Niet voor 4 uur denk ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef 9christensen het volgende:
hoelaat begint de alpe ongeveer?
De wind staat daar in het voordeel, hoor ik net, op de Lautaret. Voordeliger voor vluchters.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moeten ze wel gaan koersen, en niet die mannen van CEI.
Dan moeten de mannen van Pereiro wel steun krijgen van T-mobile of Rabobank denk ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef Zwansen het volgende:
Op die 2e categorie kunnen ze een hoop terugpakken. Vrije lange klim maar niet steil.
Hij rijdt weer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:23 schreef Ambrosius het volgende:
De Jongh gevallen.
Volgens Wuyts een ravijntjuh.quote:
De Lauteret is eigenlijk niet echt een klim. Die wordt zo hard opgereden dat je als peloton zeker nog voordeel hebt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voordeel voor Garzelli is wel dat er nauwelijks vallei is vandaag, als ze beneden zijn is 't meteen terug omhoog.
Groot, Bennati en Tankink sluiten net weer aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:26 schreef vanDaal het volgende:
Heb geen tv hier, hoe groot (klein) is het peleton nog?
Waarom? Niet selectief genoeg om het verschil echt veel kleiner te maken, zeker als ze niet gaan rijden.quote:
die heeft te weinig voorsprong op landis voor de TT alleen. Dus die maakt hem echt geen zorgen hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:27 schreef 9christensen het volgende:
Als ze tot L'Alpe d'Huez wachten kan het wel eens te laat zijn. Als Pereiro net als vorig jaar in de laatste week in vorm is.
Het is net het hedendaagse voetbal. Een groot schaakspel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:30 schreef Gremen het volgende:
Pokeren is het wel het woord de laatste tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |