Mijn vader wel af en toequote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef MUUS het volgende:
Misschien komt je moeder hier ook wel.
checkt ie je history in SEX?quote:
Ben je in het echt ook zo'n contactgestoorde waus?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef dronkeykong het volgende:
bla
Blijkbaar terecht, gezien je reactiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef dronkeykong het volgende:
En ja ik lees je history maffie omdat je je collega's zwaar voor schut zet ....
Je weetssssssss..tog.....bijna 14.30 mogen we weer....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef dronkeykong het volgende:
Die hoerige kneus moet eens aan het werk gaan ipv telkens op fok te zitten.
De kneuzendesk heeft al zo een 'goede' naam binnen het bedrijf![]()
Het is al zover dat men de kneuzendesk overslaat en rechtstreeks met ons gaat bellen omdat het een stuk sneller gaat![]()
En ja ik lees je history maffie omdat je je collega's zwaar voor schut zet en ik zeker wilt zijn dat je het niet over mij hebt.![]()
![]()
Oh ja waar is je reisgenoot trouwens? je weet toch![]()
Ja ik wil alles van ''m wetenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ben je in het echt ook zo'n contactgestoorde waus?![]()
Triangel spelen bij de Josti-band is geen WERKquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:03 schreef Razor21 het volgende:
Ik zit hier nu al 7 maanden bij een bedrijf en kom erachter dat : dronkeykong
een collega van mij is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee nu zit hij hier de hele dag te kenkerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Ben blij dat de TS niet meer bij mij werkt.
Jouw vader en moeder checken jouw post historie?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:14 schreef descendent1 het volgende:
Bij jou is tenminste nog slechts een collega...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |