ha ha, zeer 'gevat', maar dit is een afleiding van mijn echte naam. Voor de rest wil ik alleen serieuze reactiesquote:Op maandag 17 juli 2006 19:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Account-naam naar aanleiding van?.....misschien ligt daar de oplossing maar ik zou zeggen:
du bist gepwnd du bist gepwnd![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:11 schreef nozem het volgende:
Je hebt de hele nacht telefoonnummers uitgewisseld? Goh, ik wist niet dat dat zo'n intensieve bezigheid was.
... hey, heb jij het nummer al van... trouwens heb jij het nieuwe nummer al van....quote:Op maandag 17 juli 2006 19:11 schreef nozem het volgende:
Je hebt de hele nacht telefoonnummers uitgewisseld? Goh, ik wist niet dat dat zo'n intensieve bezigheid was.
Of jullie hebben heeel veel telefoonnummers, of jullie hebben elkaars tong aardig schoon zitten likkenquote:hebben we ongeveer de hele nacht gezoend en telefoonnummers uitgewisseld.
Miss Piggy?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:09 schreef biggetje het volgende:
[..]
ha ha, zeer 'gevat', maar dit is een afleiding van mijn echte naam. Voor de rest wil ik alleen serieuze reacties
Nouja, in mijn geval een kerel danquote:Op maandag 17 juli 2006 19:03 schreef B-FliP het volgende:
Waarom zou hij nou aan haar vragen ofdat ze een vriend heeft? Moeilijk hoor...
Hij was dus gewoon vislijntjes aan t uitgooien en jij hebt gehapt... Als je nog iets met
m wil doen dan gewoon een paar dagen wachten totdat hij belt en anders zelf bellen...
Maar als k achteraf zou horen dat een meid eerst andere vrienden uitgeprobeerd
zou hebben voordat ze mij koos hoeft er van mij zeker niks serieus uit te komen...
Wat zegt dat dan?? Hlemaal niks naar mijn mening. Ik zit zo vaak met andere meisjes in verschillende kroegen of terrassen maar dat maakt me toch geen player of een of andere pimp? Zijn gewoon vriendinnen waar ik niks mee doe. En al zou ik er wat mee doen? so what.. dan hoeft het nog steeds niet een vaste vriendin te zijn. kortom, ik vind de conclusie te snel getrokken.quote:"Oh, want die zag ik afgelopen week een keer of 3/4 met steeds andere meisjes in de kroeg zitten
ALs ik in de kroeg wat biertjes op heb, hob ik ook weleens van de ene meid naar de andere, zonder echt een intentie te hebben om te zoenen en al helemaal geen relatie oid (tenzij het tijdens een gesprek super goed klikt, maar dat is nog nooit in de kroeg gebeurd). Gewoon gezellig met meiden kletsen en beetje aankloten is ook wel gezellig. En de meeste van die meiden zijn (vage) bekenden, of bekende van bekende. Dus ik vind het onzin om zo iemand gelijk als een player te bestempelen.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:56 schreef Locusta het volgende:
[..]
Of:
Ook een jongen ontmoet in de kroeg... vroeg of ik een keer zin had om wat met hem te gaan drinken. Nou, prima, gezelligWas er die avond al vrij snel achter dat ook deze jongen mijn type niet was, maar nog wel even gezellig gepraat en wat gedronken
![]()
Ben naar huis gegaan zonder tel. nummers oid uit te wisselen...
Een paar dagen laten kwam een vriendin naar me toe, "Zeg Locusta, die jongen van laatst he, heb je daar ook nog mee gezoend of tel.nummers uitgewisseld??"
Nee dus.... "Oh, want die zag ik afgelopen week een keer of 3/4 met steeds andere meisjes in de kroeg zitten"
Zo kan het ook dus.... multi-daten
![]()
Idd...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:45 schreef daReaper het volgende:
foto's.
van jou dus. Aan de hand daarvan kunnen we genoeg zeggen, meestal
en jong en naief... net VWO diploma binnenquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:59 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik zou als ik jou was gewoon een smsjew sturen.. meisjes weten wel vaker niet wat ze willen...
blijkbaar ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 04:27 schreef DeeCruise het volgende:
Bestaan er nou echt nog zulke naieve meiden van 19 jaar?
Je zal een eerlijk antwoord krijgen denk jequote:Op dinsdag 18 juli 2006 04:52 schreef Syll het volgende:
Bel hem. En vraag hem of hij een player is.
Opgelost.
Natuurlijk! Waarom zou hij liegen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 04:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je zal een eerlijk antwoord krijgen denk je?
Nee. zo zijn mensen niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 04:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Om haar te vriend te houden misschien ?
Ligt er aan ?quote:
Ach kom op. Waarom doet iedereen altijd zo onzeker en vaag rondom 'relaties'. Stomme Hard-to-get spelletjes van het wel of niet bellen. Zogenaamde 'regels' die nergens op slaan. Doe normaal, als je iets wil weten, dan bel je gewoon, je hebt niet voor niks het nummer gekregen.. Geen gezeik. Als je maar een klein beetje mensenkennis bezit heb je snel genoeg door of iemand je voorliegt of niet. Dan maakt het niet eens uit of diegene de waarheid vertelt of niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 04:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ligt er aan ?
Als hij haar gewoon een soort van gebruikt, dan is het te verwachten dat hij nee gaat zeggen..
Jij denkt dat als je een beetje mensen kennis hebt of iemand liegt ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 05:01 schreef Syll het volgende:
[..]
Ach kom op. Waarom doet iedereen altijd zo onzeker en vaag rondom 'relaties'. Stomme Hard-to-get spelletjes van het wel of niet bellen. Zogenaamde 'regels' die nergens op slaan. Doe normaal, als je iets wil weten, dan bel je gewoon, je hebt niet voor niks het nummer gekregen.. Geen gezeik. Als je maar een klein beetje mensenkennis bezit heb je snel genoeg door of iemand je voorliegt of niet. Dan maakt het niet eens uit of diegene de waarheid vertelt of niet.
Dan hoef je ook geen topic te openen over iets kleins als dit....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 05:01 schreef Syll het volgende:
[..]
Ach kom op. Waarom doet iedereen altijd zo onzeker en vaag rondom 'relaties'. Stomme Hard-to-get spelletjes van het wel of niet bellen. Zogenaamde 'regels' die nergens op slaan. Doe normaal, als je iets wil weten, dan bel je gewoon, je hebt niet voor niks het nummer gekregen.. Geen gezeik. Als je maar een klein beetje mensenkennis bezit heb je snel genoeg door of iemand je voorliegt of niet. Dan maakt het niet eens uit of diegene de waarheid vertelt of niet.
Je hebt in ieder geval snel genoeg door of iemand het serieus met je meent of niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 05:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij denkt dat als je een beetje mensen kennis hebt of iemand liegt ?
Je kent heel die persoon niet of nauwlijks, en jij zou dan al weten of hij liegt?
Hm, dat zou wel heel handig zijn.
loverboys spreken ook altijd de waarheid, en als ze liegen heb jij ze meteen door ?
Was het maar zo makelijk..
Wat is je probleem?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:56 schreef Locusta het volgende:
"Oh, want die zag ik afgelopen week een keer of 3/4 met steeds andere meisjes in de kroeg zitten"
Zo kan het ook dus.... multi-daten
![]()
een weekje of 1 a 2 ja, maar als je te maken hebt met loverboys (welke vaak slim en goed in beinvloeden van mensen zijn..)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 05:05 schreef Syll het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval snel genoeg door of iemand het serieus met je meent of niet.
mwoah, ik ben van mening dat zelfs die mensen wel door hebben waarmee ze te maken hebben. Vaak willen ze het niet inzien omdat ze denken dat ze diegene wel kunnen 'veranderen'.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 05:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een weekje of 1 a 2 ja, maar als je te maken hebt met loverboys (welke vaak slim en goed in beinvloeden van mensen zijn..)
dan ben je vaak kansloos als 15 a 17 jarig meisje wat echt nog niet de kennis bezit welke ze eigelijk zou moeten..
Mahja, blij met de aandacht enzo..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 05:10 schreef Syll het volgende:
[..]
mwoah, ik ben van mening dat zelfs die mensen wel door hebben waarmee ze te maken hebben. Vaak willen ze het niet inzien omdat ze denken dat ze diegene wel kunnen 'veranderen'.
Maar daar gaat het topic niet over.
Precies. Die mensenkennis heb je heus niet meteen, daar moet je een paar keer voor op je bek gaan, maar dan leer je er van. Anders is het de rest van je leven fifty-fifty.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 05:01 schreef Syll het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je een player of een pimp bentquote:Op maandag 17 juli 2006 21:16 schreef Sander_K het volgende:
Wat zegt dat dan?? Hlemaal niks naar mijn mening. Ik zit zo vaak met andere meisjes in verschillende kroegen of terrassen maar dat maakt me toch geen player of een of andere pimp? Zijn gewoon vriendinnen waar ik niks mee doe. En al zou ik er wat mee doen? so what.. dan hoeft het nog steeds niet een vaste vriendin te zijn. kortom, ik vind de conclusie te snel getrokken.
Zoals ik al zei, het kwam op mij over alsof die jongen erg zijn best deed om een meid te scoren. Toen het bij mijn vriendin niet lukte, ging hij door naar de andere... (mij dusquote:ALs ik in de kroeg wat biertjes op heb, hob ik ook weleens van de ene meid naar de andere, zonder echt een intentie te hebben om te zoenen en al helemaal geen relatie oid (tenzij het tijdens een gesprek super goed klikt, maar dat is nog nooit in de kroeg gebeurd). Gewoon gezellig met meiden kletsen en beetje aankloten is ook wel gezellig. En de meeste van die meiden zijn (vage) bekenden, of bekende van bekende. Dus ik vind het onzin om zo iemand gelijk als een player te bestempelen.
idd, 1x smsje die kan op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:04 schreef Mr_Belvedere het volgende:
TS, minstens één keer smsen of bellen. Hoop is goed, maar maak er geen wanhoop van.
Ik heb weleens gehad dat een meid die ik aan het versieren was (soort van project, was alleen met haar bezig, paar weken langquote:Op dinsdag 18 juli 2006 06:19 schreef Locusta het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik al zei, het kwam op mij over alsof die jongen erg zijn best deed om een meid te scoren. Toen het bij mijn vriendin niet lukte, ging hij door naar de andere... (mij dus)
Wel toevallig trouwens dat hij bij ons allebei ook vroeg (een van de eerste vragen) of we ook een vriend hadden![]()
Wishfull thinkingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:02 schreef papierclipje het volgende:
Zoals in versierblunders topic wel eens staat, misschien verkeerd nummer genoteerd en weet hij je nu niet te bereiken?? stuur m gewoon een smsje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |