Ik vind ze echt niet bij elkaar passenquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ach ja, ze passen heus meer bij elkaar dan ze zelf denken (of in ieder geval Ingrid denkt
) Tsja Dido en Roel..... ze zal hem wel erg onder de duim hebben, die tegenvallende watje van een kraker
![]()
![]()
Niet teveel zwaaienquote:
*duim in mond PRLG GVREOLIYJ GVERFDSA HOLPMJU!quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:06 schreef arneaux het volgende:
Wie kon ook alweer zo goed natypenhoe Ingrid praatte? Met van die halve woorden enzo
Ja, bewoners moeten erin met familie of partnerquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:08 schreef Canisfire het volgende:
Je kan nu mt je familie in het huis gaan zitten ofzo?
Of met iemand die je kent ?
pfft dan krijg je toch veel samezweringen enzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:15 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ja, bewoners moeten erin met familie of partner![]()
quote:
OMG, hoe moet dat nu straks met 't BB6-forum?quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
OMG, hoe moet dat nu straks met 't BB6-forum?
Serieus, dat trekt teamlead niet alleen.quote:
Ik snap niet wat Roel in Didoos ziet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:48 schreef DaMook het volgende:
. En roel en dido nog bij elkaarHad ik niet verwacht (dat dido het zolang uit zou houden
.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Serieus, dat trekt teamlead niet alleen.
Een grap.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rob en Ingrid tegenwoordig samen?
Wat een grap
Ach ik vind d'r niet echt lelijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Roel in Didoos ziet.
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rob en Ingrid tegenwoordig samen?
Wat een grap
Lelijk niet nee... Maar dat eeuwige zoeken naar bevestiging is uitermate vermoeiend.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ik vind d'r niet echt lelijkAl zou ik het er niet lang mee volhouden
.
[..]
Dat had ik dus ookWat een grap
.
Wat leuk, een trap in een leeg hokquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:17 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vond toevallig via MW een livestream waarmee je de verbouwing van de Gouden Kooi kan volgen, dus voor de die hard streamers misschien alvast een opwarmertje voor het streamen straks als BB gaat beginnen!
Je kan de stream hier openen
Oja, er zit wel eerst 21 sec een reclame dingetje in maar daarna kom je direct op de livestream, ik ben er nog niet achter hoe je de directe URL van de streamfeed kan vinden, misschien iemand anders wel?
Veel plezier iig
Ik zag vanmiddag nog iemand voorbijlopen trouwensquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat leuk, een trap in een leeg hok
Het waait daar wel
Die mensen leggen het ook af van de hitte. Hebben even een magnum break genomen denk ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag nog iemand voorbijlopen trouwensMaar tis zoals een stream moet zijn, saai dus
Mooi logo Peet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |