Wacht ik al 2 dagen op mn poster die ik had aangevraagd bij Sony Pictures... Zie ik eindelijk een bestelbusje, en jawel zoals ik dacht, ging hij naar de buren (vandaar dat ik gisteren niks gehoord had).
Ik ren naar buiten op mn sokken en vraag of hij een poster kwam afleveren "ja, ow hij was voor de rechterdeur, nou ik heb het net aan je buren afgegeven"
Ik ren weer naar mn deur en zie dat een poolse klusser van de buren (die zelf niet thuis waren) mn poster vast heeft, en zegt dus hey die was voor mij. Hij had al zoiets verwacht want de namen op de koker klopten niet. Ik zeg bedankt en terwijl hij de deur dicht doet kom ik tot de conclusie dat mijn deur al een tijdje geleden is dichtgeslagen. Leuk...op je sokken...buiten zonder sleutel en niemand thuis tot een uurtje of 7.
Ik weer aanbellen bij de buren, want ik weet dat ze een sleutel van ons hebben, maarja die zijn niet thuis en de timmermannen weten niet waar die liggen natuurlijk. Dus vroeg ik om een frisdrank fles. "Frisdrank fles?" "Ja een frisdrank fles en een schaar of mes" "huh? nou uhm..zoiets goed?"
Ik ga lekker aan het klussen en nieuwsgierig keek hij toe wat de neuk ik van plan was. Jawel, ik ben klaar en loop naar mn voordeur, vol verbazing zag hij hoe ik vervolgens binnen 3 seconden mn deur open had.
Zo komt de echte spion nog bij je naar boven, bij het ophalen van een 007 poster
![]()
(Tips: Pak een frisdrank fles, knip er eerst een cirkel van 10 cm uit. Knip die cirkel weer door de helft zodat je een halve cirkel-band hebt van 10 cm breed. Vervolgens duw je dit tussen de deur en de muur in, en duw het slot open. Werkt natuurlijk niet met anti inbraakstrips of als het op slot zit. Met dan aan de politie voor deze truuk)
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know