Wel, wel, wel, wel, wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:31 schreef GI het volgende:
En je baggert.
En je bent weblogger.
Dan ben je dus crew.
Dus mag je niet meer baggeren.
Ja daahaag, straks krijgt hij een onzin ban en kan hij niet meer in de weblogfora.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel, wel, wel, wel, wel.
Fuck die voorbeeldfunctie!
Talpa
Postbode
Bagger![]()
Yvonnequote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel, wel, wel, wel, wel.
Fuck die voorbeeldfunctie!
Talpa
Postbode
Bagger![]()
Unban ik hem weerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:33 schreef GI het volgende:
[..]
Ja daahaag, straks krijgt hij een onzin ban en kan hij niet meer in de weblogfora.
Deal.quote:
Een topic waar ik jou op je donder geef.quote:
gelukkig staat dat zwart op witquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:39 schreef GI het volgende:
[..]
Een topic waar ik jou op je donder geef.
En vervolgens yvonne mij op mijn donder geeft.
En ik een verzekering heb dat als je onterrecht uit onzin geband wordt dat ik je zo unbanned kan krijgen
*Begint met notes vervalsen*quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:39 schreef GI het volgende:
En ik een verzekering heb dat als je onterrecht uit onzin geband wordt dat ik je zo unbanned kan krijgen
ik ben de braafste van allemaal, ben in bijna 3 jaar fok nog nooit tegen een ban aangelopenquote:
Onterecht snakey, een beetje zoals tonks uit GAD werdt geband.quote:
Mmm, en zelfs je notes zijn niet om van te schrikken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben de braafste van allemaal, ben in bijna 3 jaar fok nog nooit tegen een ban aangelopen![]()
Ja, so true!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Y'all niggaz remind me of a strip club, cuz everytime I come around I just gotta get my dick sucked
mmm, even een disclaimer:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, en zelfs je notes zijn niet om van te schrikken.![]()
Okee, bagger on.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Jeweettoch.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:50 schreef GI het volgende:
He, een neger die een raptekst dumpt.
Nuttig, en verder helemaal niet rolbevestigend.
word to your mother.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Y'all niggaz remind me of a strip club, cuz everytime I come around I just gotta get my dick sucked
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, en zelfs je notes zijn niet om van te schrikken.![]()
Okee, bagger on.![]()
Hebben we nog geen excuusneger dan ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:52 schreef rickmans het volgende:
zouden we subsidie krijgen als we deze neger bij de weblog betrekken?
Damn, I'm goodquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Past nog steeds prima in de nieuwe policy.
Dilemma's.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:56 schreef rickmans het volgende:
[..]
deze excuusneger heeft wel een keer een toffe banner gemaakt.
Jij bent reviewer, wat haalt jou het uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:57 schreef Silmarwen het volgende:
Hebben alle webloggers nu die vrijbrief of wordt Klonk weereens voorgetrokken.
Dat was beide keren een neger die daar verantwoordelijk voor is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De FOK!weblog. Die banner alleen al, en die lelijke layout
.
De layout heeft al verschillende vernieuwingen gehad. Maar ik kom er niet aan toe ze door te voerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De FOK!weblog. Die banner alleen al, en die lelijke layout
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |