Het is nog wel denkbaar dat hezbollah kapt, er mee ophoud en dat libanon een land als jordanië wordt. Na een bufferzone zal de druk op de hezbollah kunnen komen en libanon worden herbouwt met geld van de internationale gemeenschap.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet maar die buffer hoeft er toch ook niet voor eeuwig te blijven. Die is bedoeld om voorlopig de strijdende partijen uit elkaar te houden.
Hoe je daar vrede moet krijgen tussen de moslims en israëli 's is een heel andere zaak. Daar weet geen mens een oplossing voor tot het moment dat alle moslims die vrede écht willen![]()
O juist en je denkt dat het dan afgelopen is ? Waar denk je dat men dan zijn aandacht op gaat richten ? Die gaan door omdat ze door gaan willen.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:59 schreef Hells_Angel het volgende:
Door al die teringzooi was ik maar Conflict Middle East op de Amiga gaan zoeken, krijg alleen de Amige Emulator niet aan de praat.
Ik wilde dan namelijk Israel, want die rol speel je, goed dood laten gaan aangezien dat de boosdoener is in het midden oosten.
Al sinds de basisschool houd ik me met deze oorlog bezig en ik kan niet begrijpen dat de wereld dit al zo lang door laat gaan, wat de oplossing is weet ik uiteraard ook niet....
Hoe lang blijft de mensheid toch zo stom bezig...?
Hopelijk gaat Syrie er zich mee bemoeien en volgen de anderen ook totdat Israel eindelijk overpowered wordt.
O ja dat zou me niks verbazen, de * normale * bevolking wil nuks liever als het land zo spoedig mogelijk weer opbouwen. Die willen best vrede. Maar hoe raken ze de hezbollah kwijt ?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:02 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Het is nog wel denkbaar dat hezbollah kapt, er mee ophoud en dat libanon een land als jordanië wordt. Na een bufferzone zal de druk op de hezbollah kunnen komen en libanon worden herbouwt met geld van de internationale gemeenschap.
Lijkt me irritant zeg. Ben je lekker bezig op je Playstation gaat opeens de sirene, moet je binnen een minuut in een schuilkelder zitten en blijkt het helemaal voor niets. Moet je de level weer helemaal overnieuw doenquote:Op maandag 17 juli 2006 17:43 schreef Boomstam het volgende:
18:28 Most recent Haifa sirens apparently a false alarm (Haaretz)
Lijkt me toch een van de mindere problemen daar.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
Lijkt me irritant zeg. Ben je lekker bezig op je Playstation gaat opeens de sirene, moet je binnen een minuut in een schuilkelder zitten en blijkt het helemaal voor niets. Moet je de level weer helemaal overnieuw doen![]()
Het zijn dan ook allemaal totalitaire regimes, SA op kop. We weten wie er zou winnen als er vrije verkiezingen gehouden werden.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
O juist en je denkt dat het dan afgelopen is ? Waar denk je dat men dan zijn aandacht op gaat richten ? Die gaan door omdat ze door gaan willen.
Nogal naief te denken dat het verwoesten van Israël een einde maakt aan de problemen in het midden-oosten![]()
die is nu bezig....quote:Op maandag 17 juli 2006 18:10 schreef NightH4wk het volgende:
Dat VN leger kan mooi dan die groepen in Libanon gaan ontwapenen dan (ook een resolutie over aangenomen tijd terug btw.)
Iig, ben benieuwd naar die speech.
Tsja, je kan dan tenminste nog een schuilkelder in.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
Lijkt me irritant zeg. Ben je lekker bezig op je Playstation gaat opeens de sirene, moet je binnen een minuut in een schuilkelder zitten en blijkt het helemaal voor niets. Moet je de level weer helemaal overnieuw doen![]()
Tja, ze gebruiken nu allemaal dezelfde nietszeggende oorlogsretoriek.quote:
Hahaha, zo lekker makkelijk dit, heerlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:15 schreef Boomstam het volgende:
19:09 Olmert: Lebanese government responsible even if not behind kidnappings (Haaretz)
die heb je vast wel in libanon, kan me niet voorstellen dat er geen playstations zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Tsja, je kan dan tenminste nog een schuilkelder in.
Iets zegt me (en ik kan het natuurlijk mis hebben) dat die er in Libanon helemaal niet zijn.
![]()
Ach ja. Schuikelder of niet de IDF pakt je toch welquote:Op maandag 17 juli 2006 18:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Tsja, je kan dan tenminste nog een schuilkelder in.
Iets zegt me (en ik kan het natuurlijk mis hebben) dat die er in Libanon helemaal niet zijn.
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:22 schreef A_L_N_F het volgende:
mooi zo,
WO3 is begonnen. westerse wereld VS islam.
dat gaat leuk worden
Leuk he, moord en doodslag..quote:
Nee hoor. De enige landen die de Hezbollah steunen zijn Syrie en Iranquote:Op maandag 17 juli 2006 18:22 schreef A_L_N_F het volgende:
mooi zo,
WO3 is begonnen. westerse wereld VS islam.
dat gaat leuk worden
Ja, als de Hezbollah strijders de burgerbevolking als menselijk schild gebruiken wel ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ach ja. Schuikelder of niet de IDF pakt je toch wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |