abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 november 2007 @ 16:42:22 #101
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54696388
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:18 schreef maartena het volgende:
Het gaat de goede kant op met de ontwikkeling van MLS momenteel
Dat is weer eens zo'n kleine opwelling al moet ik zeggen, ik merk er niks van in de krant, tv etc. De kijkcijfers zijn bedroevend, het blijft gewoon een leuke competitie om naar je pensioen toe te voetballen.

Leuk voor de Galaxy dat ze een 'celeb' coach hebben, maar ik verwacht er bijzonder weinig van. Wel leuk voor mevrouw Beckham, die heeft weer een nieuw vriendinnetje om lekker te shoppen. Estelle geeft nogal graag geld uit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_54696601
Een MLS stadion is zo gebouwd hoor.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 18 november 2007 @ 19:06:34 #103
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54699892
De finale is trouwens nu bezig. 1-0 New England.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_54700904
En nu 1-1
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 18 november 2007 @ 19:46:34 #105
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54700979
Voor een kopstoot krijg je gewoon geel in de VS.
  zondag 18 november 2007 @ 20:16:50 #106
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54701812
Houston wint de MLS Cup dus.

Erg handig om dit uit te zenden tegelijkertijd met de NFL. Dan weet je zeker dat er bijna niemand kijkt.
pi_54701876
Zoals vorig jaar ook al opgemerkt maakt dat geen fuck uit
  zondag 18 november 2007 @ 20:24:13 #108
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54702027
Tuurlijk wel. Amerikanen kijken altijd sport, overal en altijd.

Zend het dan uit als er geen NFL is. Maar blijkbaar ken jij de impact van NFL niet in de VS.
pi_54702069
Ken ik, beter dan jij waarschijnlijk.

Maar noem eens een dag op?
  zondag 18 november 2007 @ 20:27:40 #110
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54702117
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:
Dinsdagavond t.m. vrijdagavond. Geen NFL.

NBA en NHL zijn net begonnen dus nog niet interessant.
pi_54702261
Heb je ooit het verschil bekeken in rating bij een doordeweeks dag en een weekend?
  zondag 18 november 2007 @ 20:39:23 #112
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54702461
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je ooit het verschil bekeken in rating bij een doordeweeks dag en een weekend?
Ja.

Prime time tv door de week is het best bekeken en scoort dus enorm goed.
pi_54702518
Raar dat ze de NFL niet op doordeweeks dagen doen.
  zondag 18 november 2007 @ 20:42:59 #114
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54702569
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Raar dat ze de NFL niet op doordeweeks dagen doen.
Soms op donderdag.

Het voetbal is toch ook bijna altijd in het weekend? Niet zo raar dus.
pi_54702609
Omdat ze de hoogste kijkcijfers halen op zondag natuurlijk slimpie
  zondag 18 november 2007 @ 20:48:16 #116
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54702716
Ja maar dat zeg ik dus: Op zondag kijkt 'iedereen' NFL.

Maar goed, nu maar eens kijken wat Gullit er van gaat maken daar in LA. Hoeveel shows zouden al een gastrolletje voor 'm hebben?
pi_54702804
Jij weet het vast beter als de pro´s van de MLS.

Allemaal van die losers daar, Anschutz en zo
  zondag 18 november 2007 @ 20:56:10 #118
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54702965
Tja Diego my main man. Dat oeverloze geleuter laat ik verder aan anderen over hoor.

Wat vond jij trouwens van die kopstoot? Rood? Of geel zoals hij kreeg.
pi_54703143
Niet gezien, maar een kopstoot met contract is rood
  maandag 19 november 2007 @ 00:50:56 #120
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_54708683
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:
Woensdagavond zou mooi zijn. Op een of andere manier is zowel bij NHL en NBA de woensdag vaak een rustdag..... er wordt dan op dinsdagavond, donderdagavond en zaterdag en zondag gespeeld bijvoorbeeld. NFL is standaard op maandag en in het weekend.

honkbal heeft vaak weekend series vr/za/zo en dan maandag rust. (maandag NFL). Maar er wordt zo vaak gehonkbalt dat je daar voetbal niet omheen kunt plannen. Er wordt namelijk elke dag wel gehonkbalt.

Een finale kan toch beter in het weekend denk ik, maar ik denk dan toch dat ze het seizoen iets moeten aanpassen en moeten vervroegen, met een finale net VOOR de honkbal playoffs, in het weekend dat alle teams op de laatste 4 zijn uitgeschakeld, en het NFL seizoen nog niet begonnen is.

Het blijft moeilijk een 5e sport er tussen te plakken. In Nederland heb je eigenlijk alleen voetbal en schaatsen wat afhankelijk van het seizoen volledig wordt uitgezonden.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 19 november 2007 @ 00:52:00 #121
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_54708696
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:48 schreef popolon het volgende:
Maar goed, nu maar eens kijken wat Gullit er van gaat maken daar in LA. Hoeveel shows zouden al een gastrolletje voor 'm hebben?
Ik denk dat dat met Gullit wel mee gaat vallen. Ik zie Beckham eerder een carriere zoeken in de Hollywood sfeer.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_56691648
Welke nieuwe sterren zijn er aan het MLS front?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 23:46:05 #123
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56694705
Babayaro naar LA.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:51:22 #124
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_59555505
tribalfootball.com has an article claiming that the LA Galaxy have made a huge offer for Barcelona superstar Ronaldinho. The offer would pay Ronaldinho £12 million/year, plus give him £12 million for his image rights, and all of that after paying Barcelona £18 million for a transfer fee.

Wel leuk die geruchten.

Davids traint mee met de Galaxy deze week. Is op vakante in CA en komt Gullit dus even gedag zeggen. En dan beginnen de geruchten .....

pi_59555645
Hier verder; MLS: Seizoen 2008
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')