Straks wordt het nog gezelliger als het forum van BB6 opengaat, maar hier is het ook al een opwarmertje voor wat komen gaat, dus join the clubquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:05 schreef Roache_ het volgende:
Mijn plaatje is weg? Eens even kijken of ik zo laat op de avond nog iets leuks kan cheffen (vast niet) maar wat een leuke tent hier. Leuk om weer eens rond te hangen ;-) Heus. Beloof geen stamgast te worden, dat geeft vaak zoveel rommel, maar streef het wel na.
Helaas morgen pas, ben nu ALC.vrijquote:Hoi Bong, heb je een biertje koud staan? Zo ja, doe me er dan maar een.
Mijn engeltje!!quote:
*onderdrukt een zwaai*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:14 schreef Roache_ het volgende:
Spa it is Bong!
Nou wat leuk om hier allemaal bekende gezichtjes te zien. Het klinkt nu net alsof ik drie jaar ben weggeweest, maar dat is natuurlijk niet echt zo. Ben voornemens om dat hele BB gedoe weer eens met dezelfde intentie te volgen als het eerste jaar. Fris en onbevangen en af en toe een paar nagels diep in m'n vlees. (m'n eigen)
Ben je hem kwijt Day? Ik heb hem nog in mijn archiefquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn engeltje!!
Lukt me niet meer op 'm up te loaden.![]()
Ik wist het welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ben je hem kwijt Day? Ik heb hem nog in mijn archief
Nee ik heb 'm nog, maar hij is te groot?! Snap er niks van, want hij deed het gewoon.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ben je hem kwijt Day? Ik heb hem nog in mijn archief
Hobjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:24 schreef cuall het volgende:
Ik heb hem opgeduikeld voor je![]()
[afbeelding]
Thanks Cuallquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:24 schreef cuall het volgende:
oh kan liggen aan het feit dat jou plaatje een bmp formaat was. Zoals hij nu hier staat is jpg, zal mogelijk wel lukken.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:24 schreef Gert het volgende:
Ik ga wel weer een paar weekjes op vakantie weer, tijdens BB, maar voor de verandering eens een keer niet tijdens de finale. Ik ben zó benieuwd wie er gaat winnen!!!!![]()
Je bedoelt je avatar die je nu hebt?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nee ik heb 'm nog, maar hij is te groot?! Snap er niks van, want hij deed het gewoon.
En als ik 'm kleiner maak (in photoshop) vliegt ze niet meer!![]()
Graag! De jpg-formaat beweegt niet en mijn engeltje moet wel vliegen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Je bedoelt je avatar die je nu hebt?
Die heb ik ook nog in gif formaat.
Ik wil hem wel voor je verkleinen. Doe ik dan morgen en dan post ik hem hier wel voor je.
Auschwitz.quote:
De post was dubbel geplaatst dus ik heb er een nieuwe reactie van gemaaktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
Thanks Cuall![]()
Maarr...hoe nu verder? gewoon de hele regel kopieëren en plakken?
Sorry, ben een ramp met avatars.![]()
Hey, je hebt je tekst geëdit!
FFS BONG!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Straks wordt het nog gezelliger als het forum van BB6 opengaat, maar hier is het ook al een opwarmertje voor wat komen gaat, dus join the club
[..]
Helaas morgen pas, ben nu ALC.vrijMaar een lekker koud spa'tje blauw heb ik wel
Doe ikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:30 schreef Day het volgende:
[..]
Graag! De jpg-formaat beweegt niet en mijn engeltje moet wel vliegen.
Kan je nou nooit een keer serieus zijn?!quote:
Euh, misschien gaat hij wel echt naar Zwitserland?quote:
HENKIE!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:39 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben er
Zegt niet veel, maar vanaf het begin van BB6 zeker dagelijks![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, misschien gaat hij wel echt naar Zwitserland?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |