Zwetende sex omdat je enorm g**l bent en flink tekeer gaat is goed. Zweterige sex omdat het gewoon godsgruwelijk plakkerig heet en benauwd is dat is wat minderquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij vond dat toch juist lekker plakken![]()
't Is maar waar je van in de mood komt, hè.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Bovendien mag ie helemaal niet sexen, hij moet nog minstens 4 uur aan horrorfilm bekijken
strange way for foreplayquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Bovendien mag ie helemaal niet sexen, hij moet nog minstens 4 uur aan horrorfilm bekijken
Hij vond dat ik hem gedag moest zeggen in de Fame-winkeldinges.quote:
Koud?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
Gode zij dank: ik vond nog een verborgen blikje bier in m'n koelkast..
Waarschuwing tegen pilsje bij hittequote:Op woensdag 19 juli 2006 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
Gode zij dank: ik vond nog een verborgen blikje bier in m'n koelkast..
Je moet er ook zout bij eten hehquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb geen zin om te koken met dit weer .....
*slamix pak, zongedroogde tomaten pak, paprika's pak, geitenkaas pak, bruschetta pak*
Moet voldoende zijn...
5 graden Celcius volgens de koelkast.quote:
"Ik vind het gewoon lekkur."quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:16 schreef Ang3l het volgende:
Waarschuwing tegen pilsje bij hitte
<knip>
Niks moet.quote:
quote:Geen extra zout nodig
Bij heet weer wordt soms gedacht dat het nodig is meer zout te eten. Dat is niet het geval. Van zout (natrium) hebben we maar heel weinig nodig. De hoeveelheid natrium die van nature in de voeding voorkomt, is al meer dan voldoende, ook bij warm weer. De kans op een tekort aan natrium is uiterst klein.
En jij denkt dat er in Bruschetta en zongedroogde tomaatjes geen zout zit?quote:
Oh.. dan is het goed...quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij denkt dat er in Bruschetta en zongedroogde tomaatjes geen zout zit?
Volgens mij eet jij altijd dingen waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef Ang3l het volgende:
Hmmquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zongedroogde tomaatjes = Tomaten, die in de zon gedroogd zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij eet jij altijd dingen waar ik nog nooit van gehoord heb..
Ik zou geknipt worden vandaag, maar gaat niet doorquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hey, Mister "Ik laat me niet scheren!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |