wij hebben het vermoeden dat onze kat 2 jaar geleden een herseninfarct heeft gehad. We vonden hem toen op zolder, liggend in zijn eigen urine. Voor zover ik weet was hij niet verlamd op dat moment. Hij is toen een aantal dagen bij de dierenarts gebleven.
Volgens mij is hij nooit helemaal hersteld. Hij is sinds die gebeurtenis broodmager, en heeft de neiging te weinig te drinken. Hij is ook behoorlijk wazig, heeft een traag reactievermogen, en is erg sloom. Maar als hij een andere kat in de tuin ziet, draait hij werkelijk helemaal door (het was een heel rustig beestje altijd), gaat als een bezetene er achter aan, en komt vervolgens gewond terug (hij heeft inmiddels een gat in z'n oor, en enkele weken geleden moesten we naar de dierenarts omdat hij een gigantisch gapend gat onder z'n anus had)
![]()
. We dachten allemaal dat hij dood zou gaan.
Gelukkig heeft hij het dus gered
![]()
maar we denken wel dat die ene keer dat we hem half dood op zolder vonden, een soort herenbloeding is geweest wat zijn sporen heeft achtergelaten...
Veel sterkte met je poezebeest, ik hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt...