abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40004875
Knap dat je het zolang hebt volgehouden. Volgens mijn berekeningen ben je dan nu 2006 jaar, 6 maanden, 19 dagen, 11 uur en 14 minuten oud
All your cookies are belong to us!
pi_40004930
ja al meerdere pogingen geprobeerd maar op de een of andere manier ging het steeds fout!
Liep steeds tegen de verkeerde mensen op!

Maar nu gaat het lukken!

NCZA - We gaan de PVDA en het CDA verslaan! Ik voel het!

Of heeft dat er weinig mee te maken??

"STERF!!!"
" Werkend brein! "
pi_40004941
ja we moeten hier een bericht ovwer schrijven. dit bericht moet op de frontpage komen!

De ncza (NEDERLANDSE COLLECTIEVE ZELFMOORD ACTIEGROEP) in het nieuws:

De NCZA, de jongste zelfmoordpartij van nederland heeft grootse plannen. Binnen afzienbare tijd zullen zij in heel nederland het verkeer platleggen. Met een grootschalige actie zullen zij collectief zelfmoord plegen. Het doel is om niet alleen zichzelf van het leven te beroven, maar om ook heel Nederland op zijn kop te zetten.

Op het Fok!-forum recruteren zij mede-zelfmoord collega's die wel in zijn voor actie. Op dit moment zijn al rond de 20 mensen gerecruteerd. De bedoeling is om in groepjes van 4 a 5 personen grote knelpunten in het verkeer te bestoken met zelfmoordaanslagen. Door voor de auto;s te springen hopen de jongeren een bloedbad van jewelste te creeeren. Uren, dagen misschien wel maandenlang zal het verkeer platliggen!

Mocht u deze jongeren willen steunen in hun daad, stort dan geld op rekeningnummer 666 tnv NCZA.
wie zaait zal oogsten.....
pi_40004962
Netjes hoor!

Heeft er iemand misschien nog connecties met Al-Qaida?
" Werkend brein! "
pi_40004979
we kunnen wel workshops bij ze gaan volgen misshcien
pi_40005085
Handig idee! Bel jij effies met Osama?
" Werkend brein! "
pi_40005087
Maar dat is wel een heel ander principe. Al-Quada (hoe je dat ook schrijft) heeft een onverklaarbare voorkeur voor bomgordels, terwijl wij er juist voor gaan om alleen ons lichaam als wapen te gebruiken
pi_40005108
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:21 schreef Metaalkop het volgende:
Maar dat is wel een heel ander principe. Al-Quada (hoe je dat ook schrijft) heeft een onverklaarbare voorkeur voor bomgordels, terwijl wij er juist voor gaan om alleen ons lichaam als wapen te gebruiken
Ja maar er zijn er altijd wel een paar uit die club die mee willen doen!
Hoe meer zielen hoe meer dood toch?
" Werkend brein! "
pi_40005804
hoe meer doden hoe meer vreugd!
pi_40005857
altijd mooi een collectieve suicidale terminale zelfmoord, alleen pass ik deze keer.

Is het dan ook de bedoeling om zoveel mogelijk mensen last te geven van die collectieve zelfmoord? Zoals op het zelfde moment voor een sneltreinen te springen die op de drukste trajecten rijden? met 6 man krijg je bijna geheel Nederland plat
pi_40005869
Zo ik doe ook maar een klein signatuurtje

Dood aan ons!!
" Werkend brein! "
pi_40006461
ach als ze een pedo partij willen oprichten waarom dan niet een zelfmoord partij???
het kan allemaal in dit land...
pi_40011160
Ja idd....

Maar goed... na alle nacalculaties e.d. wanneer kunnen we ons project uitvoeren??

Ik zat te denken ergens in mei 2084???
Of zou het toch wat sneller kunnen?
" Werkend brein! "
pi_40019433
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef Rubend het volgende:
Ja idd....

Maar goed... na alle nacalculaties e.d. wanneer kunnen we ons project uitvoeren??

Ik zat te denken ergens in mei 2084???
Of zou het toch wat sneller kunnen?
relaxte datum, dan kies ik 25 mei?
als de rest natuurlijk ook vrij is
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 18:23:22 #115
128220 Peter6000
pi_40019939
Een werkelijk schitterende film over dit thema is te vinden via:
http://www.cinema.nl/cinema/movies/index.jsp?movies=24016931 (staat volledig online, is ff zoeken naar de juiste klik)

Gaat over 3 mensen die elkaar via Internet leren kennen, en met elkaar afspreken om gezamenlijk zelfmoord te plegen.
Wat ik er vooral mooi aan vind, is de leegte die het uitstraalt, en dat de motieven van de mensen om dit te doen, volledig in het midden gelaten worden.

Ja, ik weet dat dit ONZ is, maar ik reageer ook wel eens heel niet serieus in topics die daar juist wel om vragen, dus vandaar
pi_40022306
mooie film
pi_40022843
Ik denk toch dat we wel voor 2084 kunnen hoor... als we allemaal ons best doen, schat ik in dat het op zijn hoogst ongeveer 2015 allemaal gebeurd is.

Nog één probleempje: hoe gaan we boven de knooppunten komen. Vliegtuigen lijkt me niet zo geschikt omdat je dan niet goed kan zien waar je land. We hebben dus helicopters (of iets anders dat stil kan hangen in de lucht) nodig. Waar gaan we die vandaan halen?

EDIT: ik ben alvast maar gaan promoten, zie sig.
pi_40025907
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
altijd mooi een collectieve suicidale terminale zelfmoord, alleen pass ik deze keer.

Is het dan ook de bedoeling om zoveel mogelijk mensen last te geven van die collectieve zelfmoord? Zoals op het zelfde moment voor een sneltreinen te springen die op de drukste trajecten rijden? met 6 man krijg je bijna geheel Nederland plat
suicidale zelfmoord, ronde cirkel-shit en dat terminale heeft er al helemaal niets mee te maken
pi_40040694
Tuurlijk promoten die hap...
Ja hoe zorgen we ervoor dat we helicoptertjes kunnen krijgen...??
Moeten nog wel effies genoeg sponsors vinden! En we moeten natuurlijk ervoor zorgen dat ze op hetzelfde tijdstip op de juiste knooppunten staan.

Dus kleine inventaris :

- Helicopters
- Walkie Talkies
- Bier

Vul maar aan...
" Werkend brein! "
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:38:41 #120
69066 cohen
immer 2.
pi_40040721
Dus kleine inventaris :

- Helicopters
- Walkie Talkies
- Bier

- heroine
- pizza's
- muziek
pi_40041082
Dus kleine inventaris :

- Helicopters
- Walkie Talkies
- Bier

- heroine
- pizza's
- muziek

- Camera ploeg
- Wat bekende acteurs
- Wc
" Werkend brein! "
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:56:21 #122
69066 cohen
immer 2.
pi_40041212
- Helicopters
- Walkie Talkies
- Bier

- heroine
- pizza's
- muziek

- Camera ploeg
- Wat bekende acteurs
- Wc

- hoeren
- familie op de hoogte brengen
- een dj inhuren
-zorgen voor een koeling voor de drank
pi_40041251
- lijkenwagens klaarzetten
- supporters regelen
- standjes neerzetten waar ze spullen van ons kunnen kopen (foto's, t-shirts, mokken enz...)

We maken er gewoon een commerciele zooi van!
Als we dan toch dood gaan, dan gelijk goed!
" Werkend brein! "
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:04:13 #124
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_40046829
- Samen met z'n allen in de zon gaan lopen
  vrijdag 21 juli 2006 @ 21:38:13 #125
151740 Metaalkop
Hard Hoofd
pi_40058792
- afmelden op fok
- hekken tegen de toeschouwers