best knap om daar een straaljager in te zien.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:07 schreef Hallulama het volgende:
Hier een filmpje van een ding dat naar beneden valt boven Libanon:
http://players.mediazone.(...)2127/2127_static.asx
(volgens mij is het gewoon een UFO)
You are indeed right.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:07 schreef Hallulama het volgende:
Hier een filmpje van een ding dat naar beneden valt boven Libanon:
http://players.mediazone.(...)2127/2127_static.asx
(volgens mij is het gewoon een UFO)
Thanks.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:09 schreef _The_General_ het volgende:
http://www.nasa.gov/55644main_NASATV_Windows.asx
ik heb ze ook liever op de koffie dan Chirac of Ahmedinejad...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:52 schreef Hallulama het volgende:
Mideast crisis drives Bush to colorful language
Ze zijn eigenlijk best aardig, Bush en Blair, als ze normaal praten
Het zou mij niet uitmaken wie er op de koffie komt, als ze zelf de koffie maar meenemen en me verder niet aan m'n kop zeiken. Hoewel, Bush & Blair zijn tenminste te verstaan, maar da's ook alles wat mijn voorkeur in deze bepaalt.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:21 schreef klez het volgende:
ik heb ze ook liever op de koffie dan Chirac of Ahmedinejad...![]()
Volgens mij ben jij de Israëlische kloon van Meki.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:25 schreef -IksRee- het volgende:
Go Israel, go Israel.
Is er geen Yell en Cheerleader-team?
En een Burqa-cheerleader team voor de andere kant natuurlijk
Geregistreerd op: zondag 22 mei 2005 @ 02:26quote:Op maandag 17 juli 2006 15:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de Israëlische kloon van Meki.![]()
Ik was ook bloed serieus....quote:Op maandag 17 juli 2006 15:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik kan het je niet kwalijk nemen, je bent nog nieuw![]()
mooiquote:Op maandag 17 juli 2006 14:52 schreef bbfakir het volgende:
Israelische grondtroepen trekken nu Libanon binnen
Ik dacht ook al, ik ga er maar niet op in.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:35 schreef Refragmental het volgende:
Ik kan het je niet kwalijk nemen, je bent nog nieuw![]()
omdat ze die inmiddels al hebben afgeschoten?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:37 schreef Boomstam het volgende:
1/3de lange afstand (45km) raketten hezbollah vernietigd
dat weet ik niet hoor was er niet bij, ik vertaal alleen wat ik lasquote:Op maandag 17 juli 2006 15:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
omdat ze die inmiddels al hebben afgeschoten?
Mwa, ik erger me niet zo snel aan mensen die gelijk hebben.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:41 schreef Boomstam het volgende:
wie ergert zich nog meer aan chirac in dit conflict?
FRANCE’S CHIRAC CALLS ISRAEL OFFENSIVE "ABERRANT" (afwijkend, bizar, verkeerd)
Hey, da's toevallig! Dat vond ik ook van die kernproeven op Mururoa.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:41 schreef Boomstam het volgende:
"ABERRANT"
Ahh, een doemdenkerquote:Op maandag 17 juli 2006 15:42 schreef Ixnay het volgende:
Het enige wat belangrijk is voor de wereld is wat Iran gaat doen.
Die beschikken over genoeg wapens waarmee heel Israël met gemak van de kaart geveegd kan worden.
En die leiders zijn gek genoeg om het in te zetten.
Er had veel eerder ingegrepen moeten worden voordat Iran deze macht kon krijgen over de rest van de wereld.
Nu is het te laat, als Israël Syrië aanvalt, gaat Iran zich er zeer zeker mee bemoeien, en een Derde Wereldoorlog zal het gevolg daarvan zijn.
Mwach...quote:Op maandag 17 juli 2006 15:42 schreef Ixnay het volgende:
Die beschikken over genoeg wapens waarmee heel Israël met gemak van de kaart geveegd kan worden.
Er had veel eerder ingegrepen moeten worden voordat Iran deze macht kon krijgen over de rest van de wereld.
Nu is het te laat, als Israël Syrië aanvalt, gaat Iran zich er zeer zeker mee bemoeien, en een Derde Wereldoorlog zal het gevolg daarvan zijn.
Lijkt me niet verstanding. Het Russische leger kent geen training in het omgaan met vluchtelingen, humanitaire crisis ed.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:43 schreef Hallulama het volgende:
Rusland wil troepen sturen als er een VN mandaat komt.
iran kan zijn kont nog niet schoon vegen laat staan israel van de kaartquote:Op maandag 17 juli 2006 15:42 schreef Ixnay het volgende:
Als het 'te gek' wordt gaat Israel nuken hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:42 schreef Ixnay het volgende:
Israel laat zich niet van de kaart vegen. First stop: Teheran. Second stop: de reactor.quote:En die leiders zijn gek genoeg om het in te zetten.
welke landen wel dan.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:44 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstanding. Het Russische leger kent geen training in het omgaan met vluchtelingen, humanitaire crisis ed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |