quote:

quote:
Maar noem eens een dag op?
Woensdagavond zou mooi zijn. Op een of andere manier is zowel bij NHL en NBA de woensdag vaak een rustdag..... er wordt dan op dinsdagavond, donderdagavond en zaterdag en zondag gespeeld bijvoorbeeld. NFL is standaard op maandag en in het weekend.
honkbal heeft vaak weekend series vr/za/zo en dan maandag rust. (maandag NFL). Maar er wordt zo vaak gehonkbalt dat je daar voetbal niet omheen kunt plannen. Er wordt namelijk elke dag wel gehonkbalt.
Een finale kan toch beter in het weekend denk ik, maar ik denk dan toch dat ze het seizoen iets moeten aanpassen en moeten vervroegen, met een finale net VOOR de honkbal playoffs, in het weekend dat alle teams op de laatste 4 zijn uitgeschakeld, en het NFL seizoen nog niet begonnen is.
Het blijft moeilijk een 5e sport er tussen te plakken. In Nederland heb je eigenlijk alleen voetbal en schaatsen wat afhankelijk van het seizoen volledig wordt uitgezonden.....
Proud to be American.
Hier woon ik."Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin