Tja, je zou als EU ook gewoon 1 beleid/lijn kunnen volgen. Maar nee hoor, Frankrijk steekt daar wel even een stokje voor. De wereldmacht.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:23 schreef Clourhide het volgende:
Is niet overbodig. Europese landen kunnen ook nog steeds onafhankelijk van de EU opereren en bv. extra steun geven, meer doen dan wat de EU besluit te doen.
Fransen zijn laffe honden. Als het 'feestje' afgelopen is rukken ze met groot materieel uit.quote:Verder denk ik dat het hier eerder gaat om vooroordelen over de Fransen in deze discussie dan over iets anders.![]()
Yo Blair...quote:Op maandag 17 juli 2006 16:23 schreef Hallulama het volgende:
Wat is dit dan? Een hoax?
Bush & Blair Raw & Uncut
Waarom is dat hypocriet? Een jaar geleden na de aanslag op Hariri deden ze het, nu doen ze het ook.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik het hypocriet vind om op basis van je ex-mandaat nu ineens wel "steun te komen betuigen"
dat is ook wel zoquote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Die terroristen zitten er al decennia lang. Beetje flauw om de zwarte piet louter en alleen naar Frankrijk door te spelen.
Net zo hypocriet als Merkel die gisteren op de tv zei dat de Libanese regering hun volledige steun had?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik het hypocriet vind om op basis van je ex-mandaat nu ineens wel "steun te komen betuigen"
't Is gewoon hetzelfde beleid. Ik zie geen verschil tussen wat Frankrijk zegt en doet en wat de EU zegt en doet. Blair laat ik nu om goede redenen buiten beschouwing, maar die zouden ze best ook gewoon uit de EU kieperen, waarschijnlijk vinden zijn kiezers dat ook gewoon top.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:27 schreef Recovering het volgende:
[..]
Tja, je zou als EU ook gewoon 1 beleid/lijn kunnen volgen. Maar nee hoor, Frankrijk steekt daar wel even een stokje voor. De wereldmacht.
wat is Al-Aqsa behalve dan een tempel naast de rotskoepel?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:32 schreef Type-R het volgende:
ynet: Al-Aqsa publishes announcement naming officer allegedly kidnapped; IDF: Name not recognized, but claims being investigated
Militaire tak van de Fatahquote:Op maandag 17 juli 2006 16:34 schreef Boomstam het volgende:
[..]
wat is Al-Aqsa behalve dan een tempel naast de rotskoepel?
http://en.wikipedia.org/wiki/Al-Aqsa_Martyrs'_Brigadesquote:Op maandag 17 juli 2006 16:34 schreef Boomstam het volgende:
[..]
wat is Al-Aqsa behalve dan een tempel naast de rotskoepel?
quote:The al-Aqsa Martyrs' Brigades (Arabic: ????? ????? ??????) are a Palestinian terrorist group closely linked to the Fatah political party and one of the most active forces in the al-Aqsa Intifada.
De man heeft natuurlijk wel gelijk. Syrië loopt te etteren op het grondgebied van een ander land.quote:
Dan wordt het hoog tijd dat Isreal Syrie aanvalt ipv dat ze de infrastructuur van Libanon platgooien vind je niet?...quote:Op maandag 17 juli 2006 16:38 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De man heeft natuurlijk wel gelijk. Syrië loopt te etteren op het grondgebied van een ander land.
De aanvallen komen helaas vanaf het grondgebied van Libanon.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat Isreal Syrie aanvalt ipv dat ze de infrastructuur van Libanon platgooien vind je niet...
Juist, idem dito. Als ik er zo even fris tegenaan kijk, zonder veel reacties gelezen te hebben, kan ik niet anders concluderen dat de Israeliërs ongelovelijk stom bezig zijn, en in feite het vuile werk voor de Nasrallahs en Amehuppeldepups doen; De verwoesting, of in ieder geval zware beschadiging, van één van die zeldzame plekjes in het Midden Oosten dat het ook zonder oliebronnen goed doet en daadwerkelijk deel leek uit te maken van de 21e eeuw.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Precies, en DAAROM heb ik ook geen zin om uitvoerig in te gaan op mensen zoals Meki. Die Jodenhaat maakt dat ik de Joden alleen maar meer steun.
Waar is de rest? Volgens dat verhaal van die SKY dude is er veel meer gezegd, is dat niet opgenomen?quote:
quote:
tnx en tnxquote:Op maandag 17 juli 2006 16:36 schreef Type-R het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Al-Aqsa_Martyrs'_Brigades
[..]
Al die hoge Europeanen in Beirut is voor het grootste deel gewoon voor de pr. Hoe dingen verkocht worden aan het publiek is meestal anders dan wat er achter de schermen besloten wordt.quote:At the Group of Eight meeting in St. Petersburg, key European allies joined the U.S. in beating back a Russian attempt to have the G-8 formally lay the blame on Israel for its assault of Lebanon.
true, maar als je Hizbollah wilt uitroeien zal je het bij de bron moeten aanpakken, dus zal je Syrie aan moeten vallen imo anders heeft het geen zin. je helpt alleen een land naar de kloten (libanon) en als dit conflict is afgelopen wordt hizbollah weer keurig bevoorraad uit Syrie en ben je dus geen hol opgeschoten, behalve het buurland nog minder stabiel is.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:40 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De aanvallen komen helaas vanaf het grondgebied van Libanon.
Nou, dit is Israel's kans.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:35 schreef Boomstam het volgende:
17:34 French President Jacques Chirac arrives in Beirut (AFP)
hij ook al![]()
Trotse, naieve mensen zijn het, erg aandoenlijk allemaal.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:12 schreef zoalshetis het volgende:
het begint met die fijne baardmannen wel een beetje op levend stratego te lijken.
de tekst is net veranderdquote:Op maandag 17 juli 2006 16:45 schreef -skippybal- het volgende:
Die Chirac wil ook even snel punten scoren hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |