Dus daar hebben ze nog nooit een dubbeldekker gezien?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:36 schreef CasB het volgende:
Tussen Zwolle en Groningen rijden nooit dubbeldekkers, tenminste, als intercity niet
Na een paar weken een brief binnengekregen waar in stond dat ik me geld niet zou krijgenquote:NS Klantenservice
Antwoordnummer 9033
3500 ZA Utrecht
Betreft: Verkeerde kaartjes ontvangen
‘s-Gravenhage, 18 juni 2006
Geachte heer/mevrouw,
Omdat ik elke werkdag van ’s-Gravenhage naar Vlaardingen Centraal moet reizen met de trein, koop ik meerdere retourtjes tegelijk zonder datum, zodat ik dan alleen hoef te stempelen en dan de trein in kan gaan. Zo heb ik vorige week ook mijn kaartjes gekocht, maar dit keer stond er een datum op. Dit is mij niet opgevallen totdat ik in de trein werd gecontroleerd. Gelukkig was de conducteur coulant en liet hij mij doorreizen omdat ik aannemelijk kon maken dat ik niet aan het frauderen was doordat ik nog 2 retourtjes bij mij had. Hij adviseerde mij om een brief naar de klantenservice te sturen met daarin het verzoek het geld van de 3 retourtjes te retourneren. Ik heb dinsdag namelijk 4 retourtjes gekocht, en daarvan kon ik er 1 gebruiken. Mijn rekeningnummer is 8947071
Ik hoop dat ik u met het vorenstaande voldoende heb geïnformeerd.
Hoogachtend,
heeeeeeeel sporadisch wel, maar is te verwaarlozen. Ik dacht ooit gehoord te hebben dat ze 6-baks IRM gingen inzetten tussen Zwolle en Groningen maar ik heb ze nog niet echt vaak gezien daar.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:36 schreef CasB het volgende:
Tussen Zwolle en Groningen rijden nooit dubbeldekkers, tenminste, als intercity niet
Dan heeft in Zeeland wonen toch een voordeel. Elke intercity van en naar Vlissingen is zo'n IRMquote:Op maandag 17 juli 2006 13:40 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
heeeeeeeel sporadisch wel, maar is te verwaarlozen. Ik dacht ooit gehoord te hebben dat ze 6-baks IRM gingen inzetten tussen Zwolle en Groningen maar ik heb ze nog niet echt vaak gezien daar.
* MonoSynth doet één stap naar buiten en kijkt naar linksquote:Op maandag 17 juli 2006 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dus daar hebben ze nog nooit een dubbeldekker gezien?
Dat is ook het eindpunt van de sneltrein Roosendaal -Zwolle, ei.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
* MonoSynth doet één stap naar buiten en kijkt naar links
Hier in Zwolle wel hoor
Totdat je bagage mee moet nemenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan heeft in Zeeland wonen toch een voordeel. Elke intercity van en naar Vlissingen is zo'n IRM![]()
en de stoptrein amersfoort-zwollequote:Op maandag 17 juli 2006 13:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is ook het eindpunt van de sneltrein Roosendaal -Zwolle, ei.
Als stoptrein heb ik 3 weken geleden ofzo voor het eerst in m'n leven een dubbeldekker ten noorden van Zwolle gesignaleerdquote:Op maandag 17 juli 2006 13:40 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
heeeeeeeel sporadisch wel, maar is te verwaarlozen. Ik dacht ooit gehoord te hebben dat ze 6-baks IRM gingen inzetten tussen Zwolle en Groningen maar ik heb ze nog niet echt vaak gezien daar.
WAUW hebben ze weer een antwoordnummer? Oh lieflijke klachtenspamquote:NS Klantenservice
Antwoordnummer 9033
3500 ZA Utrecht
Op vrijdagmiddag niet in elk gevalquote:Op maandag 17 juli 2006 13:49 schreef MCH het volgende:
De stoptrein van 57 of 58 wil nog wel eens een Dubbeldekker zijn.
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:51 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Nee, een DD-AR, maar dat is ook een dubbeldekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |