Opgelost. Slotje!quote:Op maandag 17 juli 2006 19:49 schreef ParanoidEv het volgende:
(..) en omdat de prullenbak in de keuken niet zo veel ververst wordt (..)
Ach, maden kunnen overal komen hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 19:54 schreef Skyloto het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet in dat huis woon.
Zo vies ben ik niet, maar ik gebruik meer de kliko's buiten dan die vuilnisbak binnen. En vandaag keek ik er toevallig in. Denk na een weekjequote:Op maandag 17 juli 2006 19:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maden? Nee goddank niet zeg!
Smeerpoets!![]()
Wel veel fruitvliegjes...
Lekker is dat. Maar daar kan je wat chloor bijgooien en dan zijn ze zo doodquote:Op maandag 17 juli 2006 19:57 schreef Skyloto het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit een maad binnen gezien. Echter zie ik ze wel soms in de container.![]()
idd geen babylijkjes of zoquote:Op maandag 17 juli 2006 20:01 schreef mhr-zip het volgende:
Let op wat je er in gooit...
Yeah, er liggen allemaal madenlijkjes naast de prullenbak en er liggen er nog wat te creperen. Die zijn morgen dus allemaal dood.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:07 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik zal eens kijken of ze al doodgegaan zijn aan de spray.
Je kunt maden niet zomaar alleen laten hoor. Voor je het weet kruipen ze overal in en op en kun je ineens de pindakaas nergens meer vinden.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:07 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik zal eens kijken of ze al doodgegaan zijn aan de spray.
De bak staat in de bijkeuken, ze mogen nog hard kruipen willen ze bij de pindakaas en ander voedsel komen.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:12 schreef Pune het volgende:
[..]
Je kunt maden niet zomaar alleen laten hoor. Voor je het weet kruipen ze overal in en op en kun je ineens de pindakaas nergens meer vinden.
Maden![]()
Das Maddenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik dacht dat ''american footbal spel ''![]()
Jezus, de relevantie..quote:Op maandag 17 juli 2006 20:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
TS: welke baan heb jij ?
Ivm die tattoos.
Valt wel mee:quote:Op maandag 17 juli 2006 19:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
god.. dat is in mijn studentenhuis nog nooit gebeurd. Dan moet je wel erg lang dat ding hebben laten staan....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |