Yup. Merendeel van de avond/nacht op de dansvloer rondgebracht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:07 schreef Rood_schaap het volgende:
Ja, heb me prima vermaakt daardank je. Ben je ook nog geweest?
Kom je mij anders helpen? Ik ben ook niet druk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:03 schreef Rood_schaap het volgende:
oh oh oh wat heb ik het druk.... Not
Goed bezigquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Yup. Merendeel van de avond/nacht op de dansvloer rondgebracht.
Ehm even denken.. Nee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Kom je mij anders helpen? Ik ben ook niet druk.
Idemquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:20 schreef Sunjammer het volgende:
Geen zin meer.
dan moet je zin makenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:20 schreef Sunjammer het volgende:
Geen zin meer.
Ik moet niksquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet je zin maken
Maar in mijn kookboek heb ik het ultieme recept nog niet gevonden hoor![]()
doe dan eerst eens een definitie van leukquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:26 schreef Sunjammer het volgende:
Iemand nog wat leuks te melden?
Heb namelijk geen zi... oh, had ik al gezegd.
Als je er zelf nou eens begintquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:26 schreef Sunjammer het volgende:
Iemand nog wat leuks te melden?
Heb namelijk geen zi... oh, had ik al gezegd.
Volgende de Van Dale:quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe dan eerst eens een definitie van leuk
Komt in de buurt, maar is niet leuk voor mijquote:
Owh, nou ja, ik vind het wel leuk. Voor mezelf dan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:30 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Komt in de buurt, maar is niet leuk voor mijIk moet nog tot half aug en ga niet eens op vakantie
![]()
Ohw dat laatste is dan wel leuk nieuwsquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:32 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Owh, nou ja, ik vind het wel leuk. Voor mezelf dan.
En ik ga ook niet op vakantie.
't Is dat ik geen schapen sla, maar anders...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:34 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ohw dat laatste is dan wel leuk nieuws![]()
Ik dacht dat ik mezelf goed verborgen had voor je... maar helaasquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tja, je moet toch wat tijdens het dansen.
Wat doe je dan wel met ze?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Is dat ik geen schapen sla, maar anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |