Beetje mij diagnose pikken , nep dokterquote:Op maandag 17 juli 2006 16:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Astma.
Zo, heb je een antwoord. Tevreden?
Ja ik weet het, maar ik kon het gewoon niet laten. En aangezien het niet ernstig is heeft het voor mensen toch geen zin om kanker of iets dergelijks te roepen.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:42 schreef DarkElf het volgende:
dit topic heeft nu enkel tot gevolg dat mensen gaan gissen en gaan roepen wat je allemaal kan hebben en dat lijkt me toch niet de bedoeling? wordt je misschien alleen maar nerveuzer van dus ik snap dit topic echt niet hoor
Neequote:Op maandag 17 juli 2006 16:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Kunnen ze astma dan zien op een foto??
Vraag het de dokter?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ga eens een avondje googelen zou ik zeggenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Eeeuuh NEE, daar heb ik nare ervaringen mee. Want je bent altijd terminaal namelijk als je via het internet gaat zoeken.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:52 schreef Bep het volgende:
[..]
Ga eens een avondje googelen zou ik zeggen
Ja, en aan het einde van de avond denk je dat je kanker hebt en ga je al je vrienden vast opbellen om afscheid te nemen.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:52 schreef Bep het volgende:
[..]
Ga eens een avondje googelen zou ik zeggen
Wat is dat???quote:
Een schaduw op de röntgenfoto die van alles kan zijnquote:
quote:Uw arts kan u vragen een röntgenfoto van de borstkas te laten maken om andere mogelijke oorzaken van uw ademhalingsproblemen uit te sluiten.
quote:
Heb je die film 'Alien' gezien?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:31 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Nu ben ik toch wel heel benieuwd wat ze gezien hebben op die foto, wat zo complex is dat ze het niet kunnen vertellen over de telefoon, behalve dat het verder niet ernstig was.
Mhehehehe, dadelijk zegt de HA donderdag dat je zwanger bent.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:56 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
![]()
die had een baby alien in ze borst.![]()
en kanker........quote:Op maandag 17 juli 2006 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een schaduw op de röntgenfoto die van alles kan zijn(bijv. vocht, pus etc)
CXR = Chest X-Rayquote:In most patients with uncomplicated asthma, radiographic findings are normal. In patients with more advanced asthma, varying stages of hyperinflation are reflected on CXRs by a flattening of the hemidiaphragm, increased retrosternal airspace, and relatively minor differences in diaphragmatic positions between inspiration and expiration. Other CXR features of bronchial asthma include a mild prominence of the hilar vasculature that results from transient pulmonary hypertension and mucous plugging with or without atelectasis
Ik denk het ook wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Het valt vast reuze mee, 2L0w4Zer0
Niet ernstig zeggen ze altijd.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:31 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
De assistente zei dat het NIET ernstig was, dat een spoedafspraak NIET nodig was en dat er WEL wat aan gedaan kon worden.
Nee hoor, want ik vroeg zelf of het ernstig was omdat zij nogal raadselachtig deed. Toen zei zij nee het is niet ernstig en een spoedafspraak is daarom niet nodig, want ze had al door dat ik wel een beetje zat te stressen.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:13 schreef DemonRage het volgende:
Spoedafspraak is niet nodig. Dat ze het woord spoedafspraak laten vallen is al een hint opzich.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |