Dat is wel heel beknopt Q.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Het had iets te maken met de Ero-reviews op de FP.
Homo!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:16 schreef Q. het volgende:
Trein.
Kreun Zucht , Heeeeeeeeeeeerlijk zo een weertje alleen je rot je nest uit van de warmtequote:
Uberhaupt is slapen een uitdaging nu.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Kreun Zucht , Heeeeeeeeeeeerlijk zo een weertje alleen je rot je nest uit van de warmte
Het had te maken met degenen die anoniem de reviews van de producten in de Ero-rubriek op de FP uitvoeren.quote:
Details Q. Details.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Het had te maken met degenen die anoniem de reviews van de producten in de Ero-rubriek op de FP uitvoeren.![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:11 schreef Q. het volgende:
Had je maar moeten luisteren.
Oh ik krijg mn water dinges rekening pas in oktober !quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:11 schreef Jarno het volgende:
Afgelopen jaar 10 kuub minder water gebruikt, toch bijbetalen. Knap gedaan.
Zo een airco dinges is gewoon 300 euro sje weetquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:50 schreef Jarno het volgende:
Pffft, that's it, ik ga vanavond een aircodinges halen hoor. Ik voel me gewoon opknappen nu ik hier op m'n werk weer in de airco zit..
Je zal wel weer de nodige drank hebben verwerktquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:55 schreef just me het volgende:
Jaja weer terug van voetbalkamp, nog enigszins gaar
Boeien, een hoogzwangere vriendin die al een paar nachten niet slaapt en op de bank een rugblessure op ligt te lopen is geen 300 euro waard.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo een airco dinges is gewoon 300 euro sje weet
Dat wel uiteraardquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Boeien, een hoogzwangere vriendin die al een paar nachten niet slaapt en op de bank een rugblessure op ligt te lopen is geen 300 euro waard.
ff wennen jarno , ff wennen !quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:57 schreef Jarno het volgende:
Vrouw. VROUW. Ik bedoel vrouw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |