Door die namen weet ik het nu welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Met Loes Haasdijk en Jos Brink.
* Arcee gaat nu wel slapen.
Truste dames
Das onmenselijk met deze temperaturen hoor Isaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:05 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Arcee
En ik heb overdag ook al gewerkt hèDus dat 's nachts komt er nog eens bovenop
Mooi vak lijkt me... ben gek op kinderenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:12 schreef Isabeau het volgende:
Overdag kindergeneeskunde in Meppel (co-schap) en 's nachts nachtportier in Assen in het ziekenhuis.
Vergelijkbaar met de vierdaagse van Nijmegen dus?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:13 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat pas onmenselijk was? Donderdag moest ik om 14:00 in het ziekenhuis in Hoogeveen zijn. Dus meer dan een uur in de snikhete zon gefietst over een fietspas langs het kanaal waar geen enkel struikje/boompje schaduw kan gevenDat was erg
![]()
Damn... waarom keek ik nog of er een reactie van je was... kindjes horen niet te sterven en toch gebeurt hetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:25 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, PSIk hoop dat ik morgen kan slapen
![]()
en ik ben ook dol op kinderen....maar heb wel deze week bij de reanimatie van een kindje geholpen en dat mocht helaas niet baten...dus of kindergeneeskunde een mooi vak is....vast wel, maar niets voor mij.
Ja ik leer het nog eens.quote:
Jij bent next.quote:
quote:
Zo, da's best lang.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb straks 88.888.
Daarna tot 200.000 minimaal 1 oneven cijfer.
Da's heul lang, ja. Zo veel posts heeft Tong nog niet eens.quote:
Anders kun je op 88.888 blijven staan en verder gaan met je alter ego.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Da's heul lang, ja. Zo veel posts heeft Tong nog niet eens.
voordat jij 100k hebt heeft tong de 200kquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Da's heul lang, ja. Zo veel posts heeft Tong nog niet eens.
434 al.quote:
Ja ik zal nog eens om 8 uur opstaanquote:
Columns schrijven voor een plaatselijk sportkrantje. Twee jaar geleden gestopt met actief voetballen. Volg mijn amateurclub en alles wat dat betreft. Ga volgende week b.v naar het Ajax-tournament. Ga vaak naar het cultureelcentrum om cultuur te snuiven. Zo even twee vrienden bellen die drie dagen in Frankrijk zitten om de laatste dagen van de Tour te volgen. Ruk me suf. Werk me drie slagen in de rondte, volg momenteel een PC curcus, Heb een neefje van 6 en nichtje van 2 die ik meer verwen dan goed voor ze is. Eet spaghetti van m'n moeder. Kijk TV, luister de nieuwste CD's, ben geabonneerd op een stuk of 5 bladen. En tussendoor probeer ik tijd vrij te maken om te Fokken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Tong80, wat doe je eigenlijk naast fokken? Hobby's, sport, werk, vrienden?![]()
Goed je eten kauwen Isaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:29 schreef Isabeau het volgende:Ik was niet serieus, tong80!!
Maar bedankt voor je inkijkje in je drukke leven
Hoe krijg je 300-400 posts per dag uit je toetsenbord.
Je en ik belde dus die vriend op, althans dat dacht ik draai ik het verkeerde nummer en zegt een andere maat :quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:38 schreef Isabeau het volgende:
oh...is het zo simpel.
Ik haal dalijk Tong80 nog inquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:46 schreef Arcee het volgende:Dagcijfers voor vrijdag 21 juli 2006 (00:00 - 23:59)
2. 387 Forcefuzz
quote:12. 12) 76356 06517 0698 017 Bengeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |