Dacht eerst nog dat je Oostenrijk had staan maar nu is het goed hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, misschien gaat hij wel echt naar Zwitserland?![]()
Helaas we zwerven door de hele stad (metro stations)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:40 schreef Day het volgende:
[..]
HENKIE!!
Waar bleef je nou man? Ik maar naar je uitkijken op station Blaak.
Henkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:39 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben er
Zegt niet veel, maar vanaf het begin van BB6 zeker dagelijks![]()
Het zwaaifestijn gaat er zeker aankomenquote:
A, een beetje zwaaien never hurt anyone. Peter heeft daar wel wat ideetjes overquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het zwaaifestijn gaat er zeker aankomen![]()
![]()
Neem nog een sherry.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:41 schreef SuperMOM het volgende:
Dacht eerst nog dat je Oostenrijk had staan maar nu is het goed hoor![]()
Heel vaak zelfs!quote:
Drink ik niet maar oh jee zie wel een link met BB?? Sherry=Bonnie (oh nee dat was HBB en dat volgde jullie groepje niet want dat was stom) Euh... Linda=rosé!!!! Ja de link gevonden! En ik dacht dat Auschwitz in Polen lag?quote:
Ik zat me al in te houden, maar ik begrijp dat je het serieus meent.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:50 schreef Gert het volgende:
En nu ook.
We hebben een huisje gehuurd in Tsjechië, tegen de Poolse grens, en één van de Dachautjes in de omgeving, sorry ik bedoel natuurlijk daguitjes, is een bezoek aan Osciwiez.![]()
Zou het? If so, post je dat dan hier en niet in R&P of zo? Ja sterkte en zo Gert.....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zat me al in te houden, maar ik begrijp dat je het serieus meent.
Ben benieuwd naar je ervaringen als je het hebt bezoekt.
Ik wens je er sterkte bij en ik hoop dat je daarna nog zonder huilen kunt posten.
Maar inderdaad: BB6 maar weer verder.
Bof ik even.quote:
OK, geloofwaardig.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel vaak zelfs!
En nu ook.
We hebben een huisje gehuurd in Tsjechië, tegen de Poolse grens, en één van de Dachautjes in de omgeving, sorry ik bedoel natuurlijk daguitjes, is een bezoek aan Osciwiez.![]()
Maar we dwalen af, al zie ik wel een verre link met Big Brother. Met name als het gaat om de kampbewaking.![]()
Whehehehequote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat ik het zwaaien aan heb gewakkerd![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
WheheheheDe egootjes tieren al weer welig
BB6-forum, kom maar op
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]==> mag dit wel ook al wakker ik het niet aan?
It was'nt me.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
, ik ga ff flosdraad pakken, zit hier met een stukje worst tussen mijn tanden
![]()
Dat zeggen ze allemaalquote:
Volgende keer je gebit in het gebittenglaasje stoppen voordat je dat worstje naar binnen werkt?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:23 schreef Morwen het volgende:
Dat zeggen ze allemaalEn ondertussen mijn gebit om zeep helpen
![]()
Dat maak ik zelf nog wel uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer je gebit in het gebittenglaasje stoppen voordat je dat worstje naar binnen werkt?![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf nog wel uit![]()
Kuthitte, Kuttalpa, Kutamerika![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:33 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
![]()
Jij maakt het licht niet eens uit.
Oké. We zijn weer terug bij de basics, kut enzoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
Dat maak ik zelf nog wel uit![]()
Kuthitte, Kuttalpa, Kutamerika![]()
Gaan we stokenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
WheheheheDe egootjes tieren al weer welig
BB6-forum, kom maar op
![]()
Wie ikquote:
Ik zou het wel willen, maar weet niet eens waar die liedjes over gaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:41 schreef APK het volgende:
Wie durft er trouwens met mij een weddenschap aan te gaan?
Ik wed 10¤ dat één van de bewoners binnen twee weken dat liedje over dat 'Toppertje en die Breezer Ananas' gaat zingen.![]()
Het is maar 1 liedje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:44 schreef henk.jansen het volgende:
Ik zou het wel willen, maar weet niet eens waar die liedjes over gaan![]()
Kansloosquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Het is maar 1 liedje.
http://www.youtube.com/watch?v=mex4ux1i1_U&search=toppertje![]()
OMG, die ga je verliezenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Het is maar 1 liedje.
http://www.youtube.com/watch?v=mex4ux1i1_U&search=toppertje![]()
Wat zou dat toevoegen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:50 schreef ondeugend het volgende:
Over hoeveel seconden gaat het forum weer sluiten eigenlijk ?
Doosje en champagne gaan niet samen in 1 zin, qua weddenschap.quote:
Ksssst, ik ben aan het onderhandelen met APKquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Doosje en champagne gaan niet samen in 1 zin, qua weddenschap.
Wat bied je nou eigenlijk aan. Je doosje of een fles champagne?![]()
In dat geval wens ik je veel wijsheid toe.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:01 schreef Morwen het volgende:
Ksssst, ik ben aan het onderhandelen met APK![]()
Mmmmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |