Waarom heb ik het idee dat deze drie opmerkingen in de juiste volgorde staan?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:55 schreef Thisbe het volgende:
'neuken over tien minuten?'
'Ik heb jeuk, wil je even op mijn rug kriebelen?'
'Je hebt drie seconden om weg te duiken, ik ben boos op je'
Nou, als de laatste opmerking als eerste komt, dan heeft de man in kwestie de garantie op nagels in zijn rug en een stevige mepbeurt tijdens de seks.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:56 schreef Litpho het volgende:
Waarom heb ik het idee dat deze drie opmerkingen in de juiste volgorde staan?
Ik ken mannen voor wie dat nauwelijks een nadeel zou zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 23:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou, als de laatste opmerking als eerste komt, dan heeft de man in kwestie de garantie op nagels in zijn rug en een stevige mepbeurt tijdens de seks.![]()
Klopt.quote:
nixxx ligt onder je raam, dus houdt die open!quote:
ik lieg ook niet, dat weet ikquote:
Zeg, moet jij niet op het Valkhof staan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
nixxx ligt onder je raam, dus houdt die open!
Alsof mannen geen lekkere kont kunnen hebbenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:01 schreef Dickies het volgende:
De enige die een paar ferme tikken krijgt tijdens de seks is de vrouw. Mits een lekkere kont natuurlijk
Nee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alsof mannen geen lekkere kont kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:02 schreef Litpho het volgende:
Alsof mannen geen lekkere kont kunnen hebben.
nee, de matrixx is voor paupersquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:01 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet op het Valkhof staan?
zeg, waarom ben jij niet op de waalkade?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:01 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet op het Valkhof staan?
Staat de matrixxx nu op het valkhof? Nee toch zeker!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
zeg, waarom ben jij niet op de waalkade?
De dubbele bezetting in de trein omdat de NS vond dat iedereen wel om kon rijden via Utrecht en Zwolle was ook echt een bijdrage aan het algehele comfort van de reisquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:06 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben nu niet in Nijmegen omdat de NS besloten heeft dat er vanavond geen treinen naar Nijmegen rijden, want er was weer eens een storing.
de matrixx is iig niet op de waalkade te vinden. Het Labyrint volgens mij dit jaarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:06 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Staat de matrixxx nu op het valkhof? Nee toch zeker!
Ik ben nu niet in Nijmegen omdat de NS besloten heeft dat er vanavond geen treinen naar Nijmegen rijden, want er was weer eens een storing.
Verder heb ik niet de beschikking over een auto, en lopen is ook wat ver.![]()
voor de rest: OV sucks. I rest my case.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:06 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Staat de matrixxx nu op het valkhof? Nee toch zeker!
Verder heb ik niet de beschikking over een auto, en lopen is ook wat ver.![]()
Zeg, Dr. Who, hoe bevalt die Tardis in de linkerbaan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ben gisteren wel in Nijmegen , erg gezellig.
En mooi ook geen bussen inzetten voor ons he?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
De dubbele bezetting in de trein omdat de NS vond dat iedereen wel om kon rijden via Utrecht en Zwolle was ook echt een bijdrage aan het algehele comfort van de reis.
Ik zat ingeklemd tussen twee bejaarden die vonden dat met fietsen en volle bepakking in de spitstrein reizen een goed idee was, dus neequote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:11 schreef Thisbe het volgende:
Heb je niet bij een bevallig meisje op schoot kunnen zitten?
De nieuwe Dr. Who sucksquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, Dr. Who, hoe bevalt die Tardis in de linkerbaan?
Jouw beheersing van werkwoorden in de verleden tijd ookquote:
Volgens mij is het nog te zien op BBC, dus hoezo verleden tijdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw beheersing van werkwoorden in de verleden tijd ook.
Ah, ik zie het nu pas, drank maakt meer kapot dan je liefie_ isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw beheersing van werkwoorden in de verleden tijd ook.
Toedels!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:13 schreef Pheno het volgende:
Morgen ben ik iig weer in Nijmegen. En nu ga ik van mijn limoncello genieten. Cya
ik lag in mijn eigen bedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
nixxx ligt onder je raam, dus houdt die open!
Ga naakt!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:02 schreef Q. het volgende:
En ik heb weer koppijn. Pffff.
Lijk02!quote:
Wat heb je nou weer uitgespookt met je lappie Ynskequote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:38 schreef Ynske het volgende:
Goh, laptops kunnen redelijk tegen van hoogte vallen, het plastic omhulsel wat minder
nu is t niet meer ik wil een nieuwe
maar ik moet een nieuwe
dom van je, she wants youquote:
Nixxx zal ongetwijfeld al een waardig alternatief in z'n eigen bed hebben gehad...quote:
Details?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:20 schreef liefie_ het volgende:
nou zal ik eens iets ergs vertellen?
ik was bijna dood!
naja nog net geen tunnel met fel licht maar wel bijna!
Kwestie van tijd voor je de ziekte van Lyme krijgt?quote:
ik hoop het niet zeg! maar het ziet nog wel roodquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor je de ziekte van Lyme krijgt?![]()
[afbeelding]
noujah euhm ik sliep en hij is 1 meter naar beneden gesodemieterdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer uitgespookt met je lappie Ynske
hadquote:
ze is volgens mij wel het ergste exemplaar vrouw qua koopziektequote:
Beter een teek dan een zwarte weduwe.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:20 schreef liefie_ het volgende:
nou zal ik eens iets ergs vertellen?
ik was bijna dood!
naja nog net geen tunnel met fel licht maar wel bijna!
Wehkamp? Neckermann?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
Waar kan je online baby schoenen kopen?
Hierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
google.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
Gatverdammequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beter een teek dan een zwarte weduwe.
[afbeelding]
Hier danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb ik ook niks aan
Ze hebben geen timberlands![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb ik ook niks aan
Timberlands voor een baby?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb ik ook niks aan
Ik dit leuke pakketjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:06 schreef Dickies het volgende:
Ik heb net nieuwe Kappa (voetbal)schoenen gekocht![]()
leren lopen en snel wat!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:09 schreef Thisbe het volgende:
Wat moet een baby met timberlands?
En de eerste bergen in zijn/haar jonge leven beklimmen.quote:
wat voor ons een heuveltje is, is voor een baby een bergquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de eerste bergen in zijn/haar jonge leven beklimmen.
aantrekken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:09 schreef Thisbe het volgende:
Wat moet een baby met timberlands?
Hebben ze ze niet in Timberland geel?quote:
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met het opvoeden van een metroman...quote:
zo te zien nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben ze ze niet in Timberland geel?
zou ik niet doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zo te zien niet
De kleine is zaterdag geboren dus moet ff wat kopen.
Dus ik wil timbies en OshKosh kopen.![]()
Ik koop de maat tussen de 6 en 12 maanden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou ik niet doen
is zonde van het geld en ze hebben ze als ze zo klein zijn toch bijna niet aan
er word dan eerder geadviseerd om ze de voetjes bloot of met zootjes aan te laten ontwikkelen
meteen schoenmaat 43 kopen, dat zit ruim zatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou ik niet doen
is zonde van het geld en ze hebben ze als ze zo klein zijn toch bijna niet aan
er word dan eerder geadviseerd om ze de voetjes bloot of met zootjes aan te laten ontwikkelen
tussen de 6 en 12 maanden gaan ze zich ontwikkelen en juist die ontwikkeling moet niet belemmerd worden, daarom worden juist heel flexibele (zootjes achtige schoenen, sokken met grip) schoenen of blote voeten geadviseerd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik koop de maat tussen de 6 en 12 maanden.
En daarbij mogen ze zeggen wat ze willen maar hij moet er wel cool uitzien.![]()
Sjiekquote:
Beter hebben ze genoeg water ter beschikking!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:21 schreef Dickies het volgende:
[..]
Sjiek![]()
Ik doe zo mee met een straatvoetbal tournooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |