Dat is knap, aangezien Gonchar in de vlakke tijdrit maar net 50 km per uur haalde.quote:
Dat dacht ik dus ook, maar goed ze zitten al in Guillestre dus de klim gaat zo al beginnen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:02 schreef Venga het volgende:
Toch niet de gewenste gang van zaken voor Rabo lijkt me, een man of 5 met relatief beperkte klimmers was beter geweest (zoals in etappe 11 bijvoorbeeld) voor hen
Verschil wordt niet echt kleiner, dus dat valt wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef knep het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar goed ze zitten al in Guillestre dus de klim gaat zo al beginnen.
Heb ook begrepen dat Caisse d'Epargne er wat meer acheraan rijdt nu?
Juist nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie kopgroep zeg, hopelijk blijven die vooruit.
Ik denk ook dat Flecha voor De La Fuente zal willen proberen te eindigen op de top van de cols.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:10 schreef vanDaal het volgende:
Ik denk dat DSC de punten voor Wegmann en De la Fuente gaat pakken.
Naja stond op Cyclingnewsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verschil wordt niet echt kleiner, dus dat valt wel mee denk ik.
Nee, is nu al een tijdje tegen de 4 minuten aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:12 schreef knep het volgende:
[..]
Naja stond op Cyclingnews.
Wordt ook niet echt snel groter nietwaar?
Dat sowieso, als ie daartoe in staat is dan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk ook dat Flecha voor De La Fuente zal willen proberen te eindigen op de top van de cols.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |