Kan ik me voorstellen. "Meiden" zijn altijd meisjes die of te oud zijn om nog meisje te zijn of te dik om de verkleinende vorm te gebruiken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:30 schreef Chowi het volgende:
Ik ben trouwens niet echt dol op het woord "meid".
Ja?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:33 schreef Chowi het volgende:
Joehoe!
Die hebben er geen verstand van.quote:
Ik vond het vorige topic toch leuker.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm. "nakend" en "meiden" lokt andere mensen dan "vingeren".
Apart.
Ik ben Stalin niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:35 schreef Mike het volgende:
[..]
Die hebben er geen verstand van.
Je moet het volk hongerig houden, maar niet compleet uitmergelen.
Zonde. Ik vond zijn snor altijd wel tof.quote:
Mogguh.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef GI het volgende:
L.
Me too.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:37 schreef Chowi het volgende:
Ik vond het vorige topic toch leuker.
Ik denk dat het komt door de combinatie met 'slimme'.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm. "nakend" en "meiden" lokt andere mensen dan "vingeren".
Apart.
Er zat wel een kwijlvlek op mijn kussen, telt dat?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:38 schreef eL. het volgende:
[..]
Mogguh.
Zijn jullie ook allemaal wakker geworden met zo'n zweetkorst aan je wang, waardoor je hoofd aan 1 kant plat blijft en met plooien enzo ? Damn.
Ik zijn visie over mensen over de kling jagen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zonde. Ik vond zijn snor altijd wel tof.
Welja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:39 schreef Chowi het volgende:
Er zat wel een kwijlvlek op mijn kussen, telt dat?
Ben jij nu slim of nakendquote:
Dat verbaast me.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:41 schreef jogy het volgende:
NakendVindPost.
Nooit m'n sterkste punt geweest jogy.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:42 schreef jogy het volgende:
Opletten UIO.
Wat denk je zelf?quote:
Ik denkd at ze een beetje raar zouden opkijken op kantoor. Maar misschien kan ikz eggen dat het research is of zoquote:
Ja, lijkt me helemaal niet zo gek, met jouw werkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denkd at ze een beetje raar zouden opkijken op kantoor. Maar misschien kan ikz eggen dat het research is of zo
Ik zie je nakend voor mequote:
Gezellig nakend samen fokken?quote:
Je vergeet dequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:49 schreef Q. het volgende:
Mike.
Met dit weer zeker, kan alleen wel plakkerig wordenquote:
Terecht!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanilla Ice op de radio. M'n dag is weer goed.
En die beat is niet gejat van Under Pressure.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Terecht!
Ice ice baby is een topplaat, wat anderen ook zeggen.
nee, wie DAT ooit verzonnen heeft?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En die beat is niet gejat van Under Pressure.
Kennelijk iemand met een slecht gehoor, want je hoort duidelijk een verschil.quote:
Ja, vlak na: dumtidumtumdidumdum!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kennelijk iemand met een slecht gehoor, want je hoort duidelijk een verschil.
Ergens.
Die zijn stevig ingeZIPt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:58 schreef Paxlie het volgende:
waar blijven de foto's van die nakende meiden dan?
quote:
Mijn fries ook niet hoor, maar dat blert ie altijd als hij weggaat, dus het zal wel "tot morgen" zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:38 schreef -Beer- het volgende:
[..]Mijn Fries is niet zo goed, of is het gronings?
Mijn termometer geeft aan dat het 31 graden celsius is hier, wat doe ik nog achter de pc?![]()
Hehequote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn fries ook niet hoor, maar dat blert ie altijd als hij weggaat, dus het zal wel "tot morgen" zijn.
Deceptie ten topquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:58 schreef Paxlie het volgende:
waar blijven de foto's van die nakende meiden dan?
Sorry, ik heb voor je gezocht.quote:
Strand is voor paupers die niet werken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:16 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Allemaal werkers? Of gaan hier nog mensen naar het strand?
Het naaktstrand is hier niet ver vandaan, alleen liggen daar voornamelijk van die uitgelubberde theezakjesquote:
Geef haar er flink van langs, zodat ze volgende week nog met haar benen wijd looptquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:05 schreef eL. het volgende:
Als de schoonmaakster op het werk vanavond weer zegt dat de zon mijn bolletje goed heeft gedaan dan trek ik haar over d'r kar heen. Ze vraagt erom en ik sta op knallen, 1+1=3.
Ik duik weer achter de pers..
Stoere praat voor iemand die in de Ict werktquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Geef haar er flink van langs, zodat ze volgende week nog met haar benen wijd loopt
Oh, dan ben ik hier verkeerd. (h).quote:
Ga je hier nu ook nog lopen kloten?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:10 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Stoere praat voor iemand die in de Ict werkt![]()
Het is de leeftijd Dubbel... hormonen.. allemaal hormonen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga je hier nu ook nog lopen kloten?
Mja, hebben ze eindelijk een eigen puber subforum...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:16 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Het is de leeftijd Dubbel... hormonen.. allemaal hormonen!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:05 schreef eL. het volgende:
Als de schoonmaakster op het werk vanavond weer zegt dat de zon mijn bolletje goed heeft gedaan dan trek ik haar over d'r kar heen. Ze vraagt erom en ik sta op knallen, 1+1=3.
Ik duik weer achter de pers..
Hoi! Neuken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:20 schreef Chowi het volgende:
Dubbeldrank is keisexy!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:16 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Dat vermoede ik dus al.. kon alleen niet meer op zijn naam komen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:29 schreef GI het volgende:
Check de homepage van Q SoTT.
En jij ook aangenaam!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:20 schreef Chowi het volgende:
Dubbeldrank is keisexy!
Okay!quote:
Okay!quote:
Nee hoor, je vroeg er alleen omquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga je hier nu ook nog lopen kloten?
Klopt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:16 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
We weten helemaal niets Yppy..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:00 schreef YPPY het volgende:
Hoe was de uitslag Tally? Weten jullie al meer?
Ik heb nog niks gehoord over opstootjes in de stad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is R. nakende research aan het doen?
-B- hoiquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:29 schreef -B- het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord over opstootjes in de stad.
Beterschap n00b!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:50 schreef n00cL30n het volgende:
ff snel een groet uit een te warm ziektebed.
Nee, ik post weer op fok dus dat lijkt me duidelijk.quote:
Meer vaart gaat niet alles is op vakantiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:41 schreef YPPY het volgende:
Wat stom Tally! En dan gaan die artsen nog ruzie maken ook.Misschien moet je maar hopen dat het blijkbaar mee valt, anders zou er toch wel meer vaart achter zitten?
Je moet ook wel de deuren en ramen dicht laten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:53 schreef Jarno het volgende:
Zelfs in de airco is het hier niet echt prettig meer..
Jij hebt tenminste erkoo.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:53 schreef Jarno het volgende:
Zelfs in de airco is het hier niet echt prettig meer..
'k Zat net te denken, ik zou met dit weer ook best 's ochtends vrij willen zijn en dan 's middags en 's avonds werken. 's Ochtends is het thuis nog wel lekker en de rest van de dag is het hier nog wel te harden maar thuis weer niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:05 schreef Q. het volgende:
Ik ga vandaag lekker over'werken'. Hier is het nog een beetje uit te houden.
Zeur niet!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
Zeur niet, ik heb gisteren 10 uur in een auto zonder airco gezeten.
Ik zeur niet, ik typ het alleen.quote:
Daar ben ik het niet mee eens.quote:
Ik ben vereerd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:24 schreef MissHobje het volgende:
Heej -B- je krijgt de groetjes van Defender met een dikke knufmoest ik helemaal speciaal aan jou
melden van haar
Astu![]()
Ik heb mijn sikje er allang afgehaald.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je moet zelf je bakkes houden, shaggie.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:29 schreef jogy het volgende:
Ik heb mijn sikje er allang afgehaald.
mwoah, nee. Met mijn 1.85 zal dat niet snel gebeuren.quote:
Er zijn hele volksstammen die geloven in kabouter plop en die is ook geen 30 cm.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:33 schreef jogy het volgende:
[..]
mwoah, nee. Met mijn 1.85 zal dat niet snel gebeuren.
Daar komt nog bij dat ik echt alleen maar een sikje heb, geen puntmuts draag en geen grijze kop heb. Ook ben ik niet echt kabouter plopperig en lijk ik nog het meest op een hongerig Afrikaantje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef -B- het volgende:
[..]
Er zijn hele volksstammen die geloven in kabouter plop en die is ook geen 30 cm.
Ja dan zal ik ook geen moeite meer doen om op een kabouter te gaan lijken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat ik echt alleen maar een sikje heb, geen puntmuts draag en geen grijze kop heb. Ook ben ik niet echt kabouter plopperig en lijk ik nog het meest op een hongerig Afrikaantje.
Vlucht maar weer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:37 schreef jogy het volgende:
Huiswaarts.
Dan moet je tegenwoordig niet meer bij jogy zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
Ik vind sikjes eigenlijk wel tof.
Zélfs bij j?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
Ik vind sikjes eigenlijk wel tof.
Kut. En jij?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:55 schreef -B- het volgende:
[..]
Dan moet je tegenwoordig niet meer bij jogy zijn.
Hoezo zelfs? J. is wel okay.quote:
j is immer okay. Doch zonder sikje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
Hoezo zelfs? J. is wel okay.
Ik wil ook niet bij jogy zijn.quote:
Jullie ook Tall.quote:
Ik denk dat Jogy nu heel eenzaam is.quote:
Dit kan ik beamen.quote:
Wat een geweldige dag aan het strandquote:
Je ogen open doen wil wel eens helpen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Het was lekker koel op het strand ja. Maar er was niets te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |