abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39952083
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef broodje_poep het volgende:

[..]

Wat reageer je agressief zeg. Is nergens voor nodig.
weet ik, ik word alleen moe van mensen die niet open willen staan en alleen vanuit zich zelf de wereld zien. Misschien dat dit hielp
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_39952123
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef francoise het volgende:

[..]

-knip-
Herkenbaar
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:31:33 #273
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_39952142
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:37 schreef kyraaa het volgende:
ik ben van huis weggegaan omdat mijn vader dood ging, mijn broer een psychopaat is en mijn moeder een dronkelap... koppig? ja... ik zou nooit terug naar dat huis willen ga liever dood in de goot of een opvangtehuis in! ik heb in ieder geval wel voor mezelf gezorgd... en ik heb het ook niet beroerd gedaan. iedereen heeft wel es een beetje hulp nodig. maar dat jij te bekrompen bent om je in te leven in andere personen kan ik niets aan doen. tis niet alsof dit mijn droomcarriere was want ik zat op een laboratorium opleiding en alles... ik heb een goed stuk hersenen maar dankzij mijn depressie en ander zulk soort psychische problemen heb ik alles laten vallen en ben ik opnieuw begonnen!!! en als ik achteraf terug kijk op dit alles ben ik niet zon slecht persoon.
Goede post. Keep them cumming girl.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:35:25 #274
78575 francoise
this is so real...
pi_39952320
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef broodje_poep het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een paar vragen:

- Hoe ga je om met mannen die niet klaarkomen? Zijn vast veel mannen die heel zenuwachtig zijn?
Ik heb het pas één keer gehad dat een man hem wegens zenuwen niet omhoog kreeg, dus dat valt wel mee. Ik heb voorgesteld dan gewoon samen te douchen, zodat ie toch nog iets aan me had.
quote:
- Heb je weleens meegemaakt dat je bij een man was en dat opeens zijn vrouw of vriendin opbelde?
Ik denk het niet, als de telefoon ging was ik stil en ik heb er achteraf ook niet naar gevraagd.
quote:
- Ben je weleens bij een bekende aan de deur geweest zonder dat je wist dat je hem kende?
Gelukkig niet zeg! Ik heb wel van te voren aangegeven niet in mijn woonplaats te werken, en ook niet in die van mijn ouders!
quote:
- Kon je zelf ook genieten van de sex (als je bijv. gebeft werd)?
Ogen dicht en aan iemand anders denken, wat dat betreft ben ik vrij mannelijk, zo was het uit te houden, en ik zou liegen als ik zei dat het nooit lekker was.
quote:
- Ik heb eens gelezen dat er ook meiden zijn die net doen alsof, ze stopt dan niet de lul van de man in haar, maar tussen haar benen en de man merkt het dan niet (als hij bijv. teveel gedronken heeft). Komt dat weleens voor?
Als een man zo dronken was dat hij daarin zou kunnen trappen, zou ie kunnen fluiten naar zijn wip, en naar zijn geld. Niet bepaald fatsoenlijk om iemand in zo'n staat op te wachten.
quote:
- Hoeveel klanten had je gemiddeld op een dag?
Tussen de 2 en ik geloof dat 8 op een avond mijn twijfelachtige record was.
quote:
Nou, het zijn er wel veel, maar ben benieuwd.
Satisfied? .
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:38:01 #275
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39952447
15 damn... iedereen heeft het nog wel over Tracy Lords films, die was ook 15 naar het schijnt.

400 euro in de maand en dan nog die hoerige xbox, moest je niet eten ofzo ?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_39952530
Hoi Francoise, ik ken je verhaal nog van een ander forum, ben blij dat het uiteindelijk toch nog goed met je gekomen is...
  dinsdag 18 juli 2006 @ 21:41:21 #277
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_39952582
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:35 schreef francoise het volgende:
Satisfied? .

Maar nu begin ik aan mijzelf te twijfelen! Ik ben een keer gaan stappen in Amsterdam. Mijn relatie die ik toendertijd had was uitgegaan en daar was ik behoorlijk kapot van. Ik dacht toen: ik ga naar de wallen en als ik dan met een leuke meid sex heb gehad, dan vergeet ik sneller mijn ex.

Dus... paar keer op en neergelopen, mooiste meisje uitgekozen, naar binnen gegaan en betaald en op bed gaan liggen. Maar echt veel beweging kwam er niet in. Uiteindelijk maar na 15 minuten ofzo weggegaan (tijd was ook om) en lekker op stap geweest.

Dacht dat het wel vaker bij mannen zou voorkomen (de 1e keer zoiets doen). Maar kennelijk hoor ik bij een minderheid
Ach, het zal wel niets voor mij zijn, ik heb een gevoel van liefde nodig en dat heb je natuurlijk niet als je ervoor betaald en het de 1e keer is.
pi_39952816
Francoise, wat goed dat je er zo open over praat! Respect!
Noot noot.
pi_39954041
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:38 schreef Harry_Sack het volgende:
15 damn... iedereen heeft het nog wel over Tracy Lords films, die was ook 15 naar het schijnt.
Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo
Ze begon toen ze 13 was.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:19:44 #280
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39954201
persoonlijk denk ik dat de hoer uithangen veel bepaalde intelligentie eist en ook vooral heel erg veel natuurlijk aangeboren levensvreugde.

en voor een x-box dat meest private stukje uit je leven weggeven klinkt mij zeer koddig of intens triest in de oren. maar het kan ook zo zijn dat het niks uitmaakt omdat je basis niet helemaal klopt, dat vind ik dus heel erg triest.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39954428
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef francoise het volgende:

[..]

Als iemand me een berg geld zou bieden voor een avondje, en ik zou vrijgezel zijn, weet ik niet of ik dat zal weigeren hoor.
Oke, dan leg ik nu 350 euro op tafel!
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:28:14 #282
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39954520
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:26 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Oke, dan leg ik nu 350 euro op tafel!
"Als iemand me een berg geld zou bieden voor een avondje, en ik zou vrijgezel zijn, weet ik niet of ik dat zal weigeren hoor".

kom eens bij ome zoalshetis zitten en vertel waarom je een harde krijgt bij vrouwen die misschien wel weten hoe ze moeten pijpen omdat bij hen in het instinkt zit.
pi_39954794
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 17:04 schreef francoise het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit in mijn leven een uitkering gehad en zou er ook geen willen. Het was inderdaad mijn bewuste keuze om niet op de zak van een ander te teren. Of wel, het is maar hoe je het bekijkt. .
dat begrijp ik nu weer niet, hè, je vindt het zelf naar afgerekend te worden op jouw keuze, maar hebt wel een negatieve mening over een ander die de keuze maakt gebruik te maken van een opgebouwd recht, ww namelijk, of desnoods bijstand.

op het moment dat je kiest voor prostitutie omdat je zo graag principieel wil zijn en niet "je hand op wil houden" waarom praten we dan nog over 'trots dat ik het achter me gelaten heb" en "ik ben niet te beroerd om de meest crappy baantjes aan te nemen" of "respect dat je eruit gestapt bent"

het was een weloverwogen keuze, prostitutie is in dit land niet a last resort immers.
en om dan ww of bijstand te zien als "je hand ophouden" alsof dát iets minderwaardigs is, en je lijf verkopen niet? beetje een gotspe.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:37:24 #284
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_39954867
Wat is de reden dat je het bent gaan doen? En wat vind je er zelf van? Wat is de reden dat je ermee bent gestopt? Merk dat ik het wel interessant vind... niet voor mijzelf, maar meer omdat het zo'n onderwerp is waar je echt nooit iets over hoort of open over spreekt.
KISSSSSSSSSSS
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:40:08 #285
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39954974
toch gek dat het beroep dat de meeste verkrachtingen in nederland tegenhoudt bij vrouwen zoveel weerstand oproept.

net zoals ik het vreemd vind dat echte moslims tegen de verdrijving van hamas en nu vooral iranees (om nog een vijand van de islam te noemen) hezballah is.
pi_39955108
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:40 schreef zoalshetis het volgende:
toch gek dat het beroep dat de meeste verkrachtingen in nederland tegenhoudt bij vrouwen zoveel weerstand oproept.

net zoals ik het vreemd vind dat echte moslims tegen de verdrijving van hamas en nu vooral iranees (om nog een vijand van de islam te noemen) hezballah is.
oh het beroep roept geen weerstand op, hoor, het verschuilen achter het zogenaamde waarom, het miepen over het waardeoordeel van buitenstaanders, maar zelf dan net zo goed een waardeoordeel hebben over hen die er voor een uitkering "kiezen", dát roept weerstand op.

Kleintje heeft er een topic mee vol geluld ook, zo verontwaardigd dat men op haar neer keek vanwege haar werk, maar zelf neerkijken op mensen die gebruik maken van een opgebouwd recht door het "je hand ophouden, teren op de zak van een ander" te noemen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:46:24 #287
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_39955219
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:40 schreef zoalshetis het volgende:
Is dat zo? Hoe kom je daar bij? Het lijkt mij niet een beroep dat verkrachtingen tegenhoudt, omdat verkrachters volgens mij juist ook kicken op het verzet van het slachtoffer. Dit zorgt voor de drang te willen verkrachten. Als ze naar een prostitue gaan levert sex minder spanning op lijkt me.

Prostitutie is daarmee voor een verkrachter niet spannend genoeg, dus geen alternatief.

Hoe zie jij het dan?
KISSSSSSSSSSS
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:48:20 #288
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39955293
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:46 schreef Fawn het volgende:

[..]

Is dat zo? Hoe kom je daar bij? Het lijkt mij niet een beroep dat verkrachtingen tegenhoudt, omdat verkrachters volgens mij juist ook kicken op het verzet van het slachtoffer. Dit zorgt voor de drang te willen verkrachten. Als ze naar een prostitue gaan levert sex minder spanning op lijkt me.

Prostitutie is daarmee voor een verkrachter niet spannend genoeg, dus geen alternatief.

Hioe zie jij het dan?
ik ken wel wat mannen zonder vriendin die hun "kwakje ff kwijt kunnen". waar denk je dat ze hun kwakje ff kwijt kunnen zonder hoeren?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:49:11 #289
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39955338
is kleintje een hoertje?
pi_39955667
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef Harry_Sack het volgende:
is kleintje een hoertje?
Nee, een camgirl.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:01:27 #291
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_39955789
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ken wel wat mannen zonder vriendin die hun "kwakje ff kwijt kunnen". waar denk je dat ze hun kwakje ff kwijt kunnen zonder hoeren?
Ja, okay mannen. Maar mannen zijn niet allemaal verkrachters.
KISSSSSSSSSSS
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:02:13 #292
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39955823
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:58 schreef Light het volgende:

[..]

Nee, een camgirl.
O, nou, whatever dan

Zo'n uitzendbureau bouwen voor studenten heb ik zelfs ooit overwogen

Maarre, hoertjes, laat je horen ofzo. Wat zijn de do's en wat de don'ts ?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:08:42 #293
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_39956046
Nog ff een vraagje voor Francoise (top dat je zo open bent trouwens)

Je zegt dat je je niet zeker voelde en alleen maar goed voor sex etc. en dat je daarom dit werk ging doen.
Maar voelde je je door het werk dan wél weer zeker van jezelf, en ook weer 'goed' als persoon?

Ow en nog een vraagje, wat vind je ervan als mensen je toen je het deed, of tijdens het werk (of nu) een hoer noemen?
pi_39956149
Triest, het is gelegalizeerd verkrachten. Dat gun je een meisje niet. Ze liggen op hun rug met hun hand in hun handtasje met een mes en van 'sex' kun je bij een hoer niet spreken. Als een hoer je geld kan aftroggelen zal ze het niet laten, desnoods door de boss te roepen.
En het zijn zulke gore verlepte wijven er zijn vrouwen van 45 die er 3 x mooier uitzien dan een beginnende hoer. En je moet het geld altijd weer investeren in eigen cokegebruik.

Mocht je nog nooit gesnoven hebben dan realiseer je je niet wat coke is, de meeste hoertjes moeten pakweg 10.000 Euro cokeschuld afbetalen als ze beginnen, en dan snuiven ze nog door. Dat is dieptriest. En jij kunt echt niet achter een raam of op de Europalaan rondlopen als je niets neemt want dan ga je in stukkies in de plomp.

Ga maar liggen met je hand op je mes in je handtassie en die vuile lul die naar de hoeren gaat kun je net zo goed 25 Euro extra afhandig maken want het is toch een vuile lul die mij hier verkracht wat jij helemaal niet wilt, maar jij moet door, jij moet want jij wilt coooooke. Jij moet die 25 Euro hebben anders steek jij hem jij trek jouw mes......

Neem maar van mij aan dat er geen lekkere hoeren bestaan.
Naieviteit is onschuld.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:11:23 #295
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39956170
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:08 schreef SnowBite het volgende:
Nog ff een vraagje voor Francoise (top dat je zo open bent trouwens)

Je zegt dat je je niet zeker voelde en alleen maar goed voor sex etc. en dat je daarom dit werk ging doen.
Maar voelde je je door het werk dan wél weer zeker van jezelf, en ook weer 'goed' als persoon?

Ow en nog een vraagje, wat vind je ervan als mensen je toen je het deed, of tijdens het werk (of nu) een hoer noemen?

sorry
pi_39956389
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:10 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Triest, het is gelegalizeerd verkrachten. Dat gun je een meisje niet. Ze liggen op hun rug met hun hand in hun handtasje met een mes en van 'sex' kun je bij een hoer niet spreken. Als een hoer je geld kan aftroggelen zal ze het niet laten, desnoods door de boss te roepen.
En het zijn zulke gore verlepte wijven er zijn vrouwen van 45 die er 3 x mooier uitzien dan een beginnende hoer. En je moet het geld altijd weer investeren in eigen cokegebruik.

Mocht je nog nooit gesnoven hebben dan realiseer je je niet wat coke is, de meeste hoertjes moeten pakweg 10.000 Euro cokeschuld afbetalen als ze beginnen, en dan snuiven ze nog door. Dat is dieptriest. En jij kunt echt niet achter een raam of op de Europalaan rondlopen als je niets neemt want dan ga je in stukkies in de plomp.

Ga maar liggen met je hand op je mes in je handtassie en die vuile lul die naar de hoeren gaat kun je net zo goed 25 Euro extra afhandig maken want het is toch een vuile lul die mij hier verkracht wat jij helemaal niet wilt, maar jij moet door, jij moet want jij wilt coooooke. Jij moet die 25 Euro hebben anders steek jij hem jij trek jouw mes......

Ik twijfelde na een paar eerdere reacties nog een heel klein beetje, maar nu weet ik zeker dat je helemaal de weg kwijt bent.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:20:36 #297
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39956558
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:43 schreef milagro het volgende:

[..]

oh het beroep roept geen weerstand op, hoor, het verschuilen achter het zogenaamde waarom, het miepen over het waardeoordeel van buitenstaanders, maar zelf dan net zo goed een waardeoordeel hebben over hen die er voor een uitkering "kiezen", dát roept weerstand op.

Kleintje heeft er een topic mee vol geluld ook, zo verontwaardigd dat men op haar neer keek vanwege haar werk, maar zelf neerkijken op mensen die gebruik maken van een opgebouwd recht door het "je hand ophouden, teren op de zak van een ander" te noemen.
ic
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:20:44 #298
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_39956564
quote:

Ik gun het een meisje zeker niet als ze het niet wil. Maar ik denk dat sommige meisjes er ook zelf voor kiezen. Ik heb wel eens interviews gelezen dat studentes het als bijbaantje deden en er goed mee verdienden om hun studie mee te bekostigen. Liefde is het niet, maar ze worden dan niet verkracht. Dit als voorbeeld. Het is iets anders dan een liefdesrelatie ja. Maar sommige mensen kunnen ook sex hebben zonder gevoelsmatig iets met iemand te hebben.
Ik denk niet dat je alle hoeren/prostituees over 1 kam kan scheren.
KISSSSSSSSSSS
  dinsdag 18 juli 2006 @ 23:21:54 #299
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_39956609
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 23:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik twijfelde na een paar eerdere reacties nog een heel klein beetje, maar nu weet ik zeker dat je helemaal de weg kwijt bent.
Misschien is dit wat beter verwoord ..
KISSSSSSSSSSS
pi_39956638
quote:

Neem maar van mij aan dat het RIAGG een paar sites verder is.
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')