Dat onderschrijft bij een van die picsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:07 schreef master_X het volgende:
whaha moet niet gekker worden![]()
[afbeelding]
kijk die foto`s leg helemaal dubbel![]()
http://www.sugababes.nl/Girly_xx/pics
Dit doet me denken aan zo'n mop over een Belg die meedoet aan een quizquote:ikke ant denken (aan leuke jongens natuluk;P)
Dat soort gasten met zulk taalgebruik en ideeen moeten ze resoluut permanent weigeren. Gewoon oud Hollands opdonderen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:46 schreef Q_Orianka het volgende:
Waarom is haar profiel zo fucking onoverzichtelijk? "FuCkiinG RaCiisT"
[afbeelding]
"MOH ; maSterS Of hOmO's
tiS geen muziek meer je kan er niet Op lOs gaan het Slaat nergeS Op alleen hetzelfde gekanker in je Oren zijn ze daar trOtS Op Om er Op lOS te Stampen Ohjaa.. dan kOm je Cool Over.. mt een kale kOp en een paar nieuwe kiSten.. welke kanker jOod vind dat nOu MOoi?
Nah iCK iedergefal niet.. jy wel?
kanker dan Op van dit Site
; KK JOOD ;"
Ze noemt iedereen een racist en dan scheldt ze die mensen ook uit met 'kanker joden'?
Ik vind in haar geval het woord ophoeren meer van toepassingquote:Op zondag 23 juli 2006 20:05 schreef Divel het volgende:
[..]
Dat soort gasten met zulk taalgebruik en ideeen moeten ze resoluut permanent weigeren. Gewoon oud Hollands opdonderen.![]()
Opkankeren? Zou ze dat begrijpen?? Ik bedoel...het zijn haar woorden!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vind in haar geval het woord ophoeren meer van toepassing
Maar ze is vast heel liefquote:
Het lijkt wel alsof ze op deze leeftijd al een facelift heeft gehad...quote:
ja ind ziet er niet uit man hoe verpest je levenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:07 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze op deze leeftijd al een facelift heeft gehad...
Dochter van Vanessa zeker
haar broer is pas dramaquote:Op zondag 23 juli 2006 12:19 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
ff tella uitzetten, werd net gebeld
drama
Whahahaquote:Op maandag 24 juli 2006 20:53 schreef ASroma het volgende:
[..]
haar broer is pas drama
[afbeelding]
[afbeelding]
hahahaha, mijn god, wat een figuren heb je daar toch![]()
waarom dragen zulke gozerts toch altijd pink.. het staat gewoon niet..quote:Op maandag 24 juli 2006 20:53 schreef ASroma het volgende:
[..]
[afbeelding]
Turkdalequote:Op maandag 24 juli 2006 20:53 schreef ASroma het volgende:
[..]
haar broer is pas drama
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |