Kon je me niet PM'en?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:18 schreef Rejected het volgende:
[..]
Waar was jij hier?![]()
Acteur Edward Norton breekt rug
Maar je gebruikt toch wel elke dag de zoekfunctie om Edward Norton te zoeken?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
. En ik ben niet echt iemand die door heel SHO zit te scrollen.
quote:Het feit dat Edward Norton door zijn contract verplicht was in deze film te spelen, valt vrij duidelijk te merken.
Nee hoor, die heeft ie niet gewonnen. Hij is genomineerd voor Beste Hoofdrol voor American History X en verloor hem aan Roberto Benigni voor La Vita E Bella. Voor zijn bijrol in Primal Fear, was ie inderdaad genomineerd maar verloor deze helaas aanCuba Gooding Jr voor Jerry McGuire.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Rejected het volgende:
Hij heeft er (slechts) eentje: Beste bijrol (Primal Fear).
Iemand The Painted Veil al gezien?
Nog niet, maar ik wil hem heel graag zien. Denk dat het tijd wordt om binnenkort de dvd te importerenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Rejected het volgende:
Iemand The Painted Veil al gezien?
Vertel mij wat. Hoe zwaar onterecht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benigni.
Gooding Jr..
Arme Norton.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft ie niet gewonnen. Hij is genomineerd voor Beste Hoofdrol voor American History X en verloor hem aan Roberto Benigni voor La Vita E Bella. Voor zijn bijrol in Primal Fear, was ie inderdaad genomineerd maar verloor deze helaas aanCuba Gooding Jr voor Jerry McGuire.
Je hebt gelijk.quote:Voor Primal Fear kreeg Norton een Golden Globe award voor beste bijrol en een Oscarnominatie voor beste bijrol.
Ik heb hem gezien. Slechte film, maar wel aardig door Edwardquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:03 schreef Dizer het volgende:
Hebben jullie eigenlijk Death to Smoochy wel eens gezien? Edward Norton in een komedie die als een rendier met eigen show speelt!
Volgens mij was dat mijn review. Het is al lang geleden en ik weet het allemaal niet precies meer, behalve dat hij contractueel verplicht was deze film te maken door Paramount vanwege z'n rol in Primal Fear (toen 'ie nog een broekie was). Ik vind Italian Job in elk geval de slechtste Norton film en merkte duidelijk aan z'n prestaties dat hij er niet veel plezier in had. Just my 2 cents.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:16 schreef Rejected het volgende:
We zijn al een tijdje verder in het dode topic
Heb inmiddels alle films van Edward gezien op Down in the Valley na, die heb ik wel nog liggen.
Op Fok! stond er ook ooit een review van The Italian Job met de volgende tekst
[..]
Wat was er dan
![]()
Volledig correct.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Volgens mij was dat mijn review. Het is al lang geleden en ik weet het allemaal niet precies meer, behalve dat hij contractueel verplicht was deze film te maken door Paramount vanwege z'n rol in Primal Fear (toen 'ie nog een broekie was). Ik vind Italian Job in elk geval de slechtste Norton film en merkte duidelijk aan z'n prestaties dat hij er niet veel plezier in had. Just my 2 cents.
Was idd slechte film! Het was idd jouw reviewquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Volgens mij was dat mijn review. Het is al lang geleden en ik weet het allemaal niet precies meer, behalve dat hij contractueel verplicht was deze film te maken door Paramount vanwege z'n rol in Primal Fear (toen 'ie nog een broekie was). Ik vind Italian Job in elk geval de slechtste Norton film en merkte duidelijk aan z'n prestaties dat hij er niet veel plezier in had. Just my 2 cents.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |