ik soms een beetje, maar dat scheer ik gewoon wegquote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef superwella het volgende:
Wat is me afvraag is het volgende: Zijn er andere vrouwen die haar hebben tussen de billen (konthaar) en zo ja wat doen jullie eraan, scheren of lekker laten zitten?????
Hoe kom je daar in hemelsnaam bij? Of gaat dat gewoon op gevoel...quote:Op maandag 17 juli 2006 16:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik scheer het kleine beetje haar dat ik rond mijn anus heb wel weg ja.
Andere vrouwen?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef superwella het volgende:
Wat is me afvraag is het volgende: Zijn er andere vrouwen die haar hebben tussen de billen (konthaar) en zo ja wat doen jullie eraan, scheren of lekker laten zitten?????
Of hij is een verkapte aarshaarfetisjistquote:Op maandag 17 juli 2006 16:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Andere vrouwen?
Jij bent een vent. Zit je vriendin ermee of zit jij ermee dat ze haar op d'r reet heeft?
En wat geeft jou de ingeving dat ik een vent ben??????quote:
eensquote:Op maandag 17 juli 2006 16:39 schreef 911GT2 het volgende:
Ik vind het mooier om als man ook alles netjes bij te scheren, dat geld voor de oksels, borsthaar, en schaamstreek. Di laatste hoeft dan niet kaal, maar kort zeker (maar goed da's misschien een ander topic)
In je profiel:quote:Op maandag 17 juli 2006 16:47 schreef superwella het volgende:
[..]
En wat geeft jou de ingeving dat ik een vent ben??????
ben namelijk geheel vrouwelijk. dus niet te snel met je conculsies.
Malle ik.quote:Geslacht: Man
het staat in je profielquote:Op maandag 17 juli 2006 16:47 schreef superwella het volgende:
[..]
En wat geeft jou de ingeving dat ik een vent ben??????
ben namelijk geheel vrouwelijk. dus niet te snel met je conculsies.
Hetzelfde verhaal met jouw reet dus.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:51 schreef superwella het volgende:
ja en zoals je kan zien is er nou niet bepaald aandacht besteed aan dat profiel he!!!
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:51 schreef superwella het volgende:
ja en zoals je kan zien is er nou niet bepaald aandacht besteed aan dat profiel he!!!
maar om jullie allen gelukkig te stemmen heb ik het al veranderd
Ja inderdaad bij een man mag het best wel netjes bijgewerkt zijn dat heeft zeker mijn voorkeurquote:Op maandag 17 juli 2006 16:39 schreef 911GT2 het volgende:
Ik vind het mooier om als man ook alles netjes bij te scheren, dat geld voor de oksels, borsthaar, en schaamstreek. Di laatste hoeft dan niet kaal, maar kort zeker (maar goed da's misschien een ander topic)
Ja, maar konthaar als in dikke donkere haren of donshaar wat iedereen over zijn hele lijf heeft zitten?quote:
Ik was scheelquote:Op maandag 17 juli 2006 17:02 schreef superwella het volgende:
ga je gang voeg me maar toe maken we dan wel de afspraak![]()
ik scheer het ook hoor en volgens mij is dat helemaal niet iets raars. En al vinden mensen van wel pech voor hun...Tis mijn bips en mijn haar en ik vind het frisser.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:05 schreef superwella het volgende:
stoeteltje dank je wel voor je reactie!!!!
daar kan ik wat mee zit namelijk zelf erg te twijfelen om het te scheren daar en vroeg me dus af of er meer vrouwen met dit "probleem zijn"
Kleine stukjes stront die aan het konthaar in plaats van het toiletpapier zijn blijven hangenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:16 schreef AlohaXa het volgende:
wat zijn tarrels?
Dus dat is niet normaalquote:Op maandag 17 juli 2006 19:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kleine stukjes stront die aan het konthaar in plaats van het toiletpapier zijn blijven hangen.
Als je naakt over straat loopt ja...quote:Op maandag 17 juli 2006 20:05 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik meen het mensen lopen vaak mee met trends of met zogenaamde hygiene zonder dat ze de nadelen van iets weten. Aan het afscheren van haar zijn nadelen verbonden. Ook okselhaar of schaamhaar zou men niet moeten afscheren.
Zeer onverstandig. Heb je south park the movie soms niet gezien?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gewoon een aansteker ervoor als je een fart laat, kan je weer een tijdje mee.
een klein beetje haar? Bij vrouwen heb ik 't nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 17 juli 2006 23:32 schreef Adurothiel het volgende:
Ja daar zit een klein beetje haar (bij de meesten volgens mij), en ja dat gaat eraf, en nee het wordt geen bloedbad.
Lees de reacties van de andere vrouwen hier maar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:40 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
een klein beetje haar? Bij vrouwen heb ik 't nog nooit meegemaakt![]()
En het zal toch niet echt zo zijn dat kerels een scheermes langs hun bilnaad jassen , waar the fuck ben ik nou weer verzeild?![]()
![]()
![]()
Jij epileert je eigen aarshaar? Dan ben je aardig lenig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:13 schreef wonderer het volgende:
Epileren.
Spiegels doen wonderenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij epileert je eigen aarshaar? Dan ben je aardig lenig.
ik welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:53 schreef Roellio het volgende:
Ik heb het overigens bij vrouwen nog nooit in storende hoeveelheden aangetroffen.
Je gaat in gehurkte houding zitten, legt er een spiegel onder op de grond, spert samen met je billen je anale uitgang wijd open en zet er een scheermes tussen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:21 schreef Aurelium het volgende:
ik snap niet hoe je jezelf tussen je reet kan scheren en ik was het niet van plan ook![]()
Kennelijk... Ik heb er zelf geen moeite meequote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:35 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Je gaat in gehurkte houding zitten, legt er een spiegel onder op de grond, spert samen met je billen je anale uitgang wijd open en zet er een scheermes tussen.
Moet alles nou voorgekauwd worden bij FOK!kers?![]()
men, die positie alleen al weiger ik in te gaan zittenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:35 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Je gaat in gehurkte houding zitten, legt er een spiegel onder op de grond, spert samen met je billen je anale uitgang wijd open en zet er een scheermes tussen.
Moet alles nou voorgekauwd worden bij FOK!kers?![]()
Jij bent dat wel eens bij een andere vrouw tegengekomenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:21 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ik welerg storend...
dan ben je bezig en dan zie je zoiets bij een ander...
ik kan me daar wel aan storen
ja???quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:29 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Jij bent dat wel eens bij een andere vrouw tegengekomen![]()
Voel je je dan te vrouwelijk?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:13 schreef Aurelium het volgende:
[..]
men, die positie alleen al weiger ik in te gaan zitten
een hele grote bos konthaar waar de haren langer zijn dan de haren ergens anders...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:49 schreef 911GT2 het volgende:
Nee niks dat vind ik juist mooi
Euh nee dank je dan is het idd meteen over met de pret...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:02 schreef kyraaa het volgende:
[..]
een hele grote bos konthaar waar de haren langer zijn dan de haren ergens anders...
![]()
wtf moet jij met me msn? tuurlijk kloptie nie...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:04 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Euh nee dank je dan is het idd meteen over met de pret...
je msn adres klopt trouwens niet
Ik wilde alleen even uitleggen dat ik het niet negatief bedoelde die post hier net boven. Maar ik snap je wel, maar dan kun je er net zo goed niets neer zettenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:09 schreef kyraaa het volgende:
[..]
wtf moet jij met me msn? tuurlijk kloptie nie...
in mn profiel staat dat ik biseksueel ben, heb ik dalijk 300 mannen die zogenaamd met me willen chatten....
1 voetje op de wasbak..quote:Op maandag 17 juli 2006 16:32 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in hemelsnaam bij? Of gaat dat gewoon op gevoel...Ik vind het bij mannen namelijk ook niet bepaald sexy
![]()
Dat is een goeie omschrijving!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:54 schreef superwella het volgende:
konthaar: niet als ik dikke vieze donkere haren maar net iets meer dan donsjes zeg maar
Kheb t weleens gehad dat t me pas opviel toen ik dr doggystyle nam..blehh dat doet je geilheid ook geen goedsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:21 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ik welerg storend...
dan ben je bezig en dan zie je zoiets bij een ander...
ik kan me daar wel aan storen
Ook meegemaakt inderdaadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:04 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
Kheb t weleens gehad dat t me pas opviel toen ik dr doggystyle nam..blehh dat doet je geilheid ook geen goeds![]()
idd...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ook meegemaakt inderdaadNiet lang daarna was het ook uit
![]()
Een beetje dons![]()
ZWARTE VACHT TUSSEN AARS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik niet... hij misschienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:36 schreef Luiaerdt het volgende:
van apen word je wel opgewonden?
Wie niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:36 schreef Luiaerdt het volgende:
van apen word je wel opgewonden?
Zelfs borst/tepel haarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:46 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Wie niet?![]()
ONTOPIC: Ik ben nog geen vrouwen tegengekomen met kont/aarshaar, en als dat wel zou zijn geweest ga ik ernstig twijfelen aan het geslacht van het suject.
Maar dat zie je alleen als je er met je tong neus op zit.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:55 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zelfs borst/tepel haar
]
http://fileserver2.jpghos(...)be12f2a2cd3864d6.jpg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |