Dat is vooral waar ik mij aan erger. En ik zit in een gebouw, waar het bereik heel slecht is met je gsm (heeft iedereen last van). Dus daarmee bellen kan ook niet. En soms moet je dan maar gewoon later naar je werk of vroeger weg, alleen om zo een stom rot nr te bellen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:11 schreef buzzer het volgende:
Het vervelende is vooral dat je dergelijke nummers nietkunt bellen op je werkplek. Het wordt tijd dat ze in de centrales onderscheid gaan maken tussen de hele dure informatienumemrs en suxlijnen, en de gewone goedkope informatielijnen.
Dat verschil is er. 0900 zijn informatielijnen, 0909 is sex en andere nutteloze zut als ringtones.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:11 schreef buzzer het volgende:
Het vervelende is vooral dat je dergelijke nummers nietkunt bellen op je werkplek. Het wordt tijd dat ze in de centrales onderscheid gaan maken tussen de hele dure informatienumemrs en suxlijnen, en de gewone goedkope informatielijnen.
Dat verschil is er al. Hier hebben we de "commerciele lijnen" geblokkeerd, en de info-lijnen niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:11 schreef buzzer het volgende:
sexnummers zijn ook vaak 0906 nummers. (0906-0666 voor altosex uit mn hoofdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:26 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat verschil is er. 0900 zijn informatielijnen, 0909 is sex en andere nutteloze zut als ringtones.
neem es contact op met Joostquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Erger me ook rot aan 0900 nummers ja. Ik kom altijd precies uit met m'n bundel (22,50 per maand) maar afgelopen maanden heb ik heel veel moeten bellen met de NS en @Home klantenservice, ook beiden 0900 nummers.
...
Idd, die heb je ook nog. Iig is 0900 voor de wat meer 'zinnige' informatienummersquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:08 schreef cygnusx het volgende:
[..]
sexnummers zijn ook vaak 0906 nummers. (0906-0666 voor altosex uit mn hoofd)
Ligt aan de provider.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:02 schreef Destrix het volgende:
Staat op de telefoonreking alleen dat je hebt gebeld naar een 0900, 0906, 0900 nummer en dan de kosten? Of staat er ook bij waar je naar toe hebt gebeld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |