgende:
mensen die verdoven bij gaatjes
krijg je na afloop ook nog een stukje speelgoed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |