ik soms een beetje, maar dat scheer ik gewoon wegquote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef superwella het volgende:
Wat is me afvraag is het volgende: Zijn er andere vrouwen die haar hebben tussen de billen (konthaar) en zo ja wat doen jullie eraan, scheren of lekker laten zitten?????
Hoe kom je daar in hemelsnaam bij? Of gaat dat gewoon op gevoel...quote:Op maandag 17 juli 2006 16:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik scheer het kleine beetje haar dat ik rond mijn anus heb wel weg ja.
Andere vrouwen?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef superwella het volgende:
Wat is me afvraag is het volgende: Zijn er andere vrouwen die haar hebben tussen de billen (konthaar) en zo ja wat doen jullie eraan, scheren of lekker laten zitten?????
Of hij is een verkapte aarshaarfetisjistquote:Op maandag 17 juli 2006 16:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Andere vrouwen?
Jij bent een vent. Zit je vriendin ermee of zit jij ermee dat ze haar op d'r reet heeft?
En wat geeft jou de ingeving dat ik een vent ben??????quote:
eensquote:Op maandag 17 juli 2006 16:39 schreef 911GT2 het volgende:
Ik vind het mooier om als man ook alles netjes bij te scheren, dat geld voor de oksels, borsthaar, en schaamstreek. Di laatste hoeft dan niet kaal, maar kort zeker (maar goed da's misschien een ander topic)
In je profiel:quote:Op maandag 17 juli 2006 16:47 schreef superwella het volgende:
[..]
En wat geeft jou de ingeving dat ik een vent ben??????
ben namelijk geheel vrouwelijk. dus niet te snel met je conculsies.
Malle ik.quote:Geslacht: Man
het staat in je profielquote:Op maandag 17 juli 2006 16:47 schreef superwella het volgende:
[..]
En wat geeft jou de ingeving dat ik een vent ben??????
ben namelijk geheel vrouwelijk. dus niet te snel met je conculsies.
Hetzelfde verhaal met jouw reet dus.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:51 schreef superwella het volgende:
ja en zoals je kan zien is er nou niet bepaald aandacht besteed aan dat profiel he!!!
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:51 schreef superwella het volgende:
ja en zoals je kan zien is er nou niet bepaald aandacht besteed aan dat profiel he!!!
maar om jullie allen gelukkig te stemmen heb ik het al veranderd
Ja inderdaad bij een man mag het best wel netjes bijgewerkt zijn dat heeft zeker mijn voorkeurquote:Op maandag 17 juli 2006 16:39 schreef 911GT2 het volgende:
Ik vind het mooier om als man ook alles netjes bij te scheren, dat geld voor de oksels, borsthaar, en schaamstreek. Di laatste hoeft dan niet kaal, maar kort zeker (maar goed da's misschien een ander topic)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |