"Ik wil ook tof zijn..."quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef _The_General_ het volgende:
Pony Lover, je bent!
komt er aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef _The_General_ het volgende:
Pony Lover, je bent!
k effe wachtenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, nu moet jij iemand verzinnen
Zonder Googlen ga ik hier ook echt niet uitkomen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:45 schreef murp het volgende:
Tip 3:
Aanvankelijk ging ik door het leven als lithograaf en houtsnijder, maar ik bekwaamde me later, op aandringen van John Raedecker, tot beeldhouwer. In 1936 werdik benoemd tot hoogleraar boetseren aan de Technische Hogeschool te Delft.
nee niet doen, niet zo dom als mij zijn oke?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Zonder Googlen ga ik hier ook echt niet uitkomen.![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:49 schreef murp het volgende:
[..]
nee niet doen, niet zo dom als mij zijn oke?
Fuck, das goed!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
A. Eichmann
Ik weet wie het isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben geboren in 1948 en nog steeds niet dood. Ik begon mijn carriere als journalist en zag mijn eerste lijk een uur later. Met goed gevoel voor timing ging ik als voorlichter werken voor de Britse Atoomenergie, net toen er allerlei ellende met kerncentrales begon. Later ben ik boeken gaan schrijven en ben daar zeer succesvol in. Mijn boeken worden in vele talen verkocht, omgezet naar toneelstukken en er is een grote handel in merchandise. Ik heb inmiddels een OBE gekregen voor mijn werk en diverse literaire prijzen. Mijn hobbies omvatten onder meer kweken van vleesetende planten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |