Zegt 'ie dat echt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:31 schreef mart89 het volgende:
Ik heb een broertje van 9 dat de hele dag niks anders zegt dan:Enz...!
Jaquote:
Dat zal de LWOO-er zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:35 schreef arise het volgende:
Hij heeft het toch van iemand geleerd, die dit soort taalgebruik heel normaal vind.
Natuurlijk wordt er wel ingegrepen, alleen als je ouders hebt die fulltime werken gaat dit een beetje moeilijk... overdag gaat hij los en savonds is hij zogenaamd braaf.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:41 schreef woniya het volgende:
Een volwassene in het huis waar je broertje woont zou zo snel mogelijk moeten ingrijpen als je hij weer die soort woorden gebruikt. En dan ook serieus aanpakken. Hij is nu pas 9, en nu kun je er nog iets aan doen. Hij zal het wel op straat horen van stoere vriendjes waar hij tegen op kijkt, als thuis niet zo wordt gesproken. k denk niet dat LWOO er iets mee te maken heeft.
-1 voorspelbaarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:38 schreef demonseeker14 het volgende:
Wat een kankerbroertje heb jij zeg.
DIE was pas flauwquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:49 schreef Echo99 het volgende:
Neem hem een keertje een dagje mee uit. Naar de Daniel de Hoed kliniek ofzo
Dat is zoeen kliniek waar allemaal terminale/zieke kankerpatienten zitten.quote:
Hij was niet flauw bedoeld. Meer sarcastisch. Ik heb een hekel een kutventjes die niet weten waar ze over praten.quote:
O, sorry.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hij was niet flauw bedoeld. Meer sarcastisch. Ik heb een hekel een kutventjes die niet weten waar ze over praten.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:52 schreef M-I-L-F het volgende:
Ook raar, zo'n broertje dat eerst aan het schelden is, en dan 20 keer achter elkaar roept:
ENZ! ENZ! ENZ! (zie OP)
ja daar hield de woordenkennis van de ts op....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:52 schreef M-I-L-F het volgende:
Ook raar, zo'n broertje dat eerst aan het schelden is, en dan 20 keer achter elkaar roept:
ENZ! ENZ! ENZ! (zie OP)
Joh? Wat heb je aan jezelf veranderd dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:04 schreef mart89 het volgende:
Speciaal voor de grapjassen (AHAHHAHAHAHAHAHHAAHAH) heb ik de TS aangepast
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Joh? Wat heb je aan jezelf veranderd dan?
Hou op, het is nog zo vroegquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Joh? Wat heb je aan jezelf veranderd dan?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:40 schreef veldmuis het volgende:
En nu heb je Jan Marijnissen veranderd?
SP= Start Post... duhquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:40 schreef veldmuis het volgende:
En nu heb je Jan Marijnissen veranderd?
Zal Jan Marijnissen blij mee zijn...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:04 schreef mart89 het volgende:
Speciaal voor de grapjassen (AHAHHAHAHAHAHAHHAAHAH) heb ik de SPaangepast
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je typt met je grote tenen ofzo? Tragerik!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:43 schreef m021 het volgende:
[..]
Zal Jan Marijnissen blij mee zijn...
edit: Veldmuis steel mijn grappen even niet![]()
Nee, ik open een heleboel topics tegelijk (tabbed browsingquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je typt met je grote tenen ofzo? Tragerik!!
AGREEDquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:16 schreef Blue-eagle het volgende:
Vroeger deed ik dat soort stoere dingen ook, net als mijn vriendjes. Maar toen mochten ouders hun kinderen nog een opvoedkundige tik geven. Hedendaags wordt dat al gauw als kindermishandeling bestempeld.
Conclusie: mep dat joch tegen de kop als hij zoiets zegt.
[Off-topic]quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:56 schreef Repeat het volgende:
Er gaat een wereld voor me open. Ik wist niet dat er zulke toffe topics waren op de vroege ochtend
JE BEDOELT DAT JIJ AANSTOOT KRIJGT VAN DAT AVATAR? HWHAHAHAHAHAHAHAHHAHA HAHAHAHA OMLOLLFERFG!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:37 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
[Off-topic]
Repeat, pas je avatar aan. Aanstootgevende icoontjes zijn niet toegestaan.
[/off-topic]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:46 schreef mart89 het volgende:
[..]
Die jongen scheldde zelfs met kanker toen zijn moeder daar net aan overleden was!![]()
Anders zou het vochtig zijn!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar desalniettemin wel met twee d's!
Zei de moderator.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:37 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[Off-topic]
Repeat, pas je avatar aan. Aanstootgevende icoontjes zijn niet toegestaan.
[/off-topic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |