die van mij ga vanmiddag om 12 uur 42 aanquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tijdens de vorige hitte golf had mijn auto de hele dag in de zon gestaan en toen ik in stapte schrok ik toch even van de temp die hij aangaf. 52![]()
Gefeli Kievit, altijd mooi mee genomen als ze ook nog een lief zijn![]()
nathaliequote:
Gefeliquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:27 schreef kievit19 het volgende:
ik heb weer eens boeiend nieuws
ik heb een vriendinnetje(en die is ook nog eens heel liev (heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen))
![]()
en we hebben ook nog eens hetzelfde horlogequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:09 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Gefeli![]()
Ik heb er ook weer eentje
Daarom ben ik ook bijna nooit meer op de server te vinden
Dat was ik inderdaadquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:18 schreef kievit19 het volgende:
[..]
en we hebben ook nog eens hetzelfde horloge(dat was jij toch ??
)
EA he...quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:47 schreef jpjedi het volgende:
WTF heb ik nou weer.. Nu heb ik via een regedit mijn pc weer aan de gang en nu krijg ik bij bf2 deze melding.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:27 schreef kievit19 het volgende:
ik heb weer eens boeiend nieuws
ik heb een vriendinnetje(en die is ook nog eens heel liev (heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen))
![]()
Ik heb dezelfde geboortedagquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:18 schreef kievit19 het volgende:
en we hebben ook nog eens hetzelfde horloge(dat was jij toch ??
)
nee is veranderd, blijft hetzelfde als in het huidige spelquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:42 schreef staticdata het volgende:
alleen jammeer dat ea heeft besloten dat je vaker geraakt moet worden om dood te gaan. en je kan langer sprinten.
quote:Road to Jalalabad
- Tickets adjustements
- Removal of 1 US tank to help address balance issues.
No Vehicles Option
- Added a new Server Browser Filter option for No Vehicles
- Return Health to default BF2 level
- Return Medic pack and Revive values to Default BF2
- Default spawn times to Default BF2 setting.
- No Vehicles is now a ranked server option!
We kept:
- Keep the current sprint bar setting (I.e. 2x sprint)
- Keep the current Vehicle exclusion list (i.e. we are not introducing light jeeps etc, just keeping the boats on Carrier levels).
me stopwoord wordt al aardig overgenomen hier... goede zaak...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:26 schreef staticdata het volgende:
mogguh veermans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |