Wel een aantal, al kan ik zo geen namen noemen..... de teams bestaan voornamelijk gewoon uit Amerikanen. We zijn er sommige Amerikanen die voor Europese teams gespeeld hebben en weer terug komen bij de MLS.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ziet er goed uit. Zijn er nou veel Europese spelers die in de MLS afbouwen, of valt dat allessinds mee?
En straks Klinsmann als bondscoach.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:24 schreef Radegast het volgende:
Djorkaeff. En Antii Sumiala. Dat zijn de enige twee Europeanen die ik me zo te binnen schieten.
Ik kijk af en toe naar LA Galaxy wedstrijdenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:06 schreef popolon het volgende:
Ik heb dit seizoen nog geen wedstrijd gezien trouwens.
Nee, Los Angeles Galaxy heeft een eigen stadion. Sinds vorig jaar delen ze die ook met Chivas USA.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 06:12 schreef popolon het volgende:
Spelen die op een American Football veld?
Brrrrrrrr dit lijkt me toch een wanstaltige hollywoodproductie zeg...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:06 schreef Plastic_Power het volgende:
Er is recentelijk ook een documentaire over de Cosmos gemaakt, die me erg genietbaar lijkt.
http://www.onceinalifetime-movie.com/
omdat...quote:Op maandag 24 juli 2006 22:02 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Brrrrrrrr dit lijkt me toch een wanstaltige hollywoodproductie zeg...![]()
Nope ... na een uurtje gewisseldquote:Op maandag 24 juli 2006 02:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
90 min gespeeld?
..het zo als een typische Amerikaanse successtory gepresenteerd wordt. Die voice-over alleen al.. Ik durf te wedden dat er geen kritisch geluid in die 'docu' zit.quote:
Oude helden, tellen niet mee in die nieuwe heldencultuur.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is het verhaal achter Wayne Gretzky, Steve Yzerman, Patrick Ewing,
Verkrachting, en de eerste zwarte sporter in blanke wereld. Bedankt voor het voorbeeld, want Tiger is de ultieme vertolker van die nieuwe Amerikaanse heldencultuur.quote:Kobe Bryant, Tiger Woods?
Het is niet helemaal een successtory, zoals deze beschrijving duidelijk maakt:quote:Op maandag 24 juli 2006 23:02 schreef Erasmusch het volgende:
Hoezo? Het is toch helemaal successtory. Lijkt mij wel een interessante docu. Bovendien lijkt die gast op Tony Soprano![]()
quote:In the midst of blackouts, riots, the Son of Sam serial killer scare and the dawn of Studio 54, came an entirely unexpected moment of inspiration: the rise of the New York Cosmos, America’s first great soccer team, and its larger-than-life superstar, Pelé. But swept up in a careening path of glory, glamour, debauchery and controversy, the Cosmos themselves imploded.
Dacht je dat ik dit zelf verzonnen had? Floyd Landis heeft zijn versleten heup als invalshoek voor zijn 'geweldige' touroverwinning gekozen. Een jaar eerder reed Hamilton met een gebroken sleutelbeen de tour uit. Lekker voor de docu die net over hem gemaakt werd. Dan Jensen, de schaatser die op de belangrijkste momenten viel, maar later alsnog goud pakte. De Amerikanen smullen van dat soort nep-emoties.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dan leer je weer niks.
Hoe kun je dan eigenlijk in hemelsnaam genomineerd zijn voor die Ougoudougoudoubougou-award?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:06 schreef popolon het volgende:
[..]
En straks Klinsmann als bondscoach.
Ik heb dit seizoen nog geen wedstrijd gezien trouwens.
Als je er niet van houdt, dan kijk je als 'nuchtere Fries' toch lekker naar die oubollige voorstellingen over Abe Lenstra in het stadion.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dacht je dat ik dit zelf verzonnen had? Floyd Landis heeft zijn versleten heup als invalshoek voor zijn 'geweldige' touroverwinning gekozen. Een jaar eerder reed Hamilton met een gebroken sleutelbeen de tour uit. Lekker voor de docu die net over hem gemaakt werd. Dan Jensen, de schaatser die op de belangrijkste momenten viel, maar later alsnog goud pakte. De Amerikanen smullen van dat soort nep-emoties.
Ik heb op de Amerikaanse TV toch vaak mooie docu's gezien.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:28 schreef MaxPower het volgende:
Er zullen vast helden zijn waar geen bijzonder verhaal achter zit, die jij net opnoemde, maar zijn daar kleffe docu's over? Nee dus.
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoe kun je dan eigenlijk in hemelsnaam genomineerd zijn voor die Ougoudougoudoubougou-award?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als je er niet van houdt, dan kijk je als 'nuchtere Fries' toch lekker naar die oubollige voorstellingen over Abe Lenstra in het stadion.
Heldenverering op z'n Fries.![]()
![]()
Ik heb op de Amerikaanse TV toch vaak mooie docu's gezien.
Vaak over helden uit sporten die hier niet zo bekend zijn zoals honkbal, Am. football, autorace(indycar/nascar) etc.
Maar de docu's die men hier in Nederland uitzendt gaan over Armstrong, Jansen etc. Voor de Nederlanders interessante sporters maar afkomstig uit kleine sporten in Amerika die amper aandacht krijgen.
Dan moet er vaak een 'verhaal' achter zitten wil men daar kijkers trekken.
Armstrong die een zevenklapper maakt of Heiden die vijfklapper maakt krijgen ook terecht echt wel aandacht
Doe ik ook, maar dat betekent toch niet dat ik hier mijn mening niet mag verkondigen? Ik vind het niet leuk, maar jullie mogen je gang wel gaan, no problem.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als je er niet van houdt, dan kijk je als 'nuchtere Fries' toch lekker naar die oubollige voorstellingen over Abe Lenstra in het stadion.
Ik heb zat goede docu's gezien. Alleen het typische American Hero verhaal is inderdaad niks voor mij. Die sla ik dan ook over.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef popolon het volgende:
Je hebt blijkbaar geen goede docu's gezien want ze zijn er wel degelijk, heel veel zelfs.
Een topic openen was blijkbaar genoeg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoe kun je dan eigenlijk in hemelsnaam genomineerd zijn voor die Ougoudougoudoubougou-award?
Dan had maartena genomineerd moeten wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een topic openen was blijkbaar genoeg.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:52 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Dan had maartena genomineerd moeten worden![]()
Ah, okay, Popo opende het originele topic (in 2004 weliswaar...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |