Nee. Omdat een mensenleven niet telt voor de extremisten die met steun van Iran en Syrie deze relclubjes vormen.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Omdat ze geen volledige squadrons, apache's, bunkerbusters etc. en miljarden (no questions asked) aan dollars krijgen?
mensen die nu anti-Israel zijn , die nu een goede reden hebbenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Of wie bedoel je met "we".
Ach gossie, dat hadden "jullie" eerst nog niet, een reden?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:44 schreef Meki het volgende:
[..]
mensen die nu anti-Israel zijn , die nu een goede reden hebben
nu is de haat enkel groter gewordenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:46 schreef Roi het volgende:
Ah dus dat is er normaal gesproken niet ?
Dat hadden we al een tijdje hoor, een hekel aan moslims.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:40 schreef Meki het volgende:
nee nu hebben we een reden om ze te haten
Opzettelijk burgers treffen dat is een sport van moslimextremisten, hezbollah en palestijnse zelfmoordterroristen.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:47 schreef Meki het volgende:
[..]
nu is de haat enkel groter geworden
eerst wel maar toen hadden ze geen reden om ze te haten en nu Israel onnodig en een sport heeft gemaakt om burgers te treffen haat bijna iedereen Israel
en dat is zeer ernstig gezien het verleden
jah dat weet ikquote:Op maandag 17 juli 2006 21:48 schreef Recovering het volgende:
[..]
Dat hadden we al een tijdje hoor, een hekel aan moslims.
Bijna het gehele westen eik. Maar Hamas heeft niks door. Yeah, right.
207 slachtoffers is veel ? net als AANSLAG MADRID 200 dodenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:50 schreef klez het volgende:
[..]
Opzettelijk burgers treffen dat is een sport van moslimextremisten, hezbollah en palestijnse zelfmoordterroristen.
De Israelis worden gedwongen tegen dat soort lui op te treden, daarbij vallen helaas ook wel eens onschuldige slachtoffers.
Zullen vast kinderen en burgers in liggen, kijken wat Meki zegt?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:51 schreef venomsnake het volgende:
reuters: Hizbollah rockets hit hospital in nothern Israeli town of Safed
Als ze zouden vermoorden wie ze kunnen, dan zou het aantal slachtoffers ongeveer een miljoen keer hoger liggen, lieverd. Ze houden zich dus 100% in.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:40 schreef Meki het volgende:
[..]
en Israel vermoordt wie ze kunnen ook al zijn het onschuldigen schiet ze maar neer
resultaat 207 doden
Nou, ik hoop het niet eik. Dat kost hoe dan ook burgerslachtoffers.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:48 schreef Caesu het volgende:
verwacht eigenlijk dat vandaag de raketten weer ietsje verder gaan.
Hadera of Beit She'an bijvoorbeeld.
en overmorgen Tel Aviv misschien.
zeer slechte plek om kinderen te treffenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:51 schreef venomsnake het volgende:
reuters: Hizbollah rockets hit hospital in northern Israeli town of Safed
Dat is veel. Veel bloed aan de handen van Hezbollah die deze militaire actie van Israel uitgelokt hebben.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:50 schreef Meki het volgende:
[..]
207 slachtoffers is veel ? net als AANSLAG MADRID 200 doden
Evident en fideel.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zullen vast kinderen en burgers in liggen
dat wil ik helaas gelovenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:52 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Als ze zouden vermoorden wie ze kunnen, dan zou het aantal slachtoffers ongeveer een miljoen keer hoger liggen, lieverd. Ze houden zich dus 100% in.
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:50 schreef klez het volgende:
[..]
Opzettelijk burgers treffen dat is een sport van moslimextremisten, hezbollah en palestijnse zelfmoordterroristen. De Israelis worden gedwongen tegen dat soort lui op te treden, daarbij vallen helaas ook wel eens onschuldige slachtoffers.
quote:Sinds het begin van de oorlogshandelingen zes dagen geleden is het dodental in Libanon opgelopen tot 176, op 13 na allemaal burgers. Aan Israëlische zijde is het dodental opgelopen tot 24, onder wie 12 burgers.
http://www.nrc.nl/buitenland/article389945.ece
Dehumanizatie wat je hier doet.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:44 schreef klez het volgende:
[..]
Nee. Omdat een mensenleven niet telt voor de extremisten die met steun van Iran en Syrie deze relclubjes vormen.
Dat is nou eenmaal de tactiek van de Hezbollah.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:53 schreef Meki het volgende:
[..]
zeer slechte plek om kinderen te treffen
ze hadden een militaire plek moeten uitkiezen
waarom moeten de burgers hiervan de dupe zijn
ik kan nu zeggen dat ik meer respect heb gehad van Hezbollah maar Hezbollah vermoordt ook kinderen en respect zullen ze nooit krijgen . en Israel zal nooit van me leven respect krijgenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:53 schreef -scorpione- het volgende:
Je doet je best Meki, maar ik heb de afgelopen dagen juist meer respect voor Israel gekregen, en dat is de waarheid, niet dat fabeltje wat jij angstvallig probeert te creeeren.
dacht je maar ook zo over de aanvallen van Israelquote:Op maandag 17 juli 2006 21:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de tactiek van de Hezbollah.
20 tot 30quote:Op maandag 17 juli 2006 21:54 schreef -scorpione- het volgende:
Hoeveel Hezbollah strijders heeft Israel gedood Meki, sinds jij toch de cijferaar bent hier op Fok!?
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:55 schreef Meki het volgende:
[..]
ik kan nu zeggen dat ik meer respect heb gehad van Hezbollah maar Hezbollah vermoordt ook kinderen en respect zullen ze nooit krijgen . en Israel zal nooit van me leven respect krijgen
Respect aan een land die de burgers vermoordt
Dat doet Hezbollah, mijn vriend. Niet ik. Hezbollah heeft geen fuck in Israel te zoeken.quote:
Ik denk dat er meer Hezbollah strijders zijn omgekomen , maar dat Hezbollah het niet wil toegevenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
20 tot 30
en hoeveel burgers blijven erover meneer scorpione
ruim 170 mensen en 30 tot 40 kinderen![]()
Wat bedoel je daamee? Je denkt toch niet dat de verhoudingen qua slachtoffers hetzelfde zouden zijn als de machtsverhoudingen omgekeerd waren?quote:
nee als je kijkt naar de beelden zie je enkel burgersquote:Op maandag 17 juli 2006 21:57 schreef smollie het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer Hezbollah strijders zijn omgekomen , maar dat Hezbollah het niet wil toegeven
Bij die 170 zitten er vast nog wel wat administrateurs van Hezbollah tussen en het gros van die kinderen is waarschijnlijk ook gewoon Hezbollah-jugend. Als je de kracht van het Israelische leger kent is dit dus een schamel aantal en te verwaarlozen op het algemene sterftecijfer in die regio.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:56 schreef Meki het volgende:
[..]
20 tot 30
en hoeveel burgers blijven erover meneer scorpione
ruim 170 mensen en 30 tot 40 kinderen![]()
Ach, ik geef Israel groot gelijk. Uiteindelijk willen de groeperingen als Hezbollah toch geen vrede met Israel. Dus dan maar zo.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:55 schreef Meki het volgende:
[..]
dacht je maar ook zo over de aanvallen van Israel
[edit] niet gaan scheldenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:54 schreef NorthernStar het volgende:
Dehumanizatie wat je hier doet.
En hoe zien guerilla/miltitie strijders er meestal uit Meki????quote:Op maandag 17 juli 2006 21:59 schreef Meki het volgende:
[..]
nee als je kijkt naar de beelden zie je enkel burgers
Beste Meki, er zijn 100de Hezbollah strijders omgekomen de afgelopen dagen. Maar daar horen we niets over, waarom ? Omdat de Hezbollah ledenadministratie is weg geblazen, en hun radiostation, en hun nieuwszender, en hun hoofdkwartier en, en, en, allesquote:Op maandag 17 juli 2006 21:59 schreef Meki het volgende:
[..]
nee als je kijkt naar de beelden zie je enkel burgers
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:00 schreef -scorpione- het volgende:
en het gros van die kinderen is waarschijnlijk ook gewoon Hezbollah-jugend.
met wapensquote:Op maandag 17 juli 2006 22:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En hoe zien guerilla/miltitie strijders er meestal uit Meki????
Tuurlijk, laten we speculatie en jouw vermoedens van een inhumane volksaard vooral inzet van discussie maken.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:58 schreef klez het volgende:
[..]
Wat bedoel je daamee? Je denkt toch niet dat de verhoudingen qua slachtoffers hetzelfde zouden zijn als de machtsverhoudingen omgekeerd waren?
![]()
En verder??quote:
wat een kijk heb jij op een probleem zo keur je automatisch de aanvallen op Libaneze kant gelijk goedquote:Op maandag 17 juli 2006 22:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, ik geef Israel groot gelijk. Uiteindelijk willen de groeperingen als Hezbollah toch geen vrede met Israel. Dus dan maar zo.
Het is wel goed voor de discussie dat hier een aantal mods zitten die allemaal een andere kijk hebben op de zaak. Zolang ze maar niet te veel ingrijpen op basis van hun eigen voorkeuren.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:01 schreef Recovering het volgende:
[..]
[edit] niet gaan schelden
Schande dat jij nog mod bent.
Nou dat vind ik Israelische propoganda en leugenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:01 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Beste Meki, er zijn 100de Hezbollah strijders omgekomen de afgelopen dagen. Maar daar horen we niets over, waarom ? Omdat de Hezbollah ledenadministratie is weg geblazen, en hun radiostation, en hun nieuwszender, en hun hoofdkwartier en, en, en, alles
alleen met wapensquote:Op maandag 17 juli 2006 22:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En verder??
Trouwens heeft daar bijna elke burger een wapen maar dat even terzijde.
Waar basseer je je cijfers op? Er zijn 100de Hezbollah strijders omgekomen. Er zijn alleen al tientalle filmpjes naar buiten gekomen waarop je ziet hoe Hezbollah raketlanceer installatie's opgeblazen worden.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:03 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Wel even blijven kijken naar de feiten. Israël bracht tot nu toe, in dit conflict, nagenoeg 90% onschuldige burgers om, Hezbollah 50% - Hou dat even in het in het achterhoofd als je dit soort uitspraken doet, dat houdt de discussie wat zuiverder.
Hoewel sommige inslagen natuurlijk niet hetzelfde veroorzaken zoals die bommen en raketten van Israel. Beide raketten slaan in op een station of flatgebouw, maar die raketten van de Hezbollah zijn wel van een iets ander kaliber dan die raketten van Israel.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:03 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Tuurlijk, laten we speculatie en jouw vermoedens van een inhumane volksaard vooral inzet van discussie maken.
Wel even blijven kijken naar de feiten. Israël bracht tot nu toe, in dit conflict, nagenoeg 90% onschuldige burgers om, Hezbollah 50% - Hou dat even in het in het achterhoofd als je dit soort uitspraken doet, dat houdt de discussie wat zuiverder.
Waar basseer jij dat op?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:05 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Er zijn 100de Hezbollah strijders omgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |