Denk het niet. Te weinig daarvoor, en te snel verdampt. Misschien dat je plantjes iets opfleuren, maar wat bruin is, zal bruin blijven.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:23 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Door zo'n buitje is 't iig weer een week groen. Vorige week heeft 't hier ook geregent en daardoor is hier alles wel aardig groen, maar 't grote tekort aan neerslag blijft.
34.1 dus.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:57 schreef Arcee het volgende:
34 graden in Eindhoven.
Eens kijken wat de exacte waarde wordt.
Klopt, dit zei ik al eens eerder, als je een bui van 50mm hebt dan krijg je 1 groot wateroverlast, want de tuin ligt zo vol water, kans dat het modder mee neemt is groot en dan heb je een puinhoop!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:25 schreef Vava het volgende:
Mwa... droge grond, daar trekt het regenwater niet zomaar in...
pfff schijnt een keer de zonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:24 schreef aloa het volgende:
Vierdaagse afgelast
Dat is nog niet eerder voorgekomen, volgens mij![]()
Verrek, krijgt de BBC toch nog gelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:31 schreef Steijn het volgende:
Kut weerwat is er nou leuk aan 37 graden.
[afbeelding]
Het zuiden van Nederland wordt dus overgeslagenquote:
Hier ook alles opengezet, koelt nu lekker af iddquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:42 schreef E.T. het volgende:
Er staat een beetje wind in Rotterdam.. alle ramen en deuren dus wagenwijd open, na de hele dag alles potdicht gehouden te hebben
heerlijk dat briesje dat langswaait
Ik zou hier wat op zeggen, maar ik hou me nog maar even in.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Het zuiden van Nederland wordt dus overgeslagen
Waar vandaan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou hier wat op zeggen, maar ik hou me nog maar even in.
19.3 graden momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |