Inderdaad. Pas als je zelf nooit fouten maakt, mag je zoiets doen. Dit is gewoon triestquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:39 schreef methodmich het volgende:
Zeker gezien de eerste post in dit topic zouden ze dit nooit mogen doen inderdaad.
quote:Beste redactie,
Niet echt stijlvol om een (enigszins begrijpelijke) fout van de BBC middels zo'n nieuwsbericht aan te pakken, terwijl jullie zelf verre van foutloos zijn... Ik herinner me bijvoorbeeld een bericht over twee nieuwe spelers van Fortuna... die was opeens heel snel verdwenen van de site.
Hou het lekker bij voetbalnieuws en ga geen concullega's afzeiken.
Succes,
Max.
Van Voetbalprimeur. Iemand die denkt dat Fahrenhorst een Deen is.quote:Transfer Mertesacker bijna rond
Hannover 96 heeft een bod van Werder Bremen op Per Mertesacker geaccepteerd, maar de transfer van de lange verdediger is nog niet helemaal definitief. Frank Fahrenhorst, speler van Werder, ligt namelijk nog dwars.
Naast vijf miljoen euro eist Hannover tevens een speler van Werder Bremen; dat moet Fahrenhorst worden, maar de Deense verdediger ziet een overgang naar de ploeg van trainer Peter Neururer zelf (nog) niet zitten. “In principe zijn we er helemaal uit, maar als de speler de overstap niet wil maken moeten we zoeken naar andere manieren om de deal rond te krijgen. Een hogere transfersom zou een optie kunnen zijn”, aldus Bremen-manager Klaus Allofs.
Bremen wil de transfersoap rond Mertesacker – die al zeker een maand gaande is – in ieder geval voor 15 augustus afgerond hebben. Op die datum dienen clubs hun spelers op te geven die speelgerechtigd zijn Europees voetbal.
Ik vond het ook nogal overdreven. Past meer bij het niveau Geen Stijl ofzo, toch niet bij VIquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:39 schreef MaxPower het volgende:
Wie denkt VI.nl wel niet dat ze zijn, om de briljante site van de BBC zo aan te pakken? Wat een niveau zeg. Terwijl het bij Kalou nou juist begrijpelijk is om die fout te maken.
Die moeten toch ook werkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:54 schreef MaxPower het volgende:
Ik ook. Ben nooit van dat brievensturen, maar heb de laatste tijd het idee dat er een stel vakantiekrachten achter de knoppen zit daar.
Er staat Ibrahomovicquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:17 schreef Erasmusch het volgende:
laat maar
Vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Al iets terug?
- Del Piero scoorde 11 minuten voor tijd de 2-2quote:Juventus uitgeschakeld in Coppa
Juventus is het nieuwe seizoen slecht begonnen. De van haar voetstuk gevallen 'oude dame' werd in de derde ronde van de Coppa Italia uitgeschakeld. Na de 3-3 eindstand won Napoli de penaltyserie.
Een kwartier voor tijd dwong Del Piero een verlenging af door de 2-2 binnen te schieten, waarna hij in de 115de minuut ook nog eens de 3-2 scoorde. Even later was het uitgerekend Paolo Cannavaro, de broer van de van Juve naar Real Madrid uitgeweken Fabio, die Napoli op gelijke hoogte zette. In de strafschoppenserie miste alleen Balzaretti.
Juve-trainer Didier Deschamps had juist hoog ingezet op de beker om daarin toch nog Europees voetbal af te dwingen.
lekker bezig nosquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C6CA6D8509B5D6.html
[..]
- Del Piero scoorde 11 minuten voor tijd de 2-2
- de 3-2 scoorde Del Piero in de 120e minuut, 10 seconden voor het verstrijken van de officiele speeltijd van de 2e verlenging.
- Er misten wel heel wat meer spelers een pingel dan alleen Balzaretti die de beslissende miste, nl. Buffon, Marchionni (Juve) en Cannavaro en Della Bona (Napoli).
Lekker gebrekkig bericht met veel fouten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |