Ja, en het is heel wollig en lief. Maar te warm om nu op te liggen.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]het is een milieu- en diervriendelijk gestroopt velletje?
Als hij geen valse zuurpruim was zou ik hem een grote knuffel geven.quote:
ik heb rendieren in mijn achtertuin, en elanden en otters, kom jij een keertje knuffelen?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, er hangt een hele dinges aan over rendierfokdingen in Noorwegen en dat het heel vriendelijk is enzo. Ik knuffel er nu mee, het is zooooo zacht en lief.
euhm.....2 biertjesquote:Op maandag 17 juli 2006 18:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat is er nou heerlijker dan in de tuin liggen met een biertje en een zwembadje![]()
Woon jij zo dicht bij dat Europa gedoe daar???quote:Op maandag 17 juli 2006 18:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb rendieren in mijn achtertuin, en elanden en otters, kom jij een keertje knuffelen?
Met de rendieren en elanden en otters. Niet met jou.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb rendieren in mijn achtertuin, en elanden en otters, kom jij een keertje knuffelen?
dat bedoel ik ook gek ventjequote:Op maandag 17 juli 2006 18:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met de rendieren en elanden en otters. Niet met jou.
Uiteindelijk was het dat niet en is dat van mijn tong het waarschijnlijk ook niet (ff nagezicht) maar ik vind het altijd wel weer frapant dat ze me eerst dat op de mouw speldenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"Wat is er met je oog aan de hand?"
"Mjeh, herpes".
Ik had een keer een haai geaaid in Ijmuiden. Het voelde vies.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook gek ventje
de roggen en haaien kun je ook aaien, vinden ze zelfs fijn
de otters kunnen wel bijten dus daar moet je voorzichtig mee zijn
En roggen voelen heel schuurpapierderig aan.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik had een keer een haai geaaid in Ijmuiden. Het voelde vies.
mijn boodschappenlijstje met zulk weer is heel kortquote:Op maandag 17 juli 2006 18:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet boodschappen gaan doen eigenlijk maar ik vind het veuls te wèrrum om naar de stad te lopen
Dat is met deze dagen idd geen overbodige luxe neequote:Op maandag 17 juli 2006 18:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
In de winter beslissen dat je tijdens je verbouwing een aico laat inbouwen is geen verkeerde keuze geweest.
Meestal denk je daar pas in de zomer aan en vergeet je ze in de winter aan te schaffen. Maar goed je moet ook nog eens bekvechen met de welstandscommisie.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is met deze dagen idd geen overbodige luxe nee
In andere landen is het standaard maar met dat groeiende broeikasgedoe kun je in ook in NL best een airco aanschaffen ja
Of te wel koelen kreng!quote:Op maandag 17 juli 2006 18:34 schreef DennisMoore het volgende:
Hierbij wens ik mijn koelkast veel succes met het zsm koelen van alle zooi die ik er zojuist in kieperde. Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |