Dank je, een eet smakelijk!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:39 schreef Conflict het volgende:
Nosh, wij gaan zo bbq-en, ben benieuwd hoe het verloopt vandaag, succes met de spaghetti, eet smakelijk
Jazeker, meervoudig bestek etc. Ik zal kijken of ik een digicam kan bemachtigen, want mijne is kapot. (Lens afgebrokenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ga je ook servetjes vouwen en onderborden gebruiken?
Oeh doe eens gauw een camera zoeken, ben benieuwd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:46 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Jazeker, meervoudig bestek etc. Ik zal kijken of ik een digicam kan bemachtigen, want mijne is kapot. (Lens afgebroken) Ga over een uurtje maar beginnen met voorbereiden enzo.. Dat fruit moet van de voren toch ingevroren zijn? (Waarom eigenlijk
)
Volgens mij heeft Nosh het druk met koken!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:11 schreef piepster het volgende:
Nosh, heb je nog hulp nodig?
Ik begin zo maar, want de hittegolf heeft een dramatische uitwerking op mijn eetlust.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nosh het druk met koken!![]()
Dankjewelquote:
Volgende keer wel een uienkam gebruiken hè?quote:
Dankjewel³quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:14 schreef Bruce117 het volgende:
Hagelkaas, ziet er goed en smakelijk uit.
Je ouders waren niet voor niets impressed
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:24 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
En de kokwekker gezet. Weheheheheh want het is een kok, in de vorm van een wekker!1! D:d;;dD:D:D:d
Iemand, sla me. Hard.
Het borrelde, een beetje. Al had het geen kwaad gekund om misschien een minuutje langer te wachten, want het lag inderdaad nogal zwaar op de maag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:28 schreef Bruce117 het volgende:
Heb je het water wel eerst aan de kook gebracht voordat je de spaghetti er in deed ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |