Dus daar hebben ze nog nooit een dubbeldekker gezien?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:36 schreef CasB het volgende:
Tussen Zwolle en Groningen rijden nooit dubbeldekkers, tenminste, als intercity niet
Na een paar weken een brief binnengekregen waar in stond dat ik me geld niet zou krijgenquote:NS Klantenservice
Antwoordnummer 9033
3500 ZA Utrecht
Betreft: Verkeerde kaartjes ontvangen
‘s-Gravenhage, 18 juni 2006
Geachte heer/mevrouw,
Omdat ik elke werkdag van ’s-Gravenhage naar Vlaardingen Centraal moet reizen met de trein, koop ik meerdere retourtjes tegelijk zonder datum, zodat ik dan alleen hoef te stempelen en dan de trein in kan gaan. Zo heb ik vorige week ook mijn kaartjes gekocht, maar dit keer stond er een datum op. Dit is mij niet opgevallen totdat ik in de trein werd gecontroleerd. Gelukkig was de conducteur coulant en liet hij mij doorreizen omdat ik aannemelijk kon maken dat ik niet aan het frauderen was doordat ik nog 2 retourtjes bij mij had. Hij adviseerde mij om een brief naar de klantenservice te sturen met daarin het verzoek het geld van de 3 retourtjes te retourneren. Ik heb dinsdag namelijk 4 retourtjes gekocht, en daarvan kon ik er 1 gebruiken. Mijn rekeningnummer is 8947071
Ik hoop dat ik u met het vorenstaande voldoende heb geïnformeerd.
Hoogachtend,
heeeeeeeel sporadisch wel, maar is te verwaarlozen. Ik dacht ooit gehoord te hebben dat ze 6-baks IRM gingen inzetten tussen Zwolle en Groningen maar ik heb ze nog niet echt vaak gezien daar.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:36 schreef CasB het volgende:
Tussen Zwolle en Groningen rijden nooit dubbeldekkers, tenminste, als intercity niet
Dan heeft in Zeeland wonen toch een voordeel. Elke intercity van en naar Vlissingen is zo'n IRMquote:Op maandag 17 juli 2006 13:40 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
heeeeeeeel sporadisch wel, maar is te verwaarlozen. Ik dacht ooit gehoord te hebben dat ze 6-baks IRM gingen inzetten tussen Zwolle en Groningen maar ik heb ze nog niet echt vaak gezien daar.
* MonoSynth doet één stap naar buiten en kijkt naar linksquote:Op maandag 17 juli 2006 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dus daar hebben ze nog nooit een dubbeldekker gezien?
Dat is ook het eindpunt van de sneltrein Roosendaal -Zwolle, ei.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
* MonoSynth doet één stap naar buiten en kijkt naar links
Hier in Zwolle wel hoor
Totdat je bagage mee moet nemenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan heeft in Zeeland wonen toch een voordeel. Elke intercity van en naar Vlissingen is zo'n IRM![]()
en de stoptrein amersfoort-zwollequote:Op maandag 17 juli 2006 13:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is ook het eindpunt van de sneltrein Roosendaal -Zwolle, ei.
Als stoptrein heb ik 3 weken geleden ofzo voor het eerst in m'n leven een dubbeldekker ten noorden van Zwolle gesignaleerdquote:Op maandag 17 juli 2006 13:40 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
heeeeeeeel sporadisch wel, maar is te verwaarlozen. Ik dacht ooit gehoord te hebben dat ze 6-baks IRM gingen inzetten tussen Zwolle en Groningen maar ik heb ze nog niet echt vaak gezien daar.
WAUW hebben ze weer een antwoordnummer? Oh lieflijke klachtenspamquote:NS Klantenservice
Antwoordnummer 9033
3500 ZA Utrecht
Op vrijdagmiddag niet in elk gevalquote:Op maandag 17 juli 2006 13:49 schreef MCH het volgende:
De stoptrein van 57 of 58 wil nog wel eens een Dubbeldekker zijn.
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:51 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Nee, een DD-AR, maar dat is ook een dubbeldekker
De sneltrein Zwolle-Nijmegen stopt vaker dan de stoptrein Zwolle-Groningen, dus de term 'stoptrein' is een beetje overtrokken op dat traject....quote:Op maandag 17 juli 2006 13:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah die zag ik tussen Zwolle en Groningen dus ook als stoptrein laatst.
In de Randstad is IRM als stoptrein wel vaker gebruikelijkquote:
Of de stoptrein-die-niet-op-tussengelegen-stations-stopt (Amersfoort - Utrecht).quote:Op maandag 17 juli 2006 13:53 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Alhoewel Intercity-die-op-alle-tussengelegen-stations-stopt ook niet echt wat is
ssstquote:Op maandag 17 juli 2006 13:56 schreef BaggerUser het volgende:
broeder druk aan het werk zie ik wel weer
Ik vind de trein juist lekker zitten op die "leren?" banken.. ik heb juist een hekel aan die dubbeldekkersquote:Op maandag 17 juli 2006 13:28 schreef PLAE@ het volgende:
Ik erger me dood aan de NS. Altijd maar te weinig treinstellen en nooit eens fatsoenlijke dubbeldekkers inzetten tussen Groningen en Zwolle.
Is dat ding niet vanaf Nijmegen of Den Bosch ofzo een stoptrein?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het zal wel niet vaak voorkomen maar toch: stel je moet van Zwolle naar Roosendaal. Denk je ha, lekker een intercity, zonder over te stappen. Tot je merkt dat ie stopt in Tilburg-west, Tilburg-Reeshof, Gilze Rijen, Elst en Wijchen...Volgens mij kun je dan nog beter 3 overstappen en via Utrecht reizen.
Volgens mij issie er inmiddels. De trein van 57 (Stoptrein Zwolle) is in de middag vaak zo'n IRM.quote:heeeeeeeel sporadisch wel, maar is te verwaarlozen. Ik dacht ooit gehoord te hebben dat ze 6-baks IRM gingen inzetten tussen Zwolle en Groningen maar ik heb ze nog niet echt vaak gezien daar..
Officieel van Tilburg-centraal geloof ik .quote:Op maandag 17 juli 2006 14:00 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Is dat ding niet vanaf Nijmegen of Den Bosch ofzo een stoptrein?
Tilburg stoptrein en na deventer altijdquote:Op maandag 17 juli 2006 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Officieel van Tilburg-centraal geloof ik .
Het is ook een sneltreinquote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het zal wel niet vaak voorkomen maar toch: stel je moet van Zwolle naar Roosendaal. Denk je ha, lekker een intercity, zonder over te stappen. Tot je merkt dat ie stopt in Tilburg-west, Tilburg-Reeshof, Gilze Rijen, Elst en Wijchen...Volgens mij kun je dan nog beter 3 overstappen en via Utrecht reizen.
Ben je al gewend aan de filequote:Op maandag 17 juli 2006 14:20 schreef descendent1 het volgende:
De NS; wat ben ik blij dat ik daar voorlopig grotendeels vanaf ben!![]()
Nee joh; ik heb geen auto; ik heb vakantie!quote:
Dat is dus klote als de airco het niet doet in een volle treinquote:Op maandag 24 juli 2006 16:15 schreef JDude het volgende:
Groningen, wees gerust.
Binnenkort gaan alle Koplopers in de revisie en dan krijgen ze dezelfde "onovertroffen" aircosystemen als het IC-materieel dat tussen Maastricht en Haarlem rijdt. En dus ook de dichte ramen, de gele stoelen etc.
Laten ze 4023 wel heel?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:15 schreef JDude het volgende:
Groningen, wees gerust.
Binnenkort gaan alle Koplopers in de revisie en dan krijgen ze dezelfde "onovertroffen" aircosystemen als het IC-materieel dat tussen Maastricht en Haarlem rijdt. En dus ook de dichte ramen, de gele stoelen etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |