die rechter heeft dezelfde riem als ik heb,quote:Op maandag 24 juli 2006 20:53 schreef ASroma het volgende:
[..]
haar broer is pas drama
[afbeelding]
[afbeelding]
hahahaha, mijn god, wat een figuren heb je daar toch![]()
dan heb ik een anderequote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:00 schreef master_X het volgende:
die riem is toch van chasin ? zoja dan haal ik snel een andere riemanders hoor ik ook bij turkendale
wees er maar trots opquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
dan heb ik een andere![]()
Van mij komt bij de WE vandaanZiet er hetzelfde uit, maar is waarschijnlijk 200% goedkoper
![]()
jij bent zeker zo'n typetje dat een g-star broek koopt omdat er een merkje opstaatquote:
Ben zelf ook indo ... maar ik vind dat "indopride" echt dikke crap...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:28 schreef Zero2Nine het volgende:
[afbeelding]
Wat hebben al die minderheden toch? Kampcore, Mocr0pride, INDOpride, Turkdale
Ik snap trouwens ook niet wat ze bedoelen met "b4 we regulate"
Word ik als autochtoon nu bedreigd dat ik aan de kant moet?
alsof het alleen om "het merkje" gaat..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n typetje dat een g-star broek koopt omdat er een merkje opstaat, wees daar maar trots op
![]()
voor de andere groepen geldt toch precies hetzelfde?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
Ben zelf ook indo ... maar ik vind dat "indopride" echt dikke crap...
Hoe kan je nou trots zijn op een "ras" die zowel door nederland en indonesie uitgespuugd worden
ik heb ook maar gehad bij een gstar broek vertel me niet hoe maar kan allemaalquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
dan heb ik een andere![]()
Van mij komt bij de WE vandaanZiet er hetzelfde uit, maar is waarschijnlijk 200% goedkoper
![]()
Wel makkelijk voor de kit zo met je muil en blaffer vol op internet.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:29 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Wat issie stoer met z'n geweer... dan straal je ook echt uit dat je mentaal bedorven bent.
Dat volk is gewoon helemaal kapot!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:28 schreef Zero2Nine het volgende:
[afbeelding]
Wat hebben al die minderheden toch? Kampcore, Mocr0pride, INDOpride, Turkdale
Ik snap trouwens ook niet wat ze bedoelen met "b4 we regulate"
Word ik als autochtoon nu bedreigd dat ik aan de kant moet?
en haar ken ik volgens mij.... komt uit Wierden...!quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:32 schreef Zero2Nine het volgende:mattiespeak
Lol die is zeker ook 13 en dat is de auto van haar 20 jarige VrIeNdJuHquote:
Je hebt toch niet op die site gekekenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
15![]()
![]()
Godsallechristus Dat geloof je bijna niet!
Hallo! Het is wel een blonde engel jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Lol die is zeker ook 13 en dat is de auto van haar 20 jarige VrIeNdJuH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |