hebben ze in duitsland ook een soort van fok?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beetje minderwaardigheids complex?
Nou niet bepaald neequote:Op maandag 17 juli 2006 23:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beetje minderwaardigheids complex?
gekoeld?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef JDude het volgende:
In Frankrijk langs de snelweg hebben ze het begrepen... ¤0,70 voor 1,5 liter.
Nog altijd vele malen duurder dan kraanwater (wat daar overigens niet te zuipen is), maar in elk geval hebben ze er daar begrip voor dat je in een bestelbus zonder airco best hard uitdroogt.
quote:Het personeel van de Nederlandse Spoorwegen krijgt extra water tijdens hun werk. Aangezien ze geen grote hoeveelheden water mee kunnen nemen heeft de directie besloten dat ze op vijftig stations gratis water kunnen krijgen. Deze maatregel zal van kracht blijven zolang de periode met hoge temperaturen aanhoudt.
waar zou ik dit moeten lezen?quote:
nou meid, ik heb noch de tijd noch de zin om dit ganse forum af te struinen op zoek naar jouw ongetwijfeld zeer boeiende levensverhaalquote:
preciesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:40 schreef JDude het volgende:
Ik was vandaag bij de AH to Go... maar daar heb je gewoon 1,5 liter voor 75 cent hoor.
Oké, véél duurder dan kraanwater. Maar iedereen huilt hier over die kleine dure rotflesjes. Ja, díe zijn duur, omdat je ze uit de koeling pakt.
Mij interesseert het geen donder of dat water 7 graden of kamertemperatuur is, 't is geen bier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |