quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:52 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Dan had maartena genomineerd moeten worden![]()
Ah, okay, Popo opende het originele topic (in 2004 weliswaar...)
Ik heb GALA waar ze veel Mexicaans voetbal laten zien. Op FSC laten ze wat highlights zien van de eredivisie. Maar gelukkig vaak EPL live. MLS kan me, vergeleken met dat, niet zo veel schelen.quote:Op zondag 24 september 2006 02:11 schreef maartena het volgende:
Popolon, heb jij ook Mexicaanse kanalen? Ik zit op een Mexicaans kanaal nu naar Ado vs PSV te kijken..... en ze spreken Koeman ook nog goed uit
quote:Gefrustreerde doelman volledig door het lint
3/11/2006 12:01
Dario Sala begint het komende seizoen met zes duels schorsing. De doelman van FC Dallas kon het niet verkroppen dat zijn ploeg in de halve finale van de strijd om de Amerikaanse landstitel werd uitgeschakeld door Colorado Rapids.
Na de verloren strafschoppenserie ging Sala compleet door het lint. In eerste instantie leek hij de nederlaag lijdzaam te aanvaarden, maar ineens werd het feestgedruis van de tegenstander hem te veel.
Sala deelde een dreun uit, sloeg een andere tegenstander neer en moest zelf in de vechtpartij die ontstond een karatetrap van Rapids-verdediger Mike Petke incasseren. De tuchtcommissie sloot Sala voor zes wedstrijden uit. Petke kreeg twee duels schorsing.
Klik hier voor de videobeelden op de website van de Major League Soccer.
Mwah. Die wordt wel uitgelokt, maar trapte zelf toch ook?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat die Petke wordt geschorst is schandalig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |