Ja maar er zijn er altijd wel een paar uit die club die mee willen doen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:21 schreef Metaalkop het volgende:
Maar dat is wel een heel ander principe. Al-Quada (hoe je dat ook schrijft) heeft een onverklaarbare voorkeur voor bomgordels, terwijl wij er juist voor gaan om alleen ons lichaam als wapen te gebruiken
relaxte datum, dan kies ik 25 mei?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef Rubend het volgende:
Ja idd....
Maar goed... na alle nacalculaties e.d. wanneer kunnen we ons project uitvoeren??
Ik zat te denken ergens in mei 2084???
Of zou het toch wat sneller kunnen?
suicidale zelfmoord, ronde cirkel-shit en dat terminale heeft er al helemaal niets mee te makenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
altijd mooi een collectieve suicidale terminale zelfmoord, alleen pass ik deze keer.
Is het dan ook de bedoeling om zoveel mogelijk mensen last te geven van die collectieve zelfmoord? Zoals op het zelfde moment voor een sneltreinen te springen die op de drukste trajecten rijden? met 6 man krijg je bijna geheel Nederland plat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |