Babelonië hierquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:47 schreef Arcee het volgende:
Oh, je gaat niet slapen. Omdat ik zei "ik kan maar beter gaan slapen" dacht jij natuurlijk... okee, ik snap 't.
Oh, dat vond ik als kind zo'n vet cool spel op de tv.quote:
Nachtdienst Isa?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ook niet slapen. Nog lange niet
En ik ben MOE!!
De naam zegt me wel iets maar doet verder geen belletje rinkelenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat vond ik als kind zo'n vet cool spel op de tv.Kent iemand dat nog?
Ja, nachtdienst. En ik heb al een redelijk zware week achter de rug. Vanmorgen al om 6 uur opgestaan, heen en terug gefietst naar Meppel (1 uur en een kwartier heen en 1 uur en een kwartier terug) en dan moet je om 22:00 alweer weg om in Assen te gaan werken. Pfff. Ik heb nu 3 nachtdiensten. Maar goed, altijd goed voor je postgemiddelde zo'n nachtdienstquote:
Wow, en dat met deze temperaturenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nachtdienst. En ik heb al een redelijk zware week achter de rug. Vanmorgen al om 6 uur opgestaan, heen en terug gefietst naar Meppel (1 uur en een kwartier heen en 1 uur en een kwartier terug) en dan moet je om 22:00 alweer weg om in Assen te gaan werken. Pfff. Ik heb nu 3 nachtdiensten. Maar goed, altijd goed voor je postgemiddelde zo'n nachtdienst![]()
Met Loes Haasdijk en Jos Brink.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh, dat vond ik als kind zo'n vet cool spel op de tv.Kent iemand dat nog?
Door die namen weet ik het nu welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Met Loes Haasdijk en Jos Brink.
* Arcee gaat nu wel slapen.
Truste dames
Das onmenselijk met deze temperaturen hoor Isaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:05 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Arcee
En ik heb overdag ook al gewerkt hèDus dat 's nachts komt er nog eens bovenop
Mooi vak lijkt me... ben gek op kinderenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:12 schreef Isabeau het volgende:
Overdag kindergeneeskunde in Meppel (co-schap) en 's nachts nachtportier in Assen in het ziekenhuis.
Vergelijkbaar met de vierdaagse van Nijmegen dus?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:13 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat pas onmenselijk was? Donderdag moest ik om 14:00 in het ziekenhuis in Hoogeveen zijn. Dus meer dan een uur in de snikhete zon gefietst over een fietspas langs het kanaal waar geen enkel struikje/boompje schaduw kan gevenDat was erg
![]()
Damn... waarom keek ik nog of er een reactie van je was... kindjes horen niet te sterven en toch gebeurt hetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, PSIk hoop dat ik morgen kan slapen
![]()
en ik ben ook dol op kinderen....maar heb wel deze week bij de reanimatie van een kindje geholpen en dat mocht helaas niet baten...dus of kindergeneeskunde een mooi vak is....vast wel, maar niets voor mij.
Ja ik leer het nog eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |