op welke zin doel je?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:08 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het een en ander niet.
![]()
Overigens vertolkt Frankrijk hiermee alleen het officiële standpunt van de hele EU (Solana is ook al op bezoek geweest in Beiroet, trouwens). En steun betuigen aan de Libanese regering is dus niet steun betuigen aan de Hezbollah, mocht je dat niet weten.
Lijkt me logisch hè? Namens de EU. De gehele EU dus.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:08 schreef Clourhide het volgende:
(Solana is ook al op bezoek geweest in Beiroet, trouwens).
Frankrijk loopt wel in de pas van G8 en EU, maar je merkt dat het tegen israel neigt.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:08 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het een en ander niet.
![]()
Overigens vertolkt Frankrijk hiermee alleen het officiële standpunt van de hele EU (Solana is ook al op bezoek geweest in Beiroet, trouwens). En steun betuigen aan de Libanese regering is dus niet steun betuigen aan de Hezbollah, mocht je dat niet weten.
het begint met die fijne baardmannen wel een beetje op levend stratego te lijken.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:10 schreef venomsnake het volgende:
(Haaretz) IDF checking Al-Aqsa claim that it abducted Border Policeman in West Bank
Ze verneuken zo echt alleen maar hun eigen kansen. Israël zal steeds harder terugslaan.,..quote:Op maandag 17 juli 2006 16:10 schreef venomsnake het volgende:
(Haaretz) IDF checking Al-Aqsa claim that it abducted Border Policeman in West Bank
Je reactie in zijn geheel eerder. Wat Saddam met Libanon te maken heeft ontgaat me volledig.quote:
ik had het over de franse belangen.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:14 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Je reactie in zijn geheel eerder. Wat Saddam met Libanon te maken heeft ontgaat me volledig.
Ten eerste israel zal heus villepen niet bestoken met strijkersquote:Op maandag 17 juli 2006 16:10 schreef Clourhide het volgende:
[..]
So what? Alles in de politiek is eigenbelang. Maar het was in dit geval wel in het voordeel van Israël.
Was vroeger Frans mandaatgebied, lees ik hier. Dus is het toch wel logisch. België steunt Kongo ook nog altijd, en als Suriname in een oorlog verwikkeld zou raken zou Nederland er zich misschien diplomatiek ook wel mee gaan bemoeien, denk je niet?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:11 schreef Recovering het volgende:
[..]
Lijkt me logisch hè? Namens de EU. De gehele EU dus.
Wat die janlul van een De Villepin daar nou weer moet?
Gewoon interessant doen, net of ze nog een wereldmacht zijn, de schijtbakken.
Ik weet wel dat Frankrijk redelijk anti-USA is en dus ook anti-Israël in onderhandelingen. Maar Libanon staat daar volgens mij zo goed als los van, dat is een helemaal andere kwestie.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:15 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Ten eerste israel zal heus villepen niet bestoken met strijkers![]()
en ten 2de, het is wel bekent dat israel en frankrijk niet de beste vrienden zijn.
Israel zal ook niet vergeten dat frankrijk met name chirac arafat steunde tijdens vredesonderhandelingen tussen barak en arafat. iets waar bill clinton al midden in zat.
dus doe nou niet of frankrijk en israel elkaar goed liggen
B en NL zouden zich daar inderdaad mee bemoeien.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:15 schreef Clourhide het volgende:
Was vroeger Frans mandaatgebied, lees ik hier. Dus is het toch wel logisch. België steunt Kongo ook nog altijd, en als Suriname in een oorlog verwikkeld zou raken zou Nederland er zich misschien diplomatiek ook wel mee gaan bemoeien, denk je niet?
terwijl ze eerder de boel verkloten. zoals vaker gebeurd isquote:Op maandag 17 juli 2006 16:18 schreef Recovering het volgende:
[..]
Ben NL zouden zich daar inderdaad mee bemoeien.
In dit geval is Solana namens de EU in Beiroet, dus het bezoek van De Villepin is overbodig.
Typisch Franse irritante eigengereidheid. Interessant doen.
waarom komt frankrijk nu pas en heeft het stilzwijgend toegezien hoe het zuiden van hun ex-mandaat gebied door terroristen werd overgenomen?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:15 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Was vroeger Frans mandaatgebied, lees ik hier. Dus is het toch wel logisch. België steunt Kongo ook nog altijd, en als Suriname in een oorlog verwikkeld zou raken zou Nederland er zich misschien diplomatiek ook wel mee gaan bemoeien, denk je niet?
So truequote:Op maandag 17 juli 2006 16:20 schreef Glasnosteraar het volgende:
Big Pharaoh
Worthy Corpse Worthless Corpse
The Arab media and the Arab street are so so upset at tragic death of Lebanese civilians. Yet yesterday, a suicide bomber slowly made his way into a cafe full of Iraqi civilians and blew himself up. 24 were killed. A few hours ago, gunmen attacked a market and killed 41 Iraqi civilians. What happens in Lebanon in 5 days happen in Iraq in half an hour.
No outrage from the Arab media. No anger from the Arab street.
Why why?
Because the killer is a fellow Muslim…and not an Israeli.
http://www.bigpharaoh.com(...)se-worthless-corpse/
Is niet overbodig. Europese landen kunnen ook nog steeds onafhankelijk van de EU opereren en bv. extra steun geven, meer doen dan wat de EU besluit te doen.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:18 schreef Recovering het volgende:
[..]
B en NL zouden zich daar inderdaad mee bemoeien.
In dit geval is Solana namens de EU in Beiroet, dus het bezoek van De Villepin is overbodig.
Typisch Franse irritante eigengereidheid. Interessant doen.
Precies, en DAAROM heb ik ook geen zin om uitvoerig in te gaan op mensen zoals Meki. Die Jodenhaat maakt dat ik de Joden alleen maar meer steun.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:20 schreef Glasnosteraar het volgende:
Big Pharaoh
Worthy Corpse Worthless Corpse
The Arab media and the Arab street are so so upset at tragic death of Lebanese civilians. Yet yesterday, a suicide bomber slowly made his way into a cafe full of Iraqi civilians and blew himself up. 24 were killed. A few hours ago, gunmen attacked a market and killed 41 Iraqi civilians. What happens in Lebanon in 5 days happen in Iraq in half an hour.
No outrage from the Arab media. No anger from the Arab street.
Why why?
Because the killer is a fellow Muslim…and not an Israeli.
http://www.bigpharaoh.com(...)se-worthless-corpse/
Die terroristen zitten er al decennia lang. Beetje flauw om de zwarte piet louter en alleen naar Frankrijk door te spelen.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom komt frankrijk nu pas en heeft het stilzwijgend toegezien hoe het zuiden van hun ex-mandaat gebied door terroristen werd overgenomen?
wat is dat idd?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:23 schreef Hallulama het volgende:
Wat is dit dan? Een hoax?
Bush & Blair Raw & Uncut
Yo Blairquote:Op maandag 17 juli 2006 16:23 schreef Hallulama het volgende:
Wat is dit dan? Een hoax?
Bush & Blair Raw & Uncut
ik bedoel dat ik het hypocriet vind om op basis van je ex-mandaat nu ineens wel "steun te komen betuigen"quote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Die terroristen zitten er al decennia lang. Beetje flauw om de zwarte piet louter en alleen naar Frankrijk door te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |